Joo, yritän vastata kaikkiin kysymyksiin, saa kysellä ihan mitä vaan.
Voin myös auttaa jos teillä on murheita :DD
15v mopojonne vastailee :D
32
1176
Vastaukset
- lol;)
mikä on sun kik ?
- Eeben:--DDDD
Geuliigo moposi gaasusda?::---DDDD
- 15v poika vastaa
Kyllähän manki aina keulii (Honda Monkeu Z50J 1980 Original - Ei tuunattu - Ei viritetty. Puoliautomaatti kolmella vaihteella n-1-2-3)
- girl205
98 vai 97?
Onko sulla jokin unelma-ammatti? Mikä?
- tyyttö.
mitä vuosmallii mankis on ? aiotko ostaa kevarin 16veenä ? mä ostan 18veenä moottoripyörän (yamaha 600) tonnisella ei saa ajaa heti:(
- Eteläntyttö00
Ootko ajanu Pappatunturilla? Jos oot ni mitä vuosimallia? Mä oon ajanu;)):D
- 15v poika vastaa
98 oon. Ei oo vielä mitään.... Mankin vuosimallin sanoin jo se oli 1980. en aio ostaa kevaria. Mä oon meinannu aikuisena harrikkaa semmosta 80 luvun harrikkaa. Oon ajanu papiskalla, en muista vuosimalli sori.
- Eteläntyttö00
Eimitää (: mä oon ajanu -82 tai -83 pappatunturilla:) on se kyllä mahtava menopeli!
- apuuuuuaaaaaa
Mä näin kiven tiellä. Mitä mä teen? Pitäiskö polttaa mopo??
- 15v poika vastaa
On todellakin mahtava peli :)
Kiva tietää että näit, tuikkaa tuleen vaan jos se on joku 200 luvun mopedi- apuuuuaaaa
No se on 82 monkey poltanko mopon vai takakumin?
- 15v poika vastaa
Tarkoitin 2000 luvun :)
- jokunen4
Paljo mankis kulkee?
- 15v poika vastaa
46 km/h suoralla gpsiin...
- jokun2
Ok
- jere-99
Kuin iso muna?
- 15v poika vastaa
13cm kovana ja ei toimintakunnossa joku 6-7cm..
Sulla? ;) - tyyttö
kuin usein ajattelet kiihottavia juttuja tytöistä ;) ja kuin usein sulla stondaa? runkkailekko päivittäin ja ootko jääny kii;)
- fksdfp
ootko päässy vielä hipeilöimään tyttöjen paikkoja? jos oot nii mikä oli parasta
- 15v poika vastaa
Joka päivä ajattelen ;) Aika usein en laske :D Melkein ja kerran siskolle.
Oon kerran ja se hipelöinti tetty ;D - tietomies98
Oletko hetero/homo/bi ja oletko maistanut omaa mälliä?
- 15v poika vastaa
Oon bi ja olen maistanut myös omaa mälliä :D
- KannabisKari
ookko koskaan polttanu kukkaa? siis kannabista?
- 15v poika vastaa
Oon kahesti... sä?
- ofksodfmo
oliko mällis hyvvää
- 15v poika vastaa
Tietty
- Sendamies
2000 luvun mopot on parempii ku paska manki minkä huiput on noin paskat. :/ Ja arvaus asut helsingissa tai muussa suures kaupungis ja hyi saatana. Et eipä tässä muuta. Ai niin se kysymys odotas...... Vituttaako?
- kukassääoot
Sendamies kirjoitti:
2000 luvun mopot on parempii ku paska manki minkä huiput on noin paskat. :/ Ja arvaus asut helsingissa tai muussa suures kaupungis ja hyi saatana. Et eipä tässä muuta. Ai niin se kysymys odotas...... Vituttaako?
sori ku vastaan vanhaan threadiin mut
>manki
>paska
- 15v poika vastaa
200 luvun mopot ovat muovipaskoja... paitsi jotkut kiinanmankit on yksilöitä...
Jos saa huomauttaa niin ei huippujen tarvii ees olla yli 45 koska ei saa että pidäs turpas vaan kuule kiinni laitoin virijonne... ja vaikka kulkiskin vakiona niin ei saa ajaa yli 45. En asu kaupungissa asun keski suomessa alle kolmentuhannen ihmisen kunnassa keskellä mettää nimittäin toivakassa keskellä ei mitään.. Ja ei vituta kaikki menee mainiosti :9- 15v poika vastaa
Tarkoitin taas 2000 luvun :D
- luuviuluu
1. haaveena olisi lihoo syöttöporsaaksi mut voitko kertoo miten pääse syöttöporsaaksi?
2. paljonko syöttöporsas painaa?
3. missä olisi hyvä lihoo syöttöporsaaksi?
4. päättääkö minä vai se lihottaja joka kasvattaa minusta possun niin kuinka lihavaksi possun vatsa reidet kasvaa ja päättääkö se lihottaja minun painon?
5. millä se lihottaja mitta ja punnitsee minut?
6. oletko sä nähnyt tosi lihavia lapsia ja nuoria joilla vatsa roikkuu isona pallona?
7. millaista olisi olla lihavana joulu pöydässä syömässä?
8. pääseekö jouluaattona jonkun lihavan perheen ruoka pöytään syömään kun oon
laiha niin voiko joku lihottaa minut läskiksi siellä?
9. keluuko lihavat vedessä?
10. onko lihavalla kylmä talvella? - Lada 2105
mitäs vittua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073225GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 47899
- 67878
- 53867
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25864Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862