Kakarat vittuun

Vituttaaaa.

Voisiko kaikki kakarat eli 9-12 vuotiaat painuu vittuun ku ei mitää osaa?!Emotyttöki vois painuu sinne päiväkotiin ja kasvattaa aivot.

48

391

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr penis

      Kakarat päiväkotiin j

    • 9+12

      Kannatan! Se Ernugirl, piece&love. On jotain niin paskaa, toinen on niin ihmeellinen tässä maailmassa ja pystyy muruttelemaan kaikkea -.- voi helvetti mitä idiootteja. "mussu älä lähe tarvin sua" menkää leikkimään poneilla ja barbeilla vitun teinix

      • Emotyttö_01

        Mr penis, sun nimimerkistä päätellen voisit ite mennä päiväkotiin :D
        Ja ei kai nyt mun tarvii täältä lähtee ku tykkään auttaa noita joilla on suono itsetunto? Joitakin oon osannu auttaakki. Ei nyt ketää voi täältä suoranaisesti pakottaa lähtemään ._.


      • piece&love

        Okei.. Jos tarkotit että me ollaan "kakaroita", voin iloisilla mielin kertoa, että täytän syyskuussa 14^^. Niin, miten sun persettä voikaan kutittaa "niin IHQ paljon vitun teinix" jos me ollaan ernuja.
        _Ja onnittelut, vitun teinix! Olet juuri sellainen massan huipentuma joka saa ernut värähtämään inhosta._
        Ja voit mun puolesta leikkiä niillä paljon barbeilla ja poneilla niin paljon kuin haluat, ei oo multa pois.


      • 6+9
        piece&love kirjoitti:

        Okei.. Jos tarkotit että me ollaan "kakaroita", voin iloisilla mielin kertoa, että täytän syyskuussa 14^^. Niin, miten sun persettä voikaan kutittaa "niin IHQ paljon vitun teinix" jos me ollaan ernuja.
        _Ja onnittelut, vitun teinix! Olet juuri sellainen massan huipentuma joka saa ernut värähtämään inhosta._
        Ja voit mun puolesta leikkiä niillä paljon barbeilla ja poneilla niin paljon kuin haluat, ei oo multa pois.

        Joujou kohta 14 "ei enää kakara" :D! Missä välissä sanoin, että MÄ leikin barbeilla ja poneilla ? Eikä se mua kiinnosta, että saan teijät "ernut" kiehumaan. Itkekää vaa siellä rauhassa :D


      • piece&love
        6+9 kirjoitti:

        Joujou kohta 14 "ei enää kakara" :D! Missä välissä sanoin, että MÄ leikin barbeilla ja poneilla ? Eikä se mua kiinnosta, että saan teijät "ernut" kiehumaan. Itkekää vaa siellä rauhassa :D

        Tässähän puhuttiin että 9-12w:t ovat niitä "kakaroita". Koulu sulla on jäänyt vähemmälle jos ei massapakkeleiden asettelulta ehdi lukemaankaan oppia.. "Siis koulu on vitun perseestä omg vihaan kouluu saatanan huoraopettaja.." ^^Kakaraksi voi myös asennoitua, vitun teinix-kakara.
        _Miten voit todistaa, ettemme ole "oikeita" er ernuja", jos et edes tunne meitä?_ Ja arvaan seuraavan vastauksesi: "kirjoitustyylistä sen näkee." No niin muruseni näkee senkin, että sinä olet psykopaatti.


      • piece&love kirjoitti:

        Tässähän puhuttiin että 9-12w:t ovat niitä "kakaroita". Koulu sulla on jäänyt vähemmälle jos ei massapakkeleiden asettelulta ehdi lukemaankaan oppia.. "Siis koulu on vitun perseestä omg vihaan kouluu saatanan huoraopettaja.." ^^Kakaraksi voi myös asennoitua, vitun teinix-kakara.
        _Miten voit todistaa, ettemme ole "oikeita" er ernuja", jos et edes tunne meitä?_ Ja arvaan seuraavan vastauksesi: "kirjoitustyylistä sen näkee." No niin muruseni näkee senkin, että sinä olet psykopaatti.

