Miten saa 100 euroo äkkiä?

Roy Mustang

Oon 12v tyttö, ja haluaisin äkkiä kolmessa viikossa yli 100 euroo.
Rahat käyttäsin dekoaseeseen.
Se olis mun ensimmäinen iso hankinta.
Ja mä en siis saa viikkorahaa, vaikka tiskaan joka päivä, ja muutenkin teen töitä.
Joten, mitä ehdotuksia olis millä saa nopeesti tienattuu rahaa?

25

3501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • whaatt

      Olet 12 vuotias tyttö ja haluat aseen joka näyttää aidolta jolla voi ampua tyhjiä panoksia?Midä??

      • Anonyymi

        Kuinka tyhmiä täällä on, ei deko aseella voi ampua muuta kuin niitä armeijan helikoptereita " HEKO OIKEALLA ETÄISYYS 50 LAUKAUS LAUKAUS LAUKAUS"


      • Anonyymi

        Haha


    • Edward Elric

      Muuta alkemialla kiviä kullaksi.

      • Roy Mustang

        Ei toiminut. =(


    • pullamössökakarat

      Voi buhuu, teet pikkuriikkisen kodin töistä, kun saat ilmaiseksi ruokaa ja katon päällesi. Pitäisikö siitä muka jotain maksaakin?

      • Van Hohenheim

        Ruoka ja koti ovat lapselle oikeus ja vanhemmat ovat siihen velvollisia. Älä viitsi puhua paskaa.


    • mukko

      Ensinnäkin kyllä se raha sinullekkin maittaa ;D.Ja ei 100 saa 3 viikossa ellet saa viikkorahaa okei mietin aina viikkorahan kautta kun sillee ite saisin aika nopee ton summan.

    • No voit ulkoiluttaa vanhuksien koiria (nyt varsinkin kesällä, ku on nii kuuma, niin vanhukset ei jaksa :3). Kerää pulloja, siivota samalla luontoa(: Askartele kortteja ja myy sitten niitä esim. naapureille(:
      Tossa oli muutama vinkki^^

    • Järki käteen

      Äkkiä? Kuule, sinulla on vielä paljon oppimista...
      Rahaa ei saa mistään äkkiä, rahaa ei voi taikoa eikä sitä sada taivaalta, saatika kasva puussa. Sinun täytyy itse tehdä töitä rahan eteen. Niin ja ei sitä rahaa ainakaan saa sillä, että surffailet täällä Suomi24, sehän on nyt itsestään selvyys.

      • Roy Mustang

        Mä teen töitä mut en saa yhtään rahaa.


      • Ohimenijä69

        Raha ei kasva puussa ?
        Mistä raha tehdään ? Paperista
        Mistä paperia saadaan ? Puista
        Raha kasvaa puissa


    • ...

      Mä en tee töitä mut saan perjantaisin 5 tai 10€ :D

    • Viisas

      Ota piuhalle 30 ketolaa kukkaa ja myy 20e per ketsi ja saat siit 600e ja anna ne 300e sille kenelt otit piuhalle ja sit sul on ittelläski 300e. Helppoa :)

      • Viisas

        Eikun sähän halusitkin 100e.. Ota piuhalle 10g ja tee samalla tavalla. Pääset niistä eroon about tunnissa. Tee samaa 3vk nii oot rahois mil voit ostaa vaik kui monta pyssyy :) piupiu!


    • asfsdfsdfsdfsdf

      Kannattaa ostaa starttirevolveri noib 30-50euroa . Itse ostin ja porasin kadulta ostin 9mm kuteja ja hyvin toimii. Kun poraat kannattaa katsoa että piipusta tulee sopiva ei liian iso tai ohut ja ettei mene vinoon muuten panos jää siihen ja räjähtää käsille!

    • Wixuu

      Jos oot lähel Porii, ni mee Pori Jazzeilt, siel on sellanen tikaspuut juttu. Yritys on 8euroo. Jos pääset ne tikkaat ylös ( ne tikkaat heillu ja pyörii) ni saat 100e. Mä oon 12 ja pääsin mut se on saakutin vaikeeta ja se vaati multa 2 yritystä :P

      Se juttu lyötyy Jazz-kadulta.

    • Anonyymi

      Perusta pihakirppis.

    • Anonyymi

      Myy vanhaa kamaa
      Tee kirja/lehti ja myy sitä
      Ehdota vanhemmilles viikkorahan saamista

    • Anonyymi

      Miks sun pitää saada se 3 viikossa?

    • Anonyymi

      rAhA oN kUiTeNkIn VaIn RaHaA!!!

    • Anonyymi

      Mene festareille keräämään pulloja.

    • Anonyymi

      itekkin tartisin raha tietokonen päivityksen viakka on vasta 10 vuotias nin miten voi sada 200 euro äkkiä
      kun tietokoneni on erittäin huono
      plis kertoka

    • Anonyymi

      Joku kiva setä voi antaa kun pyydät.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe