Haluaisin tietää, että mitkä vaunut olisivat hyvät? Olen miettinyt Emmaljungia, mutta sitten on noita muita merkkejä myös.. Minkälaisia kokemuksia erilaisista vaunuista teillä on?
Yhdistelmävaunut!
1
89
Vastaukset
- Vaunut.
Moi!
Minulla on Emmaljunga City Crossit ja Emmaljunga Duo Edget Classic Cryptonite rungolla. Olen ollut tyytyväinen. City crossit on todella kevyet, kankaat kaikissa emmaljungissa aivan mahtavat ja lisäksi joissa on PP kankaat, on vielä vahvempia ja kestävät todella kulutusta. City Crosseissa on quadrolift kantokassi, joten koko paketti samassa, mutta edgeissä on erillinen ratasosa ja koppaosa joten ne vie enempi tilaa jos joutuu autossa kuljettamaan paljon. Kennorenkaat on ok, mutta ilmakumirenkaat on mielestäni kivemmat, jos liikkuu paljon. Ja plussaa myös sekin että hyvin saa lisävarusteita mm lämpöpusseja, jalkapeitettä, aurinkovarjoo jne ostettua jälkeenpäin. Kalliithan ne on, mutta hintansa arvoiset!
Kokemusta on myös Brion vaunuista. mallista Happy. Hyvät nekin, varsinkin ilmarenkailla olevat. Mielestäni niissä kankaat ja laatu aavistuksen heikompi kuin emmaljungassa, mutta maku asia! kyllä nekin monta lasta kestävät, ja ovat monta sataa halvemmat. :) Mielestäni kovalla ja pehmeällä kantokopalla ei kauheasti oo eroa, kova koppa on ehkä ilmavampi varsinkin kesä vauvalle.
mutta ainakin abc, emma, vaunuista mulla on vain huonoja kokemuksia. aina joku rikki!
Onnea vaunu valintaan! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409