Finnair lento liian aikaisin!!!

Pekkakoopeli2

Lennän finskillä bangkokista helsinkiin ja lento lähtee 8.55 aamulla eli joudun herää viideltä mennäkseni kentälle. Miksi ei voisi kone odottaa siellä kentällä vaikka n. 3 tuntia jotta voisivat asiakkaat nukkua pitempään??? Sitä kutsuttaisiin asiakaspalveluksi. Jos se kone siellä on niin mitä haittaa siitä muka olisi???

40

1050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koordinaattori EFHK

Voi kuule Pekka kun sen koneen pitää olla viimeistään 15:30 Helsinki-Vantaalla Euroopan jatkomatkustajien vuoksi, niin ei siinä voi odotella tuntikaupalla Pattayan aamu-unisia Pekkoi eikä Ristoi.

• palvelu ei hinnassa

Paskapuhetta nuo jatkoyhteydet.
        Bangkokin lentoaikataulu muutettiin jotta kone ei seiso kentällä tunteja,kuten aiemmalla aikataululla.Se säästää,
        Ennen oltiin Hesassa aamulla,päivän kaikki lennot käytettävissä.....

• suppe sakke
        palvelu ei hinnassa kirjoitti:

Bangkokin lentoaikataulu muutettiin jotta kone ei seiso kentällä tunteja,kuten aiemmalla aikataululla.Se säästää,

no sä et tajua tästä hommasta mitään joten jatka vaan sen keskikaljan lipitteylyä

• 13+13

Mahtoikohan tuo olla sitä aikaa kun Bankokin lento meni vielä eteenpäin Singaporeen? En muista ulkoa kaikkia vanhoja Finnairin aikatauluja, mutta ei kai edes vanhoina aikoina tuhlattu niin pahasti, että konetta olisi seisotettu Bangkokissa tuntikausia.

• ylpeys käy....
        suppe sakke kirjoitti:

no sä et tajua tästä hommasta mitään joten jatka vaan sen keskikaljan lipitteylyä

Ilkalta kun loppuu argumentit,silloin otetaan alkoholikortti käyttöön.
        Tuttua.

• who knows
        13+13 kirjoitti:

Mahtoikohan tuo olla sitä aikaa kun Bankokin lento meni vielä eteenpäin Singaporeen? En muista ulkoa kaikkia vanhoja Finnairin aikatauluja, mutta ei kai edes vanhoina aikoina tuhlattu niin pahasti, että konetta olisi seisotettu Bangkokissa tuntikausia.

Entäpä se aika kun lento ei enää jatkunut Singaporeen?

• aattis345

Helsinki-vantaa on Euroopan ja Aasian merkittävä risteysasema, minkä kautta lennetään paljon aasiaan. Eli voin lyödä vetoa, että joku on menossa esim. BKK-HEL lennolta jatkolennolle esim. amsterdamiin tai saksaan yms.

• rentoreiska

Sen voi tehdä myös näin. Maksoin itse lisää, menin Cathaylla via Hkg Finskillä
      Hkiin. No seuraavalla kerralla olen varannut muualta lennot, ei tarvii tulla Hua Hinin suunnasta edellisenä iltana Bkk.

• ei mitään ongelmaa

me menemme aina loman lopuksi Hua Hinistä BK pariksi päivää ja aamupalan jälkeen kentälle...toinen kone lähtee 10.20 jos 1 lento liian aikaisin...ainakin talvella.

• naklua11

minä tykkään tästä lennosta! makuasia?

• PekkaKoopeli2

Voiko joku tästä tykätä kun klo 5:30am pitää lähteä BKK keskustasta että kerkeää. Ennenhän se lähti kai joskus keskiyöllä Bangkokista, oli kätevä mennä suoraan gogo baarista kentälle.

• Pedofiilimesta

Thaimaan suosio on ohi. Mestahan on paljon pahempi kuin Kanaria aikoinaan. Tosi urpot käy siellä pikkutyttöjä panemassa. Hyi hemmetti!

• Miksi jo 5:30

tee lähtöselvitys netissä Baggage drop suljetaan tunti ennen lähtöä. Jengi lähtee Pattayalta tuolle lennolle taksilla 06:00 taksimatka vie 1t 15min.

• empä kerro

Kyllä Thaimaa hakkaa Kanarian 10-0, ei tarvii mennä sinne enää. Paikka on järkyttävän kallis, vertaile joskus hotellihintoja keskenään. Oletteko koskaan kyselleet "pikkutyttöjen " ikää, he kun ovat todellisuudessa 10 vuotta vanhempia.

Huomaa, että et ole Thaimaassa edes käynyt. Thaimaahan matkustetaan nykyisin omatoimisesti, koska silloin ei tarvitse maksaa järkyttäviä pakettimatkahintoja. Minä peruin matkatoimiston pakettimatkan, koska huomasin netistä, että hotelli myi halvemmalla majoitusta suoraan.