        Jos hän olisi psykopaatti, hän ei jaksaisi ärsyyntyä jutuistasi, mutta joku ongelma hänellä kuitenkin varmaan on...


      • 3+1
        piece&love kirjoitti:

        Tässähän puhuttiin että 9-12w:t ovat niitä "kakaroita". Koulu sulla on jäänyt vähemmälle jos ei massapakkeleiden asettelulta ehdi lukemaankaan oppia.. "Siis koulu on vitun perseestä omg vihaan kouluu saatanan huoraopettaja.." ^^Kakaraksi voi myös asennoitua, vitun teinix-kakara.
        _Miten voit todistaa, ettemme ole "oikeita" er ernuja", jos et edes tunne meitä?_ Ja arvaan seuraavan vastauksesi: "kirjoitustyylistä sen näkee." No niin muruseni näkee senkin, että sinä olet psykopaatti.

        Millä perusteella on massan mukana kulkija ? Koska en oo ernu ? :D Enkä oo ikinä käyttäytyny noin koulussa. Ethän sä edes tunne mua, nii mitä meet sanomaa tollasta ? ;) Ja missä välin sanoin, että ette oo oikeita ernuja ? Sä tässä oot se psykopaatti. Mutta ei mitään, jatka vaan hengaamista Suomi24:ssa :D!


      • hehheh :D
        piece&love kirjoitti:

        Tässähän puhuttiin että 9-12w:t ovat niitä "kakaroita". Koulu sulla on jäänyt vähemmälle jos ei massapakkeleiden asettelulta ehdi lukemaankaan oppia.. "Siis koulu on vitun perseestä omg vihaan kouluu saatanan huoraopettaja.." ^^Kakaraksi voi myös asennoitua, vitun teinix-kakara.
        _Miten voit todistaa, ettemme ole "oikeita" er ernuja", jos et edes tunne meitä?_ Ja arvaan seuraavan vastauksesi: "kirjoitustyylistä sen näkee." No niin muruseni näkee senkin, että sinä olet psykopaatti.

        Joku taitaa ottaa vähä kuumaa :D


      • huoh...
        Emotyttö_01 kirjoitti:

        Mr penis, sun nimimerkistä päätellen voisit ite mennä päiväkotiin :D
        Ja ei kai nyt mun tarvii täältä lähtee ku tykkään auttaa noita joilla on suono itsetunto? Joitakin oon osannu auttaakki. Ei nyt ketää voi täältä suoranaisesti pakottaa lähtemään ._.

        http://www.youtube.com/watch?v=oAKG-kbKeIo


      • HAHAHAHAAA!!!
        piece&love kirjoitti:

        Okei.. Jos tarkotit että me ollaan "kakaroita", voin iloisilla mielin kertoa, että täytän syyskuussa 14^^. Niin, miten sun persettä voikaan kutittaa "niin IHQ paljon vitun teinix" jos me ollaan ernuja.
        _Ja onnittelut, vitun teinix! Olet juuri sellainen massan huipentuma joka saa ernut värähtämään inhosta._
        Ja voit mun puolesta leikkiä niillä paljon barbeilla ja poneilla niin paljon kuin haluat, ei oo multa pois.

        vittu sä olet jani....lopeta tollane spedeily


    • mr penis

      Emohomo mul 32cm penis

    • dnjwqf

      Haista paskat ku oot itteki ollu joskus 9-12 vuotias. Toiseks ihminen ei vois elää ilman aivoja joten voit vähä tarkemmin miettii sun kommenttii. Kolmanneks oot varmaa itte sellane 20 vuotias juoppohullu joka ei voi elää ilman et pitää kiusaa pienempii ku ei isompiaa uskalla.

      • Mitävit...??

