Au pairiksi 2013 Australiaan?

aupair3

Heippa!

Olen itse lähdössä elokuun lopulla au pariksi Australiaan :) Lennot on jo varattu ja perhekin valittu. Pikkuhiljaa alkaa matkajännitystäkin olemaan! Perhe asuu Brisbanessa ja vietän siellä vuoden ennen kuin palaan takaisin Suomeen opiskelemaan. Ajattelin tätä kautta kysellä olisko kenelläkään mitään hyviä vinkkejä Australiasta? Mitä olisi esimerkiksi pakko nähdä? Etenkin jos jollain on kokemusta Brisbanesta, niin olisin erittäin kiinnostunut kuulemaan lisää :) Olisiko muuten ketään joka olisi lähdössä tänä vuonna myös kohti Australiaa au pairiksi? Olisi kiva jutella lisää ja mahdollisesti nähdä, jos satumme olemaan lähellä toisiamme sitten Australiassa

6

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ferre Alex

Moooi , itse asiassa oon nyt juttelemassa perhen kaa Australiasta , eli ihan varmasti lähden myös (toivottovasti), antaa sun sähköpostin ja sit jutellaan , en viellä tiedän mikä kaupungissa se on . Mun sähkoposti [email protected] Palataan!

• harbab

Lähdössä kanssa sydneyyn syyskuun alussa. En aupairiksi vaan etsimään töitä:D

• jioo

Hei! Ite tulin viikko sitte au pairiksi Brisbaneen! Laita ihmeessä viestiä [email protected] !

• aupair 3

Moi!

Laittelin sulle sähköpostia :) ilmoittele jos ei tuu perille!

• Brissyauppari
        aupair 3 kirjoitti:

Moi!

Laittelin sulle sähköpostia :) ilmoittele jos ei tuu perille!

Minäkin oon tulossa brisbaneen vajaa 2viikon päästä! Missä päin brisbanee asut?:)

• aupair3
        Brissyauppari kirjoitti:

Minäkin oon tulossa brisbaneen vajaa 2viikon päästä! Missä päin brisbanee asut?:)

siistii! :) asun vähän kauempana. Puolen tunnin ajomatkan päässä kaupungin ydinkeskustasta, mutta mulla on oma auto käytössä ja kaikki viikonloput vapaat, joten kulkeminen onneks onnistuu ilman ongelmia. Missä päin sie asut? joko jännittää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8333
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      169
      2704
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      978
    4. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      960
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      856
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      843
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      822
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      796
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      752
    Aihe