Runescape on syntiä! Vain jumalattomat syntiset pelaavat tälläisiä saatanallisia eksytyspelejä! Jotka houkuttelevat syntiin ja irstauteen! Siellä harjoitetaan syntiä ja avionrikkomista joka päivä! Syntisten syntipesäke ja saatananllinen peli!
Mutta voit tehdä parannuksen! Jeesus rakastaa sinua! ja kuoli sinun puolestasi! Unohda saatanalliset pelit ja tule Jeesuksen luokse! Vain Jeesus voi pelastaa sinut helvetiltä! minne olet menossa ellet lopeta runescapen pelaamista! TEE PARANNUS NYT JA TULE JEESUKSEN RAKASTAVAAN SYLEILYYN! AMEN!
Runescape
18
746
Vastaukset
- o_O.
Sanoo 8 vuotias Minecraft fani.
- KristittyMummo
Jeesus rakastaa sinuakin, valheistasi huolimatta.
- Minä maajussi
Jokainen pelatkoot peliä sota pitää itse en pelaa mitään eli olen ns. "puolueeton"
ja jos ei jostain pidä niin menkööt pihalle. Itse tulin juuri pesemästä paskakärryn ja se on paljon mukavampaa kuin täällä riitely.- Minä maajussi
Anteeksi kirjoitin "sota" tarkoitin "jota".
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- TupsuPoju
Minecraft O Paras. ja sanon= JUMALAA JEESUSTA SAATANAA JNE.. ei oo Olemassakaa se kuka uskoo niihi ni On kyl aika Noob
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- free member
- HelppooRahaa123
Terve! Ootko aina halunnu memberin mut sun vanhemmat ei anna ostaa sitä tai muuten vaa sul ei oo rahaa? No mul on ratkaisu! Tuu tähä sivustolle
http://visitors2cash.com/ref.php?refId=131883 - pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
ootko p*ska? pentu
- Moi rakas ing
kaikki -07 pelaajat joinatkaa azabaum cc
- Justchaoshi
pera spotted :D
- fisustaja69
Onks tääl kovii ruikkarin pelaajii ? oisko kova diili et mä fisustan 25 fisuu kerral ja saan vaihos 20 fisuu noottina ?
- Pelaillaas
Onneksi jo aiemmin lenti kahvit päin näyttöä joten nyt säästyin siltä, melkoista komediaa.
- RuneQuestRules
Runescape voi olla syntiä (en tiedä, kun en ole kys. peliä pelannut). 80-luvun lopulla Rune Quest oli kuitenkin kova juttu! Sitä pelattiin kaveriporukalla yötä myöten ja sääntömoduuleja oli hankittu jos jonkinlaista, suurin osa ohjekirjoista oli vielä englanniksi, kun alkuperäiskielellä materiaalia oli enemmän saatavilla. Huimia oli seikkailut ja kyllä jää nykyajan tietokonepelit vielä kauaksi taakse monipuolisuudessa. Good times!
- RuneQuestRules
Niin tämä oli siis Wanhaan Hywään Aikaan (TM), kun hahmot oli paperilla ja nopat aitoja(puolenkymmentä erilaista (D20,D10, D8, D6 jaD4)) . Sääntökirjoja oli vino pino ja sivuja yhteensä satoja. Ja hauskaa oli :-).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4723515Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi212875SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1452714Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872175Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1872029Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä131914- 1521891
- 991734
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi491531Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361440