        Kenelle tää kommentti on tarkotettu ? Koska kukaan ei oo puhunu täällä, että jollain ei olis aivoja ?:D


      • Mitävitt..??
        Mitävit...?? kirjoitti:

        Kenelle tää kommentti on tarkotettu ? Koska kukaan ei oo puhunu täällä, että jollain ei olis aivoja ?:D

        Oho lukihan se alottajan viestissä.


    • Vastustan!

      Täällä saa käydä kaikki!

      • geojm

        Ei käyminen oo ärsyttävä asia, vaan ne kommentit mitä näiltä tulee.


      • joohee
        geojm kirjoitti:

        Ei käyminen oo ärsyttävä asia, vaan ne kommentit mitä näiltä tulee.

        Ei sun oo pakko lukea niitä kommentteja :D


      • dkaösj
        joohee kirjoitti:

        Ei sun oo pakko lukea niitä kommentteja :D

        Keskustelu palstoilla päätyy yleesä lukemaan ne kommentit..


      • Lenin :))))
        dkaösj kirjoitti:

        Keskustelu palstoilla päätyy yleesä lukemaan ne kommentit..

        Keskustelupalstoilla on myös kiva korjata toisten kielioppivirheitä.


    • fgbhjkilopkjhgfv

      Toki nuorempien kanssaeläjien suusta päästämät asiat voit herättää myötähäpeää tai provosoida. On kuitenkin otettava huomioon, että jokainen meistä joka on yli 12-vuotias on joskus ollut kuitenkin varhaisnuori. Yhtälailla me olemme aiheuttaneet myötähäpeää muissa tai vihaa jne.
      Tämä aloitus ei tosin anna itsestäsi 9-12-vuotiaasta yhtään kypsempää kuvaa. Jos olisit tarpeeksi kypsä, kykenisit ymmärtämään tämänkin ikäryhmän oikut ja kasvamisen käsittelytavat.

    • mukko

      Onko yllätys et nuorten plastoilla on nuoria no shit! -.-

      • Jollekin näyttää olevan xD


    • Köh.. öhm... jos olet sattunut huomaamaan, että tämä on nimellä ''nuorten palsta'' -.- nolo.

    • mukko

      Älä oo pilkun viilaaja ;)

      • Se on yhdyssana. (joo. Tiedän että teit sen tahallasi. Muuten en olisi edes huomauttanut siitä)


    • mukko

      Ahha :D sry vaa :D ei sitä jaksa miettiä oikeinkirjotusta ku ei oo koulus kun nautin lomasta ;D

    • mukko

      Millää oikein kirjotuksel oo mtää välii ;D;D;D;D;D koulus vaa ku se vaikuttaa arvosanoihin ette tekään jaksa miettii joka sanaa eriksee ellette oo hikareit.kiitz

      • dxfcrgthyjukilo

        munkaan milest oikeingirjotuxel ei zizniingän oo wälii, hey oigeeest guga wittuwälittää et mit3 cirottaa? :D:D::D:DD:D::D fitu higet.


      • Minä ainakin mietin yleensä joka sanan erittäin tarkkaan, vaikka en olekkaan hikari. En edes lue koskaan kokeisiin. (ja silti saan todella hyviä numeroita)


      • Lenin :))))
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Minä ainakin mietin yleensä joka sanan erittäin tarkkaan, vaikka en olekkaan hikari. En edes lue koskaan kokeisiin. (ja silti saan todella hyviä numeroita)

        "Olekaan" olisi sanan korrektimpi kirjoitusasu, mutta ei kukaan jaksa sitä pilkkua niin tarkasti viilata ;)


      • Anonyymi
        Lenin :)))) kirjoitti:

        "Olekaan" olisi sanan korrektimpi kirjoitusasu, mutta ei kukaan jaksa sitä pilkkua niin tarkasti viilata ;)

        Sitä pitää aina viilata! Perkeleen ihmiset, jokainen kirjoittaa oikein!!! Terv. Kielioppinatsi.


    • mukko

      Älkää jaksako -.-

    • mukko

      Ei sun tarttekkaa lukee kokeisiin oot aiga fiksu (kai) :D

    • ErNuGirl4ever

      Sinä joka nimimerkeistäsi tyyliin 1 1 osaat laskea mamin avustuksella sen verran, että tiedät, ettei vastaus nyt aivan välttämättä ole kolme, vaan härregöööd kaksi,
      niin tiedän kyllä, että olen äärimmäisen vituttava ihminen, ja koska olen kaiken lisäksi vitun tyhmä, niin olen jopa ylpeä siitä!

      Ja aloittajan kategorialla 9-12 Piece ei ole kakara... Mielestäni "kakaruus" ei ole iästä kiinni, sillä mulle on ihan vitun sama mimmonen WNBkakskymppinen "uuh_kakarat_vituttaa_olen_fiksu_ja_filmaattinen_persläpi" SINÄ murmelini (miks et tykkää muruttelusta :C) olet, kun silti löisin vaikka vetoa että Emotyttö_01:n äo (nostan hattua jos ees tiiät mikä ääoo on) on huomattavasti korkeampi kun sulla ja/tai mr Peniksellä (jonka ääoo on taas täysin verrattaessa munansa kokoon ^^).

      Mister Penis muuten... Ihan ittekkö pallisi mittasit vai auttoko äiti? -.-'

      • mr penis

        Muija mittas ja 21w mittaris no homo.


      • SunTyttös:3

        ErNuGirl4ever mä haluun nuolla sun pimppaas :33 Se on niin seksikäs :3


      • ErNuGirl4ever
        SunTyttös:3 kirjoitti:

        ErNuGirl4ever mä haluun nuolla sun pimppaas :33 Se on niin seksikäs :3

        Hyi vittu taas sinä!

        ennemmin sulla ei oo mitn mahkuja muhun kulta, ennenku saat mut käännytettyä lesboks ;3

        Ja hei... Paremman puutteessa voit aina yrittää nuolla omaasi. Akrobatia kannattaa


      • kdlsb

        Mitä järkeä olla joka päivä Suomi24:ssa. Nyt on kesä, mee vaikka kavereittes kaa ernu. Vai ootko niin vituttava ettei kaveritkaan pidö susta


      • SunTyttös:3
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

        Hyi vittu taas sinä!

        ennemmin sulla ei oo mitn mahkuja muhun kulta, ennenku saat mut käännytettyä lesboks ;3

        Ja hei... Paremman puutteessa voit aina yrittää nuolla omaasi. Akrobatia kannattaa

        Mä tykkään sun pimpasta! Nyt sä oot vihanen mulle :( Se oli kohteliaisuus :( Haluun nuolla sun söpöä pimppaas! ;3 Ja en halua runkkauskerhoon, haluun nuolla sun pimppaas :3


      • piece&love
        SunTyttös:3 kirjoitti:

        Mä tykkään sun pimpasta! Nyt sä oot vihanen mulle :( Se oli kohteliaisuus :( Haluun nuolla sun söpöä pimppaas! ;3 Ja en halua runkkauskerhoon, haluun nuolla sun pimppaas :3

        Reps :3 ErNu sulla taitaa olla taas hommia hoitaa tämäkin murunen pois kimpustasi xD^^
        Armahainen missä välissä olet ehtinyt stalkkia ErNun yksityisiä asioita?? ^^Nmb (not my bussiness), mutta ihan vaan kehotuksena: sulla voisi olla mukavaa Tatu Kolin kanssa^^. Tatu on armas nickienpöllijä, mutta sopii sulle ;3 Vinkki: Tatu asuu Iisalmessa. Sulle koittaa mukavat
        ajat, jos et vain ole läpikotaisin lesbo. Toivottavasti olet bi niin sovit Tatulle xD
        ^^Btw lopeta ErNun stalkkiminen.


