Neljän kauppaa

liina45

Olimme mieheni kanssa jo tovin haaveilleet jostakin piristyksestä seksielämäämme, vaikkei siinä isommasti ongelmia ollutkaan, perinteistä avioseksiä oli kerran tai pari viikossa. Välillä aikaa kului ilman seksiä ehkä muutamia viikkoja ja sitten kiihkoissamme taas innostuimme..
Monesti uuden innostuksen pauloissa huomasimme molemmat, fantasioivamme kolmannesta ihmisestä tai jopa toisesta parista sängyssämme. Yleensä se jäi kun hommat oli hoidettu ja enin kiihko kadottu juuri sillä erää.
Mutta alitajunnassa, takaraivossa kiinnostus jäi elämään aina, varmaan molemmilla.
Minä olin aluksi hiukan vaivaantunut noista fantasioista, tuntui liian härskeiltä ja aina ajattelin niiden jäävänkin vain ja ainoastaan fantasioiksi, miehen niistä muistutteli enemmänkin, ”niin arkena kuin juhlanakin”. eli aamuin ja illoin.
Niinpä minuakin alkoi kiinnostaa pikkuhiljaa, miltä tuntuisi saada vielä toista miestä, vaikka ikinä en varmaan omastani haluaisi luopua. Kuten ei myös mieheni sanonut minusta luopuvansa mutta antaisi mielellään toisen miehen tyydyttää minua, jos niin haluaisin.

30

29520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liina46

      Katselin netistä tietoa, tarinoita asiasta, parinvaihdosta ja täytyy sanoa että haaroissa kastui, yleensä töissä noita sivuja katselin. Joskus jouduin menemään pukuhuoneen vessaan tyydyttämään itseäni, milloin milläkin kapineella, kortsu banaani tai hiusharjan varsi upposi monesti minuun ja sain huumaavia orgasmeja. Posket punoittaen hiivin aina töihini…
      Rohkaisin lopulta mieleni ja kysyin eräs ilta mieheltäni, onko hän tosissaan että voisimme kokeilla parinvaihtoa, siis mikäli sopiva pariskunta jostain löytyisi. Vastaus sai jalkateräni vapisemaan ja väreitä hameeni alla, ”kyllä, olisi ihanaa kokeilla, yhtyisimme samassa huoneessa vieraittemme kanssa…” sitä mieheni halusi. Siinä vaiheessa olin myytyä naista, ei juma, tää täytyy viedä loppuun vielä kun aikaa on, siis ennen kuin alkaa ikä liikaa painaa. Olemme noin 45 vuotiaita molemmat. Mitä siinä voi hävitä jos olemme molemmat luottavaisin mielin. Emme olleet neitsyeitä kun tapasimme, miksi muuttuisimme vaikka tämän tekisimmekin, ajatus alkoi kiihottamaan taas enemmän ja enemmän.
      Mieheni oli työmatkalla kun laitoin useampia ilmoituksia nettiin, vastauksia tuli enimmäkseen miehiltä, niin varatuilta kuin ”vapailtakin” vaikka luulen heidänkin olleen varattuja, valehtelevat pimpan puutteessaan ja haluavat pettää vaimojaan.
      Pari mielenkiintoista paria, ensikertalaista vaihtajaa ilmestyi kehiin, toisen kanssa jatkoin viestittelyäni, miehelleni en kertonut mitään vielä, en halunnut puhelimessa tuollaista kertoa.
      Mieheni kotiuduttua näytin hänelle postit joita oli vaihdettu, olin likimain sopinut treffit seuraavalle viikonlopulle läheiseen kaupunkiin, asumme maalla pienessä kylässä. Pari jonka kanssa viestin, oli myös siitä läheltä, meiltä vai muutamia kymmeniä kilometrejä mutta emme tunnistaneet toisiamme kun kerroimme itsestämme. Emme halunneet alkaa mihinkään tuttujen kanssa, se vaara kun näillä pikkukylillä aina on.

