Jarrut pettivät yhtäkkiä tänään totalisesti n 30 kilometrin työmattkan jälkeen. Oli alamäki ja edessä autojono, mutta sain auton pysäytetty käsijarrulla. Onneksli oli 100 metrin päästä autokorjaamo jonne vein sitä. Kuului suht kova NAKS kun jarrut pettivät ja sitten sen jälkeen kuului loppumatkaa kovaa ääntä jarruista.
Olin sattumalta eilen huomannut että jarrulevy takana kuljettajan puolella oli ihan ruosteinen ja että palat oli tippunut jarrulevystä. Huomasin myös kun ajoin töihin että auto kääntyi hieman omituisesti (perä oikealle) kun painoin jarrua.
Katsotaan millaista toumiota auto nyt sitten saa kun korjaamon porukka herää.
Focus 2003, jarrut pettivät 100%
5
177
Vastaukset
- georges
taidat olla vähä
Olin sattumalta eilen huomannut että jarrulevy takana kuljettajan puolella oli ihan ruosteinen ja että palat oli tippunut jarrulevystä
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
ja sit lähit vielä ajamaan - fokari__
Korjaamo oli muuten n 3 vkoa sitten todennut että jarrut ovat hyvässä kunnossa, ei ruostetta. Joten ajattelin että tuskin tässä nyt mikään paniikkia on ja rempataan sitten toisen rempan yhteydessä parin viikon päästä. "Palat jarrulevystä" oli ehkä väärä ilmaisu. Osa pinnasta oli irronnut, mutta levy oli muuten ehjä.
Korjaamo otti sitä nyt vastaan ja huomasi että jarrutehoa oli jonkin verran, mutta tuntui "löysältä". - fokkari__
eli ongelma ei ollutkaan takana vaan edessä. Jarrupalat irronnut edestä ja se aiheutti sitten ongelman,
- hullu?
Lähdit ajamaan autolla jonka jarrut huomasit olevan rikki?
- Fokkari__
Kyllä! Tosimies ei välitä pikkuvioista vaan ajaa vaan kovemmin :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833