Olen ihastunut parhaan kaverin poikaystävään

tyttö95

Mä oon 17-vuotias tyttö. Mä oon ollut yhden tytön kans kaveri jo lapsesta asti, reilusti yli 10 vuotta. Me ollaan parhaita kavereita toisillemme. Me ollaan myös jo aivan lapsesta asti tehty monenlaisia juttuja yhdessä ja siis ollaan parhaat ystävät vielä nyttenkin.

Tää mun bestis alko pari kesää sitten seurusteleen yhden pojan kaa. Mäkin seurustelin kerran yhden pojan kanssa mut meillä meni sitten poikki. Mä oon ollu sinkku siitä asti. Sitten yhtä-äkkiä mä vain huomasin, että kuinka ihana poikaystävä mun kaverilla on. Se on sellainen kiva, mukava ja komea poika. Mäkin ihastuin siihen poikaan, mutta mä en siksi sanonut mitään, koska se poika seurustelee mun kaverin kanssa.

Mun kaveri oli pääsiäisen aikoihin lomalla. Se oli siellä vain omien porukoidensa kanssa, tää poika ei ollut siellä mukana. Mulla ei just silloin ollu juuri mitään tekemistä. Mä pyysin sitten tätä poikaa, että voisiko se käydä mun kanssa jossakin. No me käytiin sitten kävelyllä ja lenkilläkin yhdessä. Sitten lenkin jälkeen mentiin meille kotiin ja, no, me pussattiin ja nukuttiin yö yhdessä. En mä voinu mitään, se poika on vaan niin ihana. Me tavattiin tän pojan kanssa myös pari viikkoa sitten viikonloppuna kun kaveri ei silloin ehtinyt olla poikaystävänsä kanssa. Mä kerroin myös tälle pojalle, että mä tykkään siitä ja haluaisin olla sen kanssa.

Mulla on koko ajan kauhee ahdistuksen tunne päällä. Mä en tiedä, että pitäiskö mun kertoa tästä vai ei. Ne näyttää kyllä tosi onnellisilta yhdessä ja niitten suhde on kestänyt jo sen kaksi vuotta. Mutta mäkin oon tosi kovasti ihastunut siihen poikaan. Mitä jos se kaverin poikaystävä kertoo tästä sille mun kaverille tai jos se saa jotain muuta kautta tietää siitä? Kai se mun kaveri vois ymmärtää tätä edes vähän, koska me ollaan kuitenkin oltu ystäviä jo niin pitkään?

Haluaisin kuulla vastauksia etupäässä muilta tytöiltä. Mitä jos teidän bestiksenne olisi seurustellut ja mennyt sänkyynkin teidän poikaystävänne kanssa? Löytyiskö teiltä ymmärrystä jos se olis kuitenkin teidän pitkäaikainen bestis?

4

2250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiluoja

      Vanha viesti, mutta sitä vähemmän sitä ymmärrystä olisi, mitä vanhempi ja tärkeämpi ystävä on kyseessä. Toivottavasti tiedät olevasi aivan järkyttävä ihminen. Minulle on käynyt noin, eli kaverini sääti poikaystäväni kanssa selkäni takana. Nykyään on entinen kaveri ja voin sanoa vihaavani häntä. Yhtälailla poikaystäväni oli hirveä kusipää, enkä ole hänellekkään anteeksi antanut. Ystävältä en kuitenkaan ikinä odottaisi, saati hyväksyisi tuollaista käytöstä.

    • adsvsd

      Muista ettei ihastumista tarvi kuitenkaan realisoida.

    • Mieti onko sen arvoista että menetät ystäväsi. Kaikilla on salaisuuksia, muuta en suosittele sinun alkavan valehdella tai mitään sellaista. Odota rauhassa ja keskustele tarvittaessa muiden kanssa. On ihmisiä, jotka on onnellisia, jos löydätte yhteisen sävelen kaverisi poikkiksen kanssa, toiset saattaa loukkaantua verisesti. yritä kysellä vaihvihkaa kumpaan porukkaan kaveri kuuluu. Kaikkein tärkein on kuitenkin kuunnella omaa sydäntään.

    • Anonyymi

      Whitedemon sen jo sanoi kuuntele omaa sydäntäsi, ja koita löytää itsellesikin mukava ja hauska poikaystävä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe