.... sinkkuudesta. Ei olis uskonutjoskus, että kun tulee keski-ikään miten ihanaa elämä voi olla.
Lapset ovat maailmalla ja mies kierrossa. Mulla päivät aikaa hoidella itseäni ja olla iloinen.
nauttia
7
630
Vastaukset
- Seija
kuuluu siihen ikään. Vuosia pakerrellut yhdessä. Vaan mieti vähän.
- Mix
Nauti elämästäsi täysin rinnoin!
Olet ansainnut onnellisen elämän.
- Tytteli
Kuule. Älä huoli. Elä täysillä. Nauti itsesi hoitamisesta. Ei siinä mitään hävettävää ole. Pääasia on että itse olet onnellinen. Sinä elät OMAA elämääsi!
- Mesimarja
Tervetuloa sinkkunautiskelijoiden joukkoon! Taidat olla hiukan rakastunutkin, kun suorastaan pulppuat iloa :-)
Tunnenpa itsekin tuon huojennuksen ja ilon tunteen. Juitenkin vuosien mittaan ystävät ovat tulleet entistä tärkeämmiksi, parhaaksi "itse hoidoksi". Olen kuullut joskus sanottavan, ettei "vanhana (=iäkkäämpänä, kirjoittajan huomautus :-)) pysty enää luomaan ystävyyttä" ja todennut, ettei se ainakaan pidä paikkaansa. Läheiset ystävät, lasten ja lastenlasten ohella ovat ne kaikkein tärkeimmät. - kaivertavan!
Joku tuntuu kumminkin kaivertavan, kun tänne kirjoitat.
Olosi oli kuin lehmällä keväällä laitumelle päästessä. Sit huomaa, ettei tää mitään ookkaan.
Joutuu taistelee kertapanoistakin. Öiset yksinäiset hetket. Kaikki kaatuu päälle jne. Onne olotilaasi! - markus
Hieno juttu, onneksi olkoon. Ymmärrä tasapainoilla tunteittesi ja tekojesi kanssa. Se on taitolaji, tiedän kokemuksesta.
- minä
on aikaa hoitaa, vaan jotain kaipaan, lämmintä syliä ja hellää hetkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603