Hei,
olemme lähdössä heinäkuun puolivälissä 12 päiväksi tutustumaan Budabestiin ja mietin, että olisikohan palstalaisista kukaan sattunut asumaan Hotelli Mediterranissa joskus viime vuosina? Pelasiko kaikki ja olitteko tyytyväisiä huoneeseen? Oliko henkilökunta englanninkielentaitoista?
Tällä kertaa ei ole tarpeen tietää, oliko aamiaisella munakokkelia, joten kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksistanne :)
Hotelli Mediterran, kokemuksia?
8
164
Vastaukset
- mene rohkeasti
Kyllä joku on asunut ko. hotellissa
- Minea*
No, mutta tämäpä oli avulias kommentti. Kivaa kesää :)!
- Don Holmi
Mitäpä jos menisit booking.comiin / hotels.comiin ja lukisit arvosteluja?
- Minea*
Valitsimme hotellin trip advisorin arvostelujen perusteella (hinta-laatusuhde mielestäni varsin ok) ja olen toki myös googletellut kansainvälisiltä sivuilta muiden kokemuksia. Siitä huolimatta mielestäni on kiva kuulla, mitä muut ovat täällä tykänneet :)
- mitä kyselet
Minea* kirjoitti:
Valitsimme hotellin trip advisorin arvostelujen perusteella (hinta-laatusuhde mielestäni varsin ok) ja olen toki myös googletellut kansainvälisiltä sivuilta muiden kokemuksia. Siitä huolimatta mielestäni on kiva kuulla, mitä muut ovat täällä tykänneet :)
On siellä munakokkelia , Isäntä ei vaan saa viedä huorastoo hotelliin ilman maksua. On ainoa miinus isännälle
- Munakokkeli_
Tässä sinulle 161 arviota ko hotellista. http://hcom.tripadvisor.com/Hotel_Review-g274887-d284503-Reviews-Hotel_Mediterran-Budapest_Central_Hungary.html
Sijainti ei ainakaan ole kovin kaksinen.- Minea*
"Valitsimme hotellin trip advisorin arvostelujen perusteella"
- joitain tietoja.....
En kauheasti osaa auttaa koska en ole Mediterranissa asunut - kylläkin vähän matkan päässä tien toisella puolen olevassa Novotelissa. Parista asiasta voin silti mainita: koska olen vuosien varrella tuon mainitun Novotelin lisäksi asunut laskujeni mukaan runsaassa parissakymmenessä budapestiläishotellissa, voin kyllä luvata että henkilökunnan englannin kielen taidon kanssa ei tule olemaan ongelmia. Kaikkialla Budapestissä hotelleissa on aina osattu englantia ihan riittävästi. Se toinen juttu sitten, joka sekin on hyvä tietää etukäteen että välttyy pettymykseltä: vaikka Budapest on kaunis kaupunki ei hotellinne ympäristö välttämättä ole viihtyisin mahdollinen (johtuu lähinnä liikennejärjestelyistä), mutta mitään turvallisuusongelmia tms. sillä suunnalla ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024417Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743741153- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091012Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83873- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10827Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816