Elikkä siis muutama päivä sitten koneen näyttö meni mustaksi kesken pelin ja sen jälkeen kun sen laittoi päälle uudelleen kuva pysyi arviolta sekunnin ja meni taas näyttö mustaksi, tämä sama tapahtuu uudelleen ja uudelleen.
Vaikka koneen ja näytön käyttää kokonaan kiinni niin ongelma jatkuu.
Pari kertaa olen sen jälkeen saanut kuvan pysymään näkyvissä mutta heti jos esim käynnistän pelin FarCry3 (joka on ennen toiminut moitteettomasti) niin näyttö sammuu ja sama välkkyminen alkaa elikkä kun sammuttaa näytön ja käynnistää uudelleen niin kuva pysyy näkyvillä sekunnin ja näyttö menee jälleen mustaksi.
Missä vika?
Näyttö vai näytönohjain paskana?
vai jokin aivan muu?
Näytössä ei pysy kuva!!!?
Tekniikka vituttaa!
1
102
Vastaukset
Onko sulla taulutv ja HDMI kaapelia?
Jos on niin liitä kone tv:seen ja koita pelata jos tv kuva menee mustaks niin vika on näyttiksessä.
Jos sinulla on jotain pelikonsoolii, dvd/blue ray laitetta ja näytössä HDMI paikka niin liitä näyttö johkin semmoiseen ja koklaa toimiiko näyttö moitteettomasti.
Mikäs näyttis sulla mahtaa muuten olla koneessa?
Itse epäilisin näyttistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394518Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.522419Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481462- 931298
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.281257Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi391204Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä541159Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan139994Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 61947