Olen lähdössä ensi kertaa ulkomaille (Norwegianin koneella) enkä ole saanut kyseiseen ongelmaani oikein mistään kunnon vastausta..
Eli, joudun käyttämään nenäsumutetta (reseptivapaa) ja olen lähdössä viikon matkalle, joten yksi tai kaksikaan nenäsumua tuskin riittää tälle ajalle :/ Voinko laittaa tätä lääkettä ollenkaan ruumaan, vai onko kaikki PAKKO pakata käsimatkatavaroihin? Alkaa hieman hävettämään jos pitää esittää joku kolme nenäsumua tarkastuksessa.. :/ Jos osan voisi laittaa ruumaan?
Lääkkeet nyt minne??
4
209
Vastaukset
- no ongelma
voit laittaa joko matkalaukkuun tai sisälle käsitavaroihin....mikä sinun mielestä sen estäisi....voit lukea lisää ohjeita esim. finnair/info.fi
- sumutetta matkaan
Miksi sitä ei voisi ruumaan laittaa? Sinnehän muutkin nesteet menevät.
- haokututtaa
ei nestemääräykset edes koske lääkkeitä...koettakaa nyt oppia ja kyllä nesteitä voi viedä matkustamoonkin...tässä tapauksessa ihan sama missä kuljettaa
- eiolePAKKO
Ei se nyt niin vaikeaa ole. Lääkkeitä ei ole PAKKO laittaa käsimatkatavaroihin, mutta ainakin sen verran niitä KANNATTAA laittaa, että pärjää muutaman päivän jos ruumalaukku eksyy matkalla. Lisäksi nestemäiset lääkkeet SAA laittaa käsimatkatavaroihin, vaikka ne eivät mahtuisikaan yleisiin nesterajoituksiin käsimatkatavaroissa.
Itse laittaisin jonkun pienen nenäsuihkeen litran minigrip-pussiin muiden mahdollisten pienien käsimatkatavaroissa olevien nesteiden kanssa, niin sitä ei travitse turvatarkastuksessa erikseen esitellä. Se nestepussi toki pitää ottaa erikseen, mutta harvemmin kukaan sen sisällöstä erityisen kiinnostunut on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267