• Nokka caymanille

Nyt sä et tajuu ollenkaan. Thaimaata verrattiin Kanariaan 40v sitten. Samanlaisia junttimestoja kumpikin. Se ,että puhut kuinka kallista kertoo susta, että olet köyhä. Paalujengi menee muualle,ettei tarvii PAukisten kanssa pyöriä.

• empä kerro
        Nokka caymanille kirjoitti:

Nyt sä et tajuu ollenkaan. Thaimaata verrattiin Kanariaan 40v sitten. Samanlaisia junttimestoja kumpikin. Se ,että puhut kuinka kallista kertoo susta, että olet köyhä. Paalujengi menee muualle,ettei tarvii PAukisten kanssa pyöriä.

Ne joilla on paalua, ei yleensä kirjoittele täällä. Olen kyllä seuraavasta Bangkokin turistilentolipusta maksanut yli 1000 euroa. Kyllä siellä on törmätty rahamiehiin myöskin. Karibialla kävin 1993 Miamin reissun yhteydessä, se riitti. Minä menen sinne, missä on hyvä/hintalaatusuhde (ei Phuket). Loppu

• thaimaamies

Finnairin Bangkokin lennolla ei pahemmin suomalaisia näy, usko tai älä. Suurin osa on muaalta Eurooppalasta ja lentävät Helsingin kautta Aasiaan tai Aasialaisia jotka lentävät Suomen kautta muualle Eurooppaan. Näin on ollut jo pitkään.

Suurin osa suomalaisista matkustaa Thaimaahan lomalennoilla ja niitä lentää ihan eri yhtiöt.

Uskoisin että syy aikaiseen lähtöön on juurikin se että pitää olla ajoissa helsingissä jatkolentoja varten. Lähtö 3 tuntia myöhemmin oltaisiin noin 18:30 helsingissä. Se on aika myöhään euroopan jatkolennoille jotka monet perustuvat business ihmisten aikatauluihin, ei turistien. Kuka haluaa työmatkalta lähteä kotiin kello 20:00 lennolla?

Itseäni harmittaa kesäisin enemmän menolento joka on vasta iltapäivällä. Yölento on paljon mukavempi. 23:55 lähtö, siinä ehtii syömään ja jos pystyy niin nukkumaan. Itse en saa oikein unta, mutta kun perillä hotellissa ollaan alkuillasta joka on vasta iltapäivää suomenaikaa niin siinä kun vetäsee ruoat ja muutamat singhat niin kello 2 nukahtaa hyvin vaikka suomessa vasta kello 21 tai 22 kesällä. Eli tuon juurikin sitä kuuluttamaasi asiakaspalvelua. Krapulaiset ovat marginaalinen asiakaskunta kuitenkin...

Viime kesänä itse asiassa lensin singaporeen ja bangkokista takaisin osittain että saan yölennon ja osittain koska halusin nähdä kaupungin taas. Suosittelen! Air Asian sin-bkk lennot maksavat muutaman kympin, uudet hienot koneet.

Myös paluulennossa olen tykännyt enemmän yölennosta kuin aamulennosta takaisin. Viime kesänä lensikin yölennolla takaisin, nyt näyttäisi sekin olevan aamulento.

• Duunarit 89

Paras aika taulu oli tämä HEL lähtö n:17.00 ja BKK lähtö 2350-0015.
      Pystyi hoitamaan asiota kummasakin päässä yhden työpäivän.Nyt ainoa vaihtoehto on HEL -BKK-SIN/HKT-HEL.

• duunarit89

Siis piti olla BKK-HKG-HEL tai BKK-SIN-HEL tai BKK-HKT-SIN-HEL.

• pekkakoopeli2

Mikä on HKT?

• tässäpä. tässäpä, tä

oisko phuket ? thaimaasta ei monesta paikasta lennetä Suomeen, olen itse tullut reittilennolla sieltä, kun keltaiset olivat valloittaneet S.bumin, jippi kaverini ja minut siirrettiin busineluokkaan, teki hyvää, kun oli mennyt melkein vrk valvoessa

• Toinen lento Finski

Olisit ottanut klo 10:55 Bangkokista lähteneen lennon sellainenkin lähtee talviaikana.

• pekkakoopeli2

Se 10.55 Bangkokista ei vaan taida olla suora lento. Oisko HKn kautta.

Ennen oli kyllä hyvä se HKI-BKK lento joka lähti noin kl 24. Etenkin jos pystyi nukkumaan tai oli pisteitä millä upgradata bisneksen puolelle. Sitten oli kätevästi levänneenä iltapäivällä Bangkokissa jossa pääsi suoraan hotelliin.

No toisaalta ei tää klo 17 lentokaan periaatteessa oo paha jos saa vain hotellin aamulla. Perillä 03 Suomen aikaa eli ei tarvitse nukkua. Nopee siirtymä hotelliin jos vaan pääsee niin siellä 2-3h iltapäivätorkut ja jaksaa taas ja sitten nukuttaa heti iltasella ja pääsee rytmiin. Olen huomannut että paras tapa on vetää ekana iltana kunnon känni niin sammuu väkisinkin oikeaan aikaan ja heti on oikeassa rytmissä kiinni.

• Suora on

• +30 BKK lentoa

Miksi ajatella kelloa suomen ajassa kun saapuu thaimaahan ???? Kello asetetaan thaimaan aikaan kun istuu koneeseen ja meno-paluu lennolla kokeneet thaimaan matkaajat nukkuu.

• olet onneton

Miksi et saisi hotellia ? Oletko niin onneton että et osaa varata sitä etukäteen ja ilmoittaa saapumisaikasi heille. Et taida olla kovin kokenut matkaaja, perustelut väitteelleni on et osannut edes varata sulle sopivaa myöhemmin lähtevää Finskin lentoa takaisin suomeen.

• Mikä on HK

HK lyhenne on Helsingin kauppiaat, otatatko HKn sinistä mukaan. Vai onko HKlla oma lentokenttä ? Matkailun asiantuntia ei edes tietä mikä on HKT lentokenttä

• .,m

Apinat lentää Finnairilla.

• vaihtamalla paranee

Samaa mieltä.
        Eilen Air Berlin lennolla Saksaan.
        Halpalentoyhtiö kun on,niin lento oli halvempi,paukutkin halvempia.
        Henkilökunta ystävällistä ja palvelu hyvää.Nehän eivät maksa mitään.
        Finnairilla niitä ei saa rahallakaan.

• peppuhessu

juntit käy thaimaassa

• 0987654321

Ja pedofiilit.

• :) ..
        0987654321 kirjoitti:

Ja pedofiilit.

ja junttipedofiilit

• pekkakoopeli2

Niin tuo myöhemmin lähtevä lento on siis vain talviaikana, ei sitä voinut nyt juhannuksena valita. Ja hotellia ei aamulla saa välttämättä vain ilmoittamalla tuloaikansa kas kun hotellin säännöissä yleensä lukee että sisäänkirjautuminen aikaisintaan klo 14. Toki he siitä joskus joustavat mutta jos huoneita ei vaan ole vapaana niin minkäs teet.

• Olet TODELLA onneton

Kuinka sitten minä onnistuin varaamaan tuohon 10:55 lähtevään paluu lentoon liput huhtikuussa ????(790 € VALUE lippu meno-paluu) Et siis osannut varata tuota myöhempää lentoa, katsoin juuri äsken että olisiko lento myyty jo täyteen no ei oltu. Hotellin kun varaa ja ilmoittaa saapumisajan niin kyllä sinulle siellä huone on vaikka saapuisitkin sinne klo 06:00 aamulla, ehkä voit joutua maksamaan muutamasta tunnista pienen lisämaksun, jota minulle ei kyllä ole käynyt koskaan. Sulla on vielä paljon opeteltavaa matkailusta.

• 9+9

Jos ei hotellihuonetta saa aikaisemmin, niin aina on hotelli suostunut ottamaan ainakin matkatavarat säilytykseen sitä odotellessa. Ja usein vielä kantavat tavarat valmiiksi huoneeseen, kun se on valmis. Siinä voi odotellessa tutustua lähiseutuun ja käydä vaikka lounaalla ilman että tarvitsee kantaa tavaroita mukanaan.

Sille nyt ei voi mitään, että jos reittiä lennetään yhdellä vuorolla päivässä, niin aikataulut ovat pakostikin kompromissi johonkin suuntaan. Kallista konetta ei kannata seisottaa, ja isommilla kentillä se on välillä kiinni siitäkin, että mihinkä aikaan saa nousu- ja laskeutumisslotteja.

• Rauski Kolo

Pattaya täynnä näitä pekkoja jotka ei pysty heräämään aamulla kun on niin kova krapula tai känni päällä ja piipelikin seisoo kun on illalla laittanut huulen alle levyllisen sinisiä vitamiineja kun on maksullinen nainen haettu pimeiltä kujilta kainaloon että jos sais.

• ugeuklpig

Kuule, rahalla saa ja hevosella pääsee...

Netjetiltä voit vuokrata yksityissuihkarin ja lentää siihen aikaan kun haluat.

Toisekseen, kyllä sinne bankkariin lentää moni muukinyhtiö, jos aikataulu ei miellytä.

• Minä

Jokaisella koneella on oma slottiaika, minkä puitteissa pitää keretä ilmaan/lähtemään portilta. Mikäli ajan menettää voi seuraava aika olla esim. 1-6 tunnin kuluttua ja koneen seisottaminen kentällä turhaan/yliaikaa on ihan hel*etin kallista.

• datsunmi

Valitse lento joka lähtee myöhemmin. Se on helppo ratkaisu, ymmärtkö sinä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2713
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2654
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      40
      1203
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe