Runescape on syntiä! Vain jumalattomat syntiset pelaavat tälläisiä saatanallisia eksytyspelejä! Jotka houkuttelevat syntiin ja irstauteen! Siellä harjoitetaan syntiä ja avionrikkomista joka päivä! Syntisten syntipesäke ja saatananllinen peli!
Mutta voit tehdä parannuksen! Jeesus rakastaa sinua! ja kuoli sinun puolestasi! Unohda saatanalliset pelit ja tule Jeesuksen luokse! Vain Jeesus voi pelastaa sinut helvetiltä! minne olet menossa ellet lopeta runescapen pelaamista! TEE PARANNUS NYT JA TULE JEESUKSEN RAKASTAVAAN SYLEILYYN! AMEN!
Runescape
18
636
Vastaukset
- o_O.
Sanoo 8 vuotias Minecraft fani.
- KristittyMummo
Jeesus rakastaa sinuakin, valheistasi huolimatta.
- Minä maajussi
Jokainen pelatkoot peliä sota pitää itse en pelaa mitään eli olen ns. "puolueeton"
ja jos ei jostain pidä niin menkööt pihalle. Itse tulin juuri pesemästä paskakärryn ja se on paljon mukavampaa kuin täällä riitely.- Minä maajussi
Anteeksi kirjoitin "sota" tarkoitin "jota".
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- TupsuPoju
Minecraft O Paras. ja sanon= JUMALAA JEESUSTA SAATANAA JNE.. ei oo Olemassakaa se kuka uskoo niihi ni On kyl aika Noob
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- free member
- HelppooRahaa123
Terve! Ootko aina halunnu memberin mut sun vanhemmat ei anna ostaa sitä tai muuten vaa sul ei oo rahaa? No mul on ratkaisu! Tuu tähä sivustolle
http://visitors2cash.com/ref.php?refId=131883 - pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
ootko p*ska? pentu
- Moi rakas ing
kaikki -07 pelaajat joinatkaa azabaum cc
- Justchaoshi
pera spotted :D
- fisustaja69
Onks tääl kovii ruikkarin pelaajii ? oisko kova diili et mä fisustan 25 fisuu kerral ja saan vaihos 20 fisuu noottina ?
- Pelaillaas
Onneksi jo aiemmin lenti kahvit päin näyttöä joten nyt säästyin siltä, melkoista komediaa.
- RuneQuestRules
Runescape voi olla syntiä (en tiedä, kun en ole kys. peliä pelannut). 80-luvun lopulla Rune Quest oli kuitenkin kova juttu! Sitä pelattiin kaveriporukalla yötä myöten ja sääntömoduuleja oli hankittu jos jonkinlaista, suurin osa ohjekirjoista oli vielä englanniksi, kun alkuperäiskielellä materiaalia oli enemmän saatavilla. Huimia oli seikkailut ja kyllä jää nykyajan tietokonepelit vielä kauaksi taakse monipuolisuudessa. Good times!
- RuneQuestRules
Niin tämä oli siis Wanhaan Hywään Aikaan (TM), kun hahmot oli paperilla ja nopat aitoja(puolenkymmentä erilaista (D20,D10, D8, D6 jaD4)) . Sääntökirjoja oli vino pino ja sivuja yhteensä satoja. Ja hauskaa oli :-).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5246672Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212506Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271196
- 301122
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51104- 80930
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel95909Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60905- 40780