Itsensäpaljastelija

Anonyymi-ap

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. Onko tietoa. Missä kaikkialla tämä on liikkunut ja kuinka kauan. Millä liikkuu jne?

43

650

Vastaukset 43

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

huhupuhetta ,ei kuulu sulle !

• Anonyymi00002

Älä kommentoi, jos ei ole oikeaa asiaa. Ei kuulu sulle nämä ollenkaan.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Älä kommentoi, jos ei ole oikeaa asiaa. Ei kuulu sulle nämä ollenkaan.

mikäs vellihousu se siellä huuteloo ? oisko paree että pitäsit suus kiinni ekkä huutele kovemmalle tyypille

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

mikäs vellihousu se siellä huuteloo ? oisko paree että pitäsit suus kiinni ekkä huutele kovemmalle tyypille

Olihan se arvattavissa, ettei täältä mitään kannata kysyä. Te hyvä kun tiedätte nimenne, mutta siitä huolimatta suu käy.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Olihan se arvattavissa, ettei täältä mitään kannata kysyä. Te hyvä kun tiedätte nimenne, mutta siitä huolimatta suu käy.

kato kun on rohkeutta ja varaa millä mällätä voi sanoa mitä haluaa

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

kato kun on rohkeutta ja varaa millä mällätä voi sanoa mitä haluaa

Surko käy näitä luusereita. Jatka samalla tyylillä. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Surko käy näitä luusereita. Jatka samalla tyylillä. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

olen menestyvä,rikas ja älykäs asukas jopa neron määritelmä ei ole
        tuulesta temmattu.mutta mitä sinä olet ,ikuinen valittaja ja luuseri joka
        kirjoittaa alatyylistä oman mielipahan helpottamiseksi,säälin sinua.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Sairauksia on monenlaisia.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Opettele ensin edes kirjoittamaan.

• Anonyymi00003

Tuskin Lapuan sanomat uutisoi pelkästä huhupuheesta.

• Anonyymi00005

Se mikään ulkomaalaunen ole, minä se vain tuulettelen paikkoja ja praataan ruotsalaisia runoja.

• Anonyymi00008
        UUSI

Se on tuollaasta kun elämän suurin kiinnostuksen kohde on kirjoitella suomi24:lla.

• Anonyymi00009
      UUSI

Toivottavasti uhrit on ilmoittanut asiasta poliisille. Kyllä täällä pitää saada käydä rauhassa lenkillä, jos tahtoo.

• Anonyymi00012
        UUSI

Ketä se haittaa oikeasti, jos näkee miehen elimen? Olin tänään taas siellä kun on niin kaunis ilma ja tytöt olivat hyvinkin iloisia kohtaamisesta. Eivät ilmoita poliisille. Toinen näytti minulle tissit. 😁

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ketä se haittaa oikeasti, jos näkee miehen elimen? Olin tänään taas siellä kun on niin kaunis ilma ja tytöt olivat hyvinkin iloisia kohtaamisesta. Eivät ilmoita poliisille. Toinen näytti minulle tissit. 😁

Onko tällä palstalla ketään muita kuin näitä 10-vuotiaita ketkä ei ole koskaan nähnyt eikä tule näkemäänkään tissejä. Älkää kirjoittako mitään, jos ei ole oikeata asiaa. Kiitos.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ai tuoko sallittua kirjoittaa tänne että on tehny rikoksen ja vielä ylpeillä sillä ja laittaa vitsiksi koko juttu, ei enää simpsiön kunto ynmä muihin uimapaikkoihin viitti mennä tuollaanen itsensäpaljastelija siellä voi tosiaan olla että käy toimesta tekoihin

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ai tuoko sallittua kirjoittaa tänne että on tehny rikoksen ja vielä ylpeillä sillä ja laittaa vitsiksi koko juttu, ei enää simpsiön kunto ynmä muihin uimapaikkoihin viitti mennä tuollaanen itsensäpaljastelija siellä voi tosiaan olla että käy toimesta tekoihin

ei semmosta ole edes ,keksitty juttu ,,joku nähnyt jonkun heittämässä boggia palloja ja luullu että itseään paljastaa

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

ei semmosta ole edes ,keksitty juttu ,,joku nähnyt jonkun heittämässä boggia palloja ja luullu että itseään paljastaa

Opettele juntti edes kirjoittamaan,,,,gfx asgdcasjg

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Opettele juntti edes kirjoittamaan,,,,gfx asgdcasjg

no eipä tuo sulta käy yhtään sen paremmin D

• Anonyymi00011
      UUSI

Poliisin olisi hyvä käydä jututtamassa tätä kirjoittelijaa, mikä täällä päivästä toiseen hekumoi homo- ja muista pervoiluista?

