Pari vuotta sitten siskoni varasti minulta rahaa, yhteensä n. 200 euroa. Ei ole myöntänyt mutta minulla on myös video siitä.
Jossain vaiheessa en ollut hänen kanssaan missään väleissä, ja hän on ihminen jota olen ikinä vihannut eniten.
Nykyään hän ei varasta minulta, mutta haukkuu minun ulkonäköäni koko ajan, ja nakertaa itsetuntoani pala palalta.
Odotan vain että hän muuttaisi pois, sillä en kestä olla hänen seurassaan.
Hän myös koko ajan sanoo että on vanhemmilleni tärkeämpi kuin minä, ja se tuntuu todella pahalta. Hän myös jatkuvasti väittää puhuneensa äitini kanssa minun selkäni takana minusta, minkä en kyllä usko olevan totta, mutta se tuntuu silti pahalta. Olen jatkuvasti kiukkuinen hänen takiaan, ja jokainen juttu mitä hän tekee ärsyttää minua niin paljon. Olen hänelle edelleen katkera minulta varastamisesta, ja siitä että hän myös luki päiväkirjojani. Hän ei ole ikinä pyytänyt minulta mitään anteeksi, ja en usko että voin ikinä olla hänen kanssaan kovin hyvissä väleissä. En tiedä mitä minun pitäisi tehdä.. Ja hän on 19-vuotias.
Vihaan siskoani
aliotus
4
259
Vastaukset
- aliotus
Ja itse olen siis 13, eli hän on siis mua viis vuotta vanhempi
- osaatko laskee?
6
- aloittajaa
Ei vaan täytän 14 syksyllä, ja mun sisko täytti 19 keväällä, joten 5 vuotta.. :)
- hfkkljfdv748
Vähäks törkee sisko!! :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1382368Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n692280Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi661959EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt741654- 1041523
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021498Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1191391Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki321244Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191191- 811134