      • liina47

        Muutaman epäonnistunee treffiyrityksen jälkeen saimme aikataulumme sopimaan niin, että istuimme mieheni kanssa Rotuaarin reunalla odottelemassa salaisia ystäviämme. Emme olleet soitelleet, kaikki oli hoidettu posteilla ja tekstiviesteillä.
        Jännittyneenä istuimme ja odotimme heitä saapuviksi. Huomasin muutaman tutun näköisen ihmisen kävelevän ohitse, muistelin mistä heidät tunnen, mies ja nainen, tuttuja olivat mutten osannut yhdistää mihinkään. Yhtäkkiä tajusin ja katsoin miestäni ja kuiskasin, HE! ne ovat he! Samalla he palasivat varovaisesti pöytämme kohdalle, ”olikohan meillä tapaaminen”. Naureskelimme että taitaa olla.
        Pariskunta oli puolituttumme ajoilta jolloin tyttäremme pelasi pesäpalloa, olimme aina joskus sanasen pari vaihtaneet milloin missäkin kentän reunalla. Tunnelma vapautui välittömästi, Arto ja Heli olivat puolituttuja, sitä mitä olimme pelänneet mutta nyt huomasimme sen olevan hyväksi. Juttua riitti heti alusta ja vaivautuneisuutta ei huomannut lainkaan. Arto on hiukan miestäni pienempi, noin 175 pitkä, aika roteva muttei lihava mies, ihan hyvän näköinen, ei ihanne mieheni mutta sellaistahan en ollut hakemassakaan. Heli on aika pieni, pikkunätti, kurvikas punapää jolla juttua tulee koko ajan. Itse olen Helin kaltainen fyysisesti mutta tumma tukkani ja joskus tuskastuttavan suuret rintani erottavat meidät selkeästi toisistaan. Mieheni Juha on noin 180 cm, harrastaa monenlaista urheilua ja sen huomaa.
        Siirryimme istumaan iltaa olut tuvalle, joimme muutamia oluita, siidereitä ja tutustuimme pikkuhiljaa. Tunnelma alkoi olla aika jännä, luulen, että me kaikki mietimme.. Miltä tuo näyttäisi alasti, tuntuisi jne. Minulle on ollut aina tärkeää seksissä saada miehen lastit sisääni, se saa minut aina laukeamaan lopulta. Mietin, että ovatkohan nämä niin luotettavia, että tuota voisi harrastaa Arton, siis ilman kortsuja, ehkäisystä pidän kyllä itse huolen. Mietin miltä näyttäisi kun mieheni asettuisi Helin taakse, työntyisi häneen ja aloittaisi naimisen. Nuo ajatukset saivat minut tosi kiihkoon, vessassa käydessä jo hiukan räpläsin itseäni melkein orkun partaalle.
        Otimme lopulta huoneet viereisestä hotellista, emme kehdanneet ängetä samaan huoneeseen, maalta kun olimme. Vasta majoittumisen jälkeen he tulivat huoneeseemme, minulla hehkui pimpsassa, halusin sinne äkkiä ja jotain kovaa, sammuttamaan polttelun.
        Heli ole aika riehakkaalla tuulella, hän alkoi avoimesti hyväillä miestäni sohvalla, itse istuin Arton kanssa parisängyllä, joka oli varmaan tavallista isompi, ainakin tuntui siltä. Arto alkoi suudella minua, hyväili rintojani ja takamustani, nosti paitaani ja työnsi kätensä sen alle. Itse rohkaisin mieleni ja annoin käteni laskeutua hänen vyötärölleen, tunsin kohouman housujen etumuksessa, aloin näpläämään vetskaria auki. Samalla tiirailin mitä Helille ja Juhalle kuuluu. Heli oli enää pelkissä rintsikoissaan ja pikkupöksyissään, mieheni veteli farkkujaan jalasta, katseeni nauliutui heihin, hetken mietin että wau! tää on menoa..
        Tunsin kuinka Arton käsi oli hameeni alla, etsi tietä pimpalleni, jonne sen halusinkin. Levitin jalkoja riettaasti ja ohjasin hänen kätensä oikeaan osoitteeseen, hieromaan klittaani ihanasti. Arto työnsi sormensa välillä sisälleni, ja hyvältä, jumalattoman hyvältä se tuntui. Heittelin kiimoissanin vaatteet päältäni viimeistä kappaletta myöten, halusin nyt miestä ja lujasti. Juha ja Heli olivat juuri asettumasta lähetyssaarnaajaan kun kurkkasin sohvalle, Helin toinen jalka oli selkänojalla irstaasti. Näin kuin elokuvissa, selkeästi kun mieheni painoi kalunsa Helin sisään, niin ja paljaaltaan! Antaa mennä ajattelin, en minäkään vaadi tässä enää Artolta kortsua vaan saa naida minua paljaalla ja loppuun. Tunsin kun Arto työnsi minua selälleen ja suostuin mielelläni. Levitin jalkani ja pyysin häntä tulemaan. Arto tuli kontaten minuun kiinni, sovitteli kaluaan huulilleni, halusin ohjata itse sen sisääni ja otin siitä kunnolla kiinni. Vieraan miehen munaa ohjasin paljaana sisääni samalla kun mieheni yhtyi vieraaseen naiseen. Mieheni oli niin kiimoissaan, että laukesi aika nopeasti Heliin, näin kuinka molemmat tärähtelivät kun mieheni häntä siemensi, ehkäisystä emme olleet puhuneet sanaakaan, en ollut ainakaan kuullut.
        Arton kalu tuntui todella ihanalta, nautin jokaisesta työnnöstä, jokaisesta vedosta kunnes huippuni alkoi lähestyä. Tulin voimakkaasti ennen kuin Arto teki toivomani, laski kunnon annoksen spermaansa sisääni, olo oli taivaallinen.
        Makoilimme aikamme, olimme aika voipuneita kaikki, emme olleet vaivautuneita, ei morkkista. Vuoron perään kävimme suihkussa siistiytymässä, ennen kuin leikki alkoi taas uudestaan..


      • mimmukka2

        Tämä on aivan kuin olisi meistä kerrottu.Ainoa ettemme ole uskaltaneet vielä tavata ketään paria.Ikäkin on aika lähelle sama.Kuvia olemme laittaneet yhdessä AS sivuille. Onnea vaan jatkolle! Ehkäpä mekin joskus..;)


      • MarjaLeena1972
        liina47 kirjoitti:

        Muutaman epäonnistunee treffiyrityksen jälkeen saimme aikataulumme sopimaan niin, että istuimme mieheni kanssa Rotuaarin reunalla odottelemassa salaisia ystäviämme. Emme olleet soitelleet, kaikki oli hoidettu posteilla ja tekstiviesteillä.
        Jännittyneenä istuimme ja odotimme heitä saapuviksi. Huomasin muutaman tutun näköisen ihmisen kävelevän ohitse, muistelin mistä heidät tunnen, mies ja nainen, tuttuja olivat mutten osannut yhdistää mihinkään. Yhtäkkiä tajusin ja katsoin miestäni ja kuiskasin, HE! ne ovat he! Samalla he palasivat varovaisesti pöytämme kohdalle, ”olikohan meillä tapaaminen”. Naureskelimme että taitaa olla.
        Pariskunta oli puolituttumme ajoilta jolloin tyttäremme pelasi pesäpalloa, olimme aina joskus sanasen pari vaihtaneet milloin missäkin kentän reunalla. Tunnelma vapautui välittömästi, Arto ja Heli olivat puolituttuja, sitä mitä olimme pelänneet mutta nyt huomasimme sen olevan hyväksi. Juttua riitti heti alusta ja vaivautuneisuutta ei huomannut lainkaan. Arto on hiukan miestäni pienempi, noin 175 pitkä, aika roteva muttei lihava mies, ihan hyvän näköinen, ei ihanne mieheni mutta sellaistahan en ollut hakemassakaan. Heli on aika pieni, pikkunätti, kurvikas punapää jolla juttua tulee koko ajan. Itse olen Helin kaltainen fyysisesti mutta tumma tukkani ja joskus tuskastuttavan suuret rintani erottavat meidät selkeästi toisistaan. Mieheni Juha on noin 180 cm, harrastaa monenlaista urheilua ja sen huomaa.
        Siirryimme istumaan iltaa olut tuvalle, joimme muutamia oluita, siidereitä ja tutustuimme pikkuhiljaa. Tunnelma alkoi olla aika jännä, luulen, että me kaikki mietimme.. Miltä tuo näyttäisi alasti, tuntuisi jne. Minulle on ollut aina tärkeää seksissä saada miehen lastit sisääni, se saa minut aina laukeamaan lopulta. Mietin, että ovatkohan nämä niin luotettavia, että tuota voisi harrastaa Arton, siis ilman kortsuja, ehkäisystä pidän kyllä itse huolen. Mietin miltä näyttäisi kun mieheni asettuisi Helin taakse, työntyisi häneen ja aloittaisi naimisen. Nuo ajatukset saivat minut tosi kiihkoon, vessassa käydessä jo hiukan räpläsin itseäni melkein orkun partaalle.
        Otimme lopulta huoneet viereisestä hotellista, emme kehdanneet ängetä samaan huoneeseen, maalta kun olimme. Vasta majoittumisen jälkeen he tulivat huoneeseemme, minulla hehkui pimpsassa, halusin sinne äkkiä ja jotain kovaa, sammuttamaan polttelun.
        Heli ole aika riehakkaalla tuulella, hän alkoi avoimesti hyväillä miestäni sohvalla, itse istuin Arton kanssa parisängyllä, joka oli varmaan tavallista isompi, ainakin tuntui siltä. Arto alkoi suudella minua, hyväili rintojani ja takamustani, nosti paitaani ja työnsi kätensä sen alle. Itse rohkaisin mieleni ja annoin käteni laskeutua hänen vyötärölleen, tunsin kohouman housujen etumuksessa, aloin näpläämään vetskaria auki. Samalla tiirailin mitä Helille ja Juhalle kuuluu. Heli oli enää pelkissä rintsikoissaan ja pikkupöksyissään, mieheni veteli farkkujaan jalasta, katseeni nauliutui heihin, hetken mietin että wau! tää on menoa..
        Tunsin kuinka Arton käsi oli hameeni alla, etsi tietä pimpalleni, jonne sen halusinkin. Levitin jalkoja riettaasti ja ohjasin hänen kätensä oikeaan osoitteeseen, hieromaan klittaani ihanasti. Arto työnsi sormensa välillä sisälleni, ja hyvältä, jumalattoman hyvältä se tuntui. Heittelin kiimoissanin vaatteet päältäni viimeistä kappaletta myöten, halusin nyt miestä ja lujasti. Juha ja Heli olivat juuri asettumasta lähetyssaarnaajaan kun kurkkasin sohvalle, Helin toinen jalka oli selkänojalla irstaasti. Näin kuin elokuvissa, selkeästi kun mieheni painoi kalunsa Helin sisään, niin ja paljaaltaan! Antaa mennä ajattelin, en minäkään vaadi tässä enää Artolta kortsua vaan saa naida minua paljaalla ja loppuun. Tunsin kun Arto työnsi minua selälleen ja suostuin mielelläni. Levitin jalkani ja pyysin häntä tulemaan. Arto tuli kontaten minuun kiinni, sovitteli kaluaan huulilleni, halusin ohjata itse sen sisääni ja otin siitä kunnolla kiinni. Vieraan miehen munaa ohjasin paljaana sisääni samalla kun mieheni yhtyi vieraaseen naiseen. Mieheni oli niin kiimoissaan, että laukesi aika nopeasti Heliin, näin kuinka molemmat tärähtelivät kun mieheni häntä siemensi, ehkäisystä emme olleet puhuneet sanaakaan, en ollut ainakaan kuullut.
        Arton kalu tuntui todella ihanalta, nautin jokaisesta työnnöstä, jokaisesta vedosta kunnes huippuni alkoi lähestyä. Tulin voimakkaasti ennen kuin Arto teki toivomani, laski kunnon annoksen spermaansa sisääni, olo oli taivaallinen.
        Makoilimme aikamme, olimme aika voipuneita kaikki, emme olleet vaivautuneita, ei morkkista. Vuoron perään kävimme suihkussa siistiytymässä, ennen kuin leikki alkoi taas uudestaan..

        Voi jessus että kastui pikkarit kun tätä lueskelin.. Ihanaa..


