taas tämä vanha juttu..
on yksi kundi josta olen kiinnostunut.
ja luulen että se on myös musta
perustelen väittämäni.
-kundi kattoo mua aika useseesti mua
-kun se kävelee ohi nii se esittää välinpitämätöntä
-se istu kerran ruokalassa kasvot muhun päin (ja jos se ei olis kiinostunut nii se olis
luultavasti ollu selin)
-katto mua pitkään kun tuli portaissa vastaan n.5 sek.(se on mulle aika paljon)
-se ei puhu sen kamuille mitään kun ja jos se menee ohi.
no kertokaa onko mun luulot harhoja...
(tai sitten olen poikkeuksellisen ruma et mulle pitää luulotella kaikkii ilkeetä)
jos teitä kiinostaa minkänäkönen muija täällä on nii ossa on: http://www.ii2.org/user.php?nick=FancyZ
aika teiniä mut...
kundit kertokaa mulle!!
3
722
Vastaukset
- hiih
"-se istu kerran ruokalassa kasvot muhun päin (ja jos se ei olis kiinostunut nii se olis
luultavasti ollu selin)"
muahhhhh...repesin xDDD mäkin oon sit kiinnostunu meijän atk-opettajasta, ku istuin tänään ruokalassa kasvot sitä päin. *lollotilollol*- älä kehtaa
mä taidan olla rakstunut mun veljeen kun istuin tänään ruokalassa siihen päin..Katso sua 5sek?Ai hurja..Katos kun ei 2sek?esittää välinpitämätöntä,ehkä sitä ei oikeasti kiinnosta..ei eei eiii!!!Ryhdistäydy nainen tai ammu itsesi!!!
- böö
älä kehtaa kirjoitti:
mä taidan olla rakstunut mun veljeen kun istuin tänään ruokalassa siihen päin..Katso sua 5sek?Ai hurja..Katos kun ei 2sek?esittää välinpitämätöntä,ehkä sitä ei oikeasti kiinnosta..ei eei eiii!!!Ryhdistäydy nainen tai ammu itsesi!!!
Älä välitä noista jotka on kommentoinu noin negatiivisesti. Voi olla että kundi on kiinnostunut sinusta, mutta varaudu siihen että voit vain kuvitella. Seuraileppas vähän tilannetta..jos alkaa näyttää hyvältä niin voit aina kysyä häneltä..ei pakosti suoraan mutta vaikka kirjeellä tai teksti viestillä.
Yritä hakeutuu sen seuraan ja ottaa selvää mistä se on kiinnostunut. Ja ainahan kaverit varmasti auttaa:) Sori jos neuvon vaikka en oo kundi, otti vaan päähän noi muut kommentit mitä oot saanu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403791Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal373387- 692998
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912850- 351848
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841837- 241679
- 281607
- 311602
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231584