kapistuksia?
Kärcher ainakin mainosti ikkunanpesuun aj niitähän suositellaan monen paikan pesuun kodeissa. Monenlaisia on mainostettu.
Haluaisin ostaa jonkin sellaisen kapineen avukseni
Sanokaa nyt, onko höyrypesurit olleet hyödyllisiä
12
576
Vastaukset
- liisa D...
onkos kellään kokemusta näistä?
Se Kärcher on ilmeisesti "kevyt" ja kädessä pidettävä malli?
Teimme isännän kanssa aikojen alussa virheen siinä, että ostimme ns "lattiamallin" - ei ylety ikkunoihin, mutta esim lattiakaivon (wc) ym mihin ylettyy oikein hyvä. Vaatii tislattua "akkuvettä"...
Kokeile ihmeessä!
Ei tarvitse painia kaikenmaailman ikkunasumutteiden kanssa - itse allerginen...- laaakso-
no ei mikään kädessä pidettävä vaan perässä vedettävä paremminkin.
tota tislattua vesi-asiaa en meinaa uskoa. laaakso- kirjoitti:
no ei mikään kädessä pidettävä vaan perässä vedettävä paremminkin.
tota tislattua vesi-asiaa en meinaa uskoa.Ko vedessä ei ole kalkkia, joka pilaa nopeasti hyvänkin "vehkeen"!
Kärcherin ikkunanpesimen omistan, ja se on niitä ostoksia, joita en kadu. No, pesin voisi olla parempikin, kun Kärcherin oma pesuaine on loppu, ehkä palaan käyttämään entistä Sinin pesintä ja Fairya. Mutta se akkukäyttöinen kuivain on mielestäni erinomainen. Historiaa on kumilastalla kuivatessa valuva ja roiskuva likainen vesi.
Sellainen pölynimurin kokoinen höyrypesurikin on olemassa, lahjaksi saatuna.
Kyllä minä olen sillä esim. saunan lauteita, paneleita ja laattalattia pessyt, mielestäni ihan hyvällä lopputuloksella.
Eteisessä on maalatut lastulevyseinät, jotka oli törkeän likaiset. Yritin niitä jynssätä sienellä ja pesuaineella, mutta aika huonolla tuloksella. Höyrypesimellä kirkastuivat huomattavasti, ja paljon helpommalla.
Aika paljonhan nuo mielipiteet höyrypesimistä vaihtelevat, paljon riippuu kodin pinnoistakin, eihän se kuitenkaan ihan joka paikkaan ole sovelias siivousväline.
On kai niitä turhempiakin laitteita olemassa.Piti tulla oikaisemaan, että tarkoittamallani ikkunanpesimellä ei ole höyrypesimen kanssa mitään tekemistä. Asiat sekosi, kun Kärcheristä ja ikkunan pesusta tuossa oli puhe. Ikkunoiden pesuun en höyrypesuria kaipaa.
Ja mitä höyrypesureihin tulee, niin kannattanee tutustua aiheeseen huolella ennen sellaisen hankkimista, googlettaa käyttökokemuksia.- ihmettelee hän
Saako höyrypesurilla 50-60 vuotiasta seuraa?
- Turhake ja ei
Itse ostin kannumallisen höyrypesurin jokunen vuosi sitten. Innosta puhkuen kokeilin sitä sinne sun tänne. Loppujelopuksi nyt se pölyttyy kaapissa melkein täyspäiväisesti. Kahteen hommaan sitä käytän 1-2 kertaa vuodessa. 1) Jääkaapin peruusteellisempaan puhdistuksessa se on hyvä, voittaa nippanappa kuuman veden ja rätin. 2) Jääkaapissani on pakastelokero joka pikkuhiljaa kerää jäätä ja sen sulatuksessa käytän höyrypesuria.
Luulin että höyry on tosi kuumaa ja varmaan sitä se onkin mutta ilmeisesti se jäähtyy alle aikayksikössä tullessaan kannusta pihalle. Ei ole niin tehokas mitä luulin.- siunnti,o.
Mikä merkki se on?
Mikä siinä oli huonoa?
Miksi ei toiminut teillä?
Onkohan ne kaikki noin olemattomia?
- oivia apureita kaikk
ikkunapesurit ei ole höyrypesureita, niissä on lasta ja ne imevät veden
höyrypesureita käytetään mm. saniteettitilojen pesussa
painehuuhtelulaitteet soveltuvat huonekalujen ja mattojen pesuun- homehomma
,,,,,,,,llllläääääää kirjoitti:
omasta mielestä höyrypesuri letkulla on tosi onneton ikkunanpesussa, yleensä noi monitoimikoneet ei oo oikein missään kovin hyviä
vuodesohvakin on yleensä ihan paska sohvana ja velä paskempi sänkynä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574