      • SunTyttös:3
        piece&love kirjoitti:

        Reps :3 ErNu sulla taitaa olla taas hommia hoitaa tämäkin murunen pois kimpustasi xD^^
        Armahainen missä välissä olet ehtinyt stalkkia ErNun yksityisiä asioita?? ^^Nmb (not my bussiness), mutta ihan vaan kehotuksena: sulla voisi olla mukavaa Tatu Kolin kanssa^^. Tatu on armas nickienpöllijä, mutta sopii sulle ;3 Vinkki: Tatu asuu Iisalmessa. Sulle koittaa mukavat
        ajat, jos et vain ole läpikotaisin lesbo. Toivottavasti olet bi niin sovit Tatulle xD
        ^^Btw lopeta ErNun stalkkiminen.

        Sun on turha kommentoida mun ja ernun keskusteluun! Se Tatu ei voi sopii mulle koska sillä ei oo seksikästä pimppaa! Ja mä en oo tehny mitään pahaa ernulle, mut sä vaan tuut haukkumaan mua :( Mä haluun nuolla ernun pimppaa :33


      • piece&love
        SunTyttös:3 kirjoitti:

        Sun on turha kommentoida mun ja ernun keskusteluun! Se Tatu ei voi sopii mulle koska sillä ei oo seksikästä pimppaa! Ja mä en oo tehny mitään pahaa ernulle, mut sä vaan tuut haukkumaan mua :( Mä haluun nuolla ernun pimppaa :33

        Ahaa, sun ja ErNun keskustelu?? Reps :3 tämä on yleinen ja vapaa keskustelu^^. Ja en muistaaxeni ole haukkunut sua. Lueppa kommenttini uudelleen, niin ymmärrät^^.. Elleivät sinunkin aivoistasi ole paristot lopussa xD (sellaista on liikkeellä, muru).
        Vai ei Tatu kelpaa?? Entäpä jos hän kävisi sukupuolileikkauksessa, kävisikö sitten? C:<
        Btw, yritän vain sanoa, ettei ErNu kiihotu sinusta samalla tavoin kuin sinä hänestä^. Jos tulee paha mieli, suosittelen lämpimästi RunkkausRyhmää (www.runkkausryhma.fi/ilmoittautuminen. Lähetä kaavake sähköpostilla ja saat postissa jäsenlipun sekä irtonaisen sukupuolielimen.). ^^Toivottavasti löydät kumppanin, jolta löytyy vastakaikua.


      • ErNuGirl4ever
        SunTyttös:3 kirjoitti:

        Sun on turha kommentoida mun ja ernun keskusteluun! Se Tatu ei voi sopii mulle koska sillä ei oo seksikästä pimppaa! Ja mä en oo tehny mitään pahaa ernulle, mut sä vaan tuut haukkumaan mua :( Mä haluun nuolla ernun pimppaa :33

        Piecekin on ernu että katto kellet kirjottelet!

        Voi kultapieni... Mä en ala lesboks eli sun on turha fantasioida musta x3 mutta mistäs tiiät että Tatu ei oo nainen... Sinne vaan Tatulle tutkimaan, mutta multa et tuu saamaan enää huomiota!

        Ja mistä tiiät että mä oon seksikäs? O____o stalkiksä mua¿ huolestuttavaa


    • mukko

      Mistä tiiät vai ookko nähny O_O?!:D pikkasen weirdii

    • ernuMinäkin(;

      ...mun mielest emotytöl on just hyvät mielipiteet(en oo varma,puhutaanko samasta emotytöstä,itse tarkoitan emotyttö_01 [en oo varma,kirjotetaaks se noin]) ja Ernu ja piece&love on parhaita:D

    • mukko

      Mul ei oo tääl ketää suosikkeja ;D;D;D;D:D mut on noi ihan kivoi

    • Anonyymi

      Erittäin fiksu aloitus täällä. Internet perkele ikärajapakolliseksi ja kaikki alle 15-vuotiaat kakarapaskat helvettiin internetistä. Tietokoneisiin, puhelimiin ja mihin tahansa laitteisiin, joilla on mahdollista mennä nettiin, vaaditaan lukija, jolla käyttäjä varmistaa ikänsä. Lukijan yhteyteen myös naama- ja äänitunnistus, että iskän henkkarilla ei kakarapaskoja nettiin pääse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe