Vapaa keskustelu!!
Pulinapuro
10
56
Vastaukset
- Pulinapuro
Onko tosiaan!:D
- Pu-pu-pu-PULINAT!!
On, on, tosiaan on! Puliskaa!
- Pulinapuro
Pu-pu-pu-PULINAT!! kirjoitti:
On, on, tosiaan on! Puliskaa!
Tää pulinapuro ei virtaa nähätvästi eteenpäin, koska tää on iha kuollu D:...
- ilkeää naurua
Pulinapuro kirjoitti:
Tää pulinapuro ei virtaa nähätvästi eteenpäin, koska tää on iha kuollu D:...
No alota ite höpöttelemmää jottai nii kyl jokku siitä saattaa innostua.
Hmm...aika kuollu keskustelu, mutt mie olin tänää Särkänniemes
piste on jo!
- Eräs trotskilainen
Hei, kyllä tää ois voinu toimia, puhutaan vaikka politiikasta! Mitä mieltä ootte natoon liittymisestä?
Mun puolesta sais hävittää koko paskan "armeijan"...
Mutta jos joskus tulee sota niin kyllä nato on ainut mahdollisuus.- Eräs trotskilainen
atrytone kirjoitti:
Mun puolesta sais hävittää koko paskan "armeijan"...
Mutta jos joskus tulee sota niin kyllä nato on ainut mahdollisuus.Liittoumat vetivät Euroopan ekaan maailmansotaan, joten mä oon periaatteessa natoa vastaan. Tosiaan tällä Suomen "armeijalla" ei paljoo mitään tee jos joku suurvalta hyökkää.
"Jäsenmaat antavat sitoumuksen auttaa pulaan joutunutta jäsentä käytettävissään olevin keinoin." --- Eli jos tulee kolmas maailmansota, niin niillä natomailla on tarpeeksi tekemistä oman nahkansa pelastamisessa, ei siinä toisia ehditä auttaa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8762
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180761Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675