Suunnittelen lähtöä hieman pidemmälle reppureissulle. Olen kuitenkin melko kehno englannin puhuja, joten haluaisin aloittaa matkan käymällä jonkinlaisen englannin kielikurssin. Austraaliaa olen alustavasti miettinyt. Olen katsellut kursseja ja ne ovat aivan tajuttoman hintaisia!
Onko kenelläkään kokemusta minkäänlaisista kielikursseista, voitteko suositella hintalaatusuhteeltaam mitään hyvää kurssia,, missä päin maailmaa olette kursseja käynyt, onko kursseista ollut hyötyä, onko kukaan kokeillut englannin oppimisessa ns kotiopetusta?
kielimatka
ruusuvirta
1
99
Vastaukset
- kylpyyn siitä
Milloin olet lähdössä. Kansalaisopistossa on myös kesäkursseja, tuskin kuitenkaan heinäkuussa. Jos siellä on tarjolla kielikylpy tai joku muu tiivis kurssi, niin suosittelen. Ja valitse mielellään puhekurssi.
Kesäyliopistoissa on myös kohtuuhintaisia kursseja.
Kielikylpy tarkoittaa sitä, ettet pääse kieltä pakoon. Sitä tulee lyhyessä ajassa paljon ja sinun on itse oltava aktiivinen.
Kirjaston kieliäänitteet kannattaa myös hyödyntää. Matkailijan sanastosta on mukavin aloittaa, koska jatkuvasti tulee sanoja, joita tarvitset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174