      • naitu
        liina47 kirjoitti:

        Muutaman epäonnistunee treffiyrityksen jälkeen saimme aikataulumme sopimaan niin, että istuimme mieheni kanssa Rotuaarin reunalla odottelemassa salaisia ystäviämme. Emme olleet soitelleet, kaikki oli hoidettu posteilla ja tekstiviesteillä.
        Jännittyneenä istuimme ja odotimme heitä saapuviksi. Huomasin muutaman tutun näköisen ihmisen kävelevän ohitse, muistelin mistä heidät tunnen, mies ja nainen, tuttuja olivat mutten osannut yhdistää mihinkään. Yhtäkkiä tajusin ja katsoin miestäni ja kuiskasin, HE! ne ovat he! Samalla he palasivat varovaisesti pöytämme kohdalle, ”olikohan meillä tapaaminen”. Naureskelimme että taitaa olla.
        Pariskunta oli puolituttumme ajoilta jolloin tyttäremme pelasi pesäpalloa, olimme aina joskus sanasen pari vaihtaneet milloin missäkin kentän reunalla. Tunnelma vapautui välittömästi, Arto ja Heli olivat puolituttuja, sitä mitä olimme pelänneet mutta nyt huomasimme sen olevan hyväksi. Juttua riitti heti alusta ja vaivautuneisuutta ei huomannut lainkaan. Arto on hiukan miestäni pienempi, noin 175 pitkä, aika roteva muttei lihava mies, ihan hyvän näköinen, ei ihanne mieheni mutta sellaistahan en ollut hakemassakaan. Heli on aika pieni, pikkunätti, kurvikas punapää jolla juttua tulee koko ajan. Itse olen Helin kaltainen fyysisesti mutta tumma tukkani ja joskus tuskastuttavan suuret rintani erottavat meidät selkeästi toisistaan. Mieheni Juha on noin 180 cm, harrastaa monenlaista urheilua ja sen huomaa.
        Siirryimme istumaan iltaa olut tuvalle, joimme muutamia oluita, siidereitä ja tutustuimme pikkuhiljaa. Tunnelma alkoi olla aika jännä, luulen, että me kaikki mietimme.. Miltä tuo näyttäisi alasti, tuntuisi jne. Minulle on ollut aina tärkeää seksissä saada miehen lastit sisääni, se saa minut aina laukeamaan lopulta. Mietin, että ovatkohan nämä niin luotettavia, että tuota voisi harrastaa Arton, siis ilman kortsuja, ehkäisystä pidän kyllä itse huolen. Mietin miltä näyttäisi kun mieheni asettuisi Helin taakse, työntyisi häneen ja aloittaisi naimisen. Nuo ajatukset saivat minut tosi kiihkoon, vessassa käydessä jo hiukan räpläsin itseäni melkein orkun partaalle.
        Otimme lopulta huoneet viereisestä hotellista, emme kehdanneet ängetä samaan huoneeseen, maalta kun olimme. Vasta majoittumisen jälkeen he tulivat huoneeseemme, minulla hehkui pimpsassa, halusin sinne äkkiä ja jotain kovaa, sammuttamaan polttelun.
        Heli ole aika riehakkaalla tuulella, hän alkoi avoimesti hyväillä miestäni sohvalla, itse istuin Arton kanssa parisängyllä, joka oli varmaan tavallista isompi, ainakin tuntui siltä. Arto alkoi suudella minua, hyväili rintojani ja takamustani, nosti paitaani ja työnsi kätensä sen alle. Itse rohkaisin mieleni ja annoin käteni laskeutua hänen vyötärölleen, tunsin kohouman housujen etumuksessa, aloin näpläämään vetskaria auki. Samalla tiirailin mitä Helille ja Juhalle kuuluu. Heli oli enää pelkissä rintsikoissaan ja pikkupöksyissään, mieheni veteli farkkujaan jalasta, katseeni nauliutui heihin, hetken mietin että wau! tää on menoa..
        Tunsin kuinka Arton käsi oli hameeni alla, etsi tietä pimpalleni, jonne sen halusinkin. Levitin jalkoja riettaasti ja ohjasin hänen kätensä oikeaan osoitteeseen, hieromaan klittaani ihanasti. Arto työnsi sormensa välillä sisälleni, ja hyvältä, jumalattoman hyvältä se tuntui. Heittelin kiimoissanin vaatteet päältäni viimeistä kappaletta myöten, halusin nyt miestä ja lujasti. Juha ja Heli olivat juuri asettumasta lähetyssaarnaajaan kun kurkkasin sohvalle, Helin toinen jalka oli selkänojalla irstaasti. Näin kuin elokuvissa, selkeästi kun mieheni painoi kalunsa Helin sisään, niin ja paljaaltaan! Antaa mennä ajattelin, en minäkään vaadi tässä enää Artolta kortsua vaan saa naida minua paljaalla ja loppuun. Tunsin kun Arto työnsi minua selälleen ja suostuin mielelläni. Levitin jalkani ja pyysin häntä tulemaan. Arto tuli kontaten minuun kiinni, sovitteli kaluaan huulilleni, halusin ohjata itse sen sisääni ja otin siitä kunnolla kiinni. Vieraan miehen munaa ohjasin paljaana sisääni samalla kun mieheni yhtyi vieraaseen naiseen. Mieheni oli niin kiimoissaan, että laukesi aika nopeasti Heliin, näin kuinka molemmat tärähtelivät kun mieheni häntä siemensi, ehkäisystä emme olleet puhuneet sanaakaan, en ollut ainakaan kuullut.
        Arton kalu tuntui todella ihanalta, nautin jokaisesta työnnöstä, jokaisesta vedosta kunnes huippuni alkoi lähestyä. Tulin voimakkaasti ennen kuin Arto teki toivomani, laski kunnon annoksen spermaansa sisääni, olo oli taivaallinen.
        Makoilimme aikamme, olimme aika voipuneita kaikki, emme olleet vaivautuneita, ei morkkista. Vuoron perään kävimme suihkussa siistiytymässä, ennen kuin leikki alkoi taas uudestaan..

        Kerroit hyvin tuon kun miehesi "siemensi" tuon Helin, kiihoituitko?


      • Anonyymi

        Runkkaamaan jouduin kun kuin tuon sexikkään tapaamisenne.
        Me tavataan yksi pari ensi vkl,,,Ihanaa jo toisen kerran!


      • Anonyymi
        MarjaLeena1972 kirjoitti:

        Voi jessus että kastui pikkarit kun tätä lueskelin.. Ihanaa..

        Iina miten yhteyttä?


    • Laatuvalvoja

      Miksi ihmeessä et laittanut tuota sepustustasi Seksinovellit-foorumille, minne se kuuluisi. Nyt tämä voidaan vain liputtaa foorumille kuulumattomana poistettavaksi.

      • Taidat olla...

        hullu?


      • Liina46
        Taidat olla... kirjoitti:

        hullu?

        ai kuka? Minäkö? Kun teen miehen kanssa sitä, mitä naiset ovat aina tehneet, siis yhtyneet, harrastaneet seksiä, antaneet tulla sisäänsä.. Höh, hullu kai olen...


      • todennäköisesti
        Liina46 kirjoitti:

        ai kuka? Minäkö? Kun teen miehen kanssa sitä, mitä naiset ovat aina tehneet, siis yhtyneet, harrastaneet seksiä, antaneet tulla sisäänsä.. Höh, hullu kai olen...

        viesti oli osoitettu "Laatuvalvojalle" exKutsuni nimimerkillä kirjoittaneelle.


      • pankintäti
        Liina46 kirjoitti:

        ai kuka? Minäkö? Kun teen miehen kanssa sitä, mitä naiset ovat aina tehneet, siis yhtyneet, harrastaneet seksiä, antaneet tulla sisäänsä.. Höh, hullu kai olen...

        Oulussa panitte? Taidat olla Mervi.


      • Liina46 kirjoitti:

        ai kuka? Minäkö? Kun teen miehen kanssa sitä, mitä naiset ovat aina tehneet, siis yhtyneet, harrastaneet seksiä, antaneet tulla sisäänsä.. Höh, hullu kai olen...

        Kiinnostaisiko olla naisen kanssa.. Samalla kun omat miehet panee vain omaansa? Mutta me naiset saadaan tehdä mitä vain toisillemme..? 😊 Mulla kans profiili AS.


      • Anonyymi
        Cherry69 kirjoitti:

        Kiinnostaisiko olla naisen kanssa.. Samalla kun omat miehet panee vain omaansa? Mutta me naiset saadaan tehdä mitä vain toisillemme..? 😊 Mulla kans profiili AS.

        Moi
        Oikeastaan, kiinnostaisi..) Olemme mieheni kanssa tuosta puhuneetkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Oikeastaan, kiinnostaisi..) Olemme mieheni kanssa tuosta puhuneetkin..

        ..t. liina47


    • Ai-

      Nordeasta vai?

    • Polttaapolttaa

      Mahtava stoori! Voi kun saisin mieheni mukaan tällaiseen..

    • vaimo aika pitkään

      huh, aika hyvä mutta olisiko minulla uskallusta? Iskisikö mustasukkaisuuskin?

    • Miten saisin vaimoni vakuuttuneksi moiseen???? Kulostaa upealta! :)

    • YksiPenisYksiVagina

      En tiedä synkkää kaikki.
      Kun meikä pääsee naisen
      lähelle niin kaikki on pelissä.
      Mitä vittua on tämä kimppahomoilu.
      Minulla on kädet täynnnä naistani.
      Miten helvetissä homoilisin
      jonkun vieraan kanssa.
      Mitä helvettiä on
      nämä miehet ja naiset
      joille ei yksi vaimo
      tai mies riitä.

    • Jokos olette ottaneet uusintaa????? Kerro!

      • liina49

        nyt oli uusinta,,,kirjoitamme kun ehdimme..:)


      • liina49 kirjoitti:

        nyt oli uusinta,,,kirjoitamme kun ehdimme..:)

        Mahtavaa!! Odotan miekenkiinnolla.... :)


    • Todella hieno harrastus. Vaimoni ja minä olemme harrastaneet jo 10v parinvaihtoa ja ryhmäsexiä suurissakin ryhmissä. Kertaakaan en vaihtaisi pois. Olemme saaneet suuren joukon erittäin hyviä ystäviä harrastuksestamme.

    • Marukka987

      aijjaijjaa.. Kylläpä kostui pöksyt kivasti..

    • Anonyymi

      KYLPYTYNNYRI oli se . Kutsuttuna illanviettoon menin tutun pariskunnan vieraaksi . Otin muutaman tarjotun juoman , jonka jälkeen olikin uusi kylpytynnyri juuri sopivan lämpöinen . Verhotulta terassilta oli metrien matka paljuun : ota vaatteet pois . Pyyhkeitä emäntä vei tarjoilukärryn ala-tasolla . Paljulle! Vaatteitta tynnyrissä ja juomaa rattailla vieressä . Aikaa kului , isäntä joutui nousemaan wc;een menoon ja jäimme emännän kanssa veteen ! Kahdestaan ! Miehen paluu kesti aika kauan ja rouva aikoi lähteä etsimään miestään . Nyt näin jotain kaunista : vedestä nouseva nuori nainen suorastaan esitteli ajellun pimpin lävistyskorua aivan edessäni , eikä varmasti vahingossa . Seisoen vedessä edessäni kaikki oli täysin nähtävissä .

    • Anonyymi

      "TYNNYRI täynnä" oli kun tyttöni kanssa osallistuimme kylpyyn. Pariskunta oli meille osin tuttu . Kun kylvystä on joskus poistuttava , se voi joillekin olla hankalaa . Me 4 olimme altaassa kun sitten tytöt poistuivat saunaan, wc , ym ja näin kutsuemäntäni jalkovälin korut . En pystynyt mitenkään estämään seisonnaista tilannetta jalkovälissäni . Mies vain virnuili reaktiolleni , kysyi vielä , enkö ole muka läväripimppiä ikinä ennen nähnyt ?

    • Anonyymi

      Mekin olimme kylpytynnyrissä alasti tuttavaparin kanssa. Me miehet menimme ensin paljuun ja kun naiset tulivat, saimme mukavat näkymät kahteen paljaaksi ajeltuun pimpsaan. Vaimoni oikei venytti toista jalkaa niin, että kaveri varmasti sai hyvät näkymät.

      • Anonyymi

        Myös me olimme naapuripariskunnan kanssa yhdessä kylpytynnyrissä. Alasti tottakai, vaikka naapurin rouva ensin vähän ujosteli. Miehet ensin paljussa. Sitten tuli vaimoni ja antoi naapurin miehelle erittäin hyvät näkymät ajeltuun pimppiinsä. Kun tuli naapurin rouvan vuoro, niin oli minulla ilo katsella isoja rintoja ja ihanan turpeaa, melkein paljasta pimpsaa. Tynnyrissä sitten oli miesten vuoro esitellä seisovia kullejaan. Hiplailuksihan se meni ja löysin sormeni naapurin rouvan pimpsasta.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe