Ihmettelen suuresti, että miksi osa palstalaisista tulee tänne kysymään jo varaamistaan hotelleistaan mielipiteitä. Yleensähän edullisimmissa tarjouksissa ei ole peruutusoikeutta. Toisaalta itse en lähtisi perumaan varaamaani hotellia sen perusteella, että joku tuulari täällä itkee munakokkelin puutteesta.
Sovitaanko, että tänne palstalle voidaan kirjoittaa kokemuksia reissusta, mutta turhat kyselyt jätetään väliin. Eikö olisi fiksumpaa lukea hotellin arvostelut ensin ja vasta sitten varata ko huone. "Valitsinko hyvän hotellin" postaukset eivät kiinnosta ketään.
Hotelleista..
6
226
Vastaukset
- Hiltoniin vaan
Minä majailen aina Hiltonissa Budan puolella. Siellä on munakokkeliakin ja sinappisilliä.
- 16+6
Me ollaan otettu hotellit järjestäen joustavin varausehdoin. Tosin vain kaksi kertaa ollaan vaihdettu hotellia. Toisen vaihdon tein just äsken kun varasin "hyvällä hinnalla" hotellin Budapestiin ja pidin itsestään selvyytenä että VAT kuuluu loppusummaan. Eipä se kuulunutkaan joten mä vaihdoin toiseen hotelliin, kun VATin kanssa ekaksi varattu hotelli sai melkein satasen lisähintaa.
Mitä noihin aamupaloihin tulee, niin ihmiset tykkää eri asioista. Jos aamupalalla on lämpimiä ruokia niin niillä pärjää pidemmälle päivään. Eli ei se välttämättä ole tyhmää kysellä munakokkelien perään ;)- Begonia myös
Ja prinssinakkien perään . Ei ole tyhmää ei.
- 16+6
Begonia myös kirjoitti:
Ja prinssinakkien perään . Ei ole tyhmää ei.
Niin, jos itsellä on vaatimustasona aamiaisella kahvi ja keksi niin se saattaa ollakin vaikeampaa ymmärtää muita jotka tykkää vähän monipuolisemmasta tarjonnasta ;)
- avuttomia ovat
16+6 kirjoitti:
Niin, jos itsellä on vaatimustasona aamiaisella kahvi ja keksi niin se saattaa ollakin vaikeampaa ymmärtää muita jotka tykkää vähän monipuolisemmasta tarjonnasta ;)
V.ittuako enään kyselee jos varaus on jo tehty ?
Suomalaiselle l.äskiperseelle on tietysti syöminen tärkeintä ,on se sitten vaikka Tallinnassa
- toisto ei lisää teho
Kannatan OP:ta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882