• Anonyymi00014
        UUSI

Onko se tämä tissipoika, joka luulee näkevänsä muitakin kuin äitinsä tissejä?

• Anonyymi00015
      UUSI

Huudelkaa omalla nimellänne, jos on huutelemisen aihetta. Onko miestä siihen?

• Anonyymi00023
        UUSI

säkin just huudit mutta nimettömänä eli samanlainen vellihousu kuin muutkin nysveröt.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

säkin just huudit mutta nimettömänä eli samanlainen vellihousu kuin muutkin nysveröt.

Sä oot kova poika syömään velliä.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Sä oot kova poika syömään velliä.

juu kova oon monellakin tapaa,kannattaa kiertää kaukaa

• Anonyymi00016
      UUSI

Kyllä on palsta mennyt alaspäin ja paljon. Joskus täällä joku tiesikin jostain jotain, mutta jäljellä on enää huutelijat.

• Anonyymi00017
      UUSI

Kaikenmaailman runkkareita tänne vedetään...

• Anonyymi00020
        UUSI

Eikö tuo HeliK ole miestä koskaan alasti nähnyt jos itse farkut jalassa ja niin järkyttynyt ja kaikkea muuta.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Eikö tuo HeliK ole miestä koskaan alasti nähnyt jos itse farkut jalassa ja niin järkyttynyt ja kaikkea muuta.

Itse et ole nähnyt kuin äitisi elimiä, joten.. Kannattaa mennä mistä tulitkin.

• Anonyymi00024
      UUSI

Sairaita ihmisiä täällä. Varmaan sairaampia kuin tekijä. Luin jo kaiken tarpeellisen Ilkasta ja nämä oman elämänsä luuserit voi jatkaa mihin jäivät. Kiitos ja hei.

• Anonyymi00028
        UUSI

Kosolan talossahan näitä sankareita hyysätään. Mikseivät ole sotimassa omassa maassaan.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kosolan talossahan näitä sankareita hyysätään. Mikseivät ole sotimassa omassa maassaan.

Nehän on vaan arvailuja mistä maasta tämä on. Uskon, että kaukaa kun kiihottuu siitä, että joku poimii marjaa tai käy uimassa tai lenkkeilee.

• Anonyymi00031
      UUSI

Onko kaikki lapualaiset näin tyhmiä kuin tämän palstan kirjoitteliat antaa ymmärtää

• Anonyymi00034
        UUSI

Eiköhän suurin osa ole jonkun peräkammarin pojan viestejä. Äitin helpoista on kiva esittää kovaa.

• Anonyymi00035
      UUSI

Itsensäpaljastaminen on sukupuolisiveellisyyden julkista loukkaamista.
      Rangaistus tällaisesta toiminnasta on sakkoja (päiväsakkoja). Lapsen joutuessa teon kohteeksi on rikos raskaampi, ja tuomio jopa vankeutta.

• Anonyymi00036
        UUSI

Jos kohtaa itsensäpaljastajan, viisainta on lähteä toiseen suuntaan ja olla osoittamatta itsensäpaljastajalle huomiota, paikalle on hyvä soittaa poliisi.

Psykiatrisen vankisairaalan ylilääkärin mukaan enemmistö itsensäpaljastajista on seksuaalisesti poikkeaviksi urautuneita.
        - He saavat tällaisesta tällaisesta toiminnasta tyydytystä, ja se voi olla pakonomaistakin.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Jos kohtaa itsensäpaljastajan, viisainta on lähteä toiseen suuntaan ja olla osoittamatta itsensäpaljastajalle huomiota, paikalle on hyvä soittaa poliisi.

Psykiatrisen vankisairaalan ylilääkärin mukaan enemmistö itsensäpaljastajista on seksuaalisesti poikkeaviksi urautuneita.
        - He saavat tällaisesta tällaisesta toiminnasta tyydytystä, ja se voi olla pakonomaistakin.

Psykiatrisen vankisairaalan ylilääkäriä kun katsooo niin ei se ihan normaalilta näytä ja kuulostaa vielä enemmän epänormaalilta,on tainnut viisaus mennä pykälän yli jolloin jo havaittavissa alkavaa hulluutta

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Psykiatrisen vankisairaalan ylilääkäriä kun katsooo niin ei se ihan normaalilta näytä ja kuulostaa vielä enemmän epänormaalilta,on tainnut viisaus mennä pykälän yli jolloin jo havaittavissa alkavaa hulluutta

Kukahan lopulta paljasteli....

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kukahan lopulta paljasteli....

varmaan se lääkäri D tai sitten joku poimi marjoja ja kolmas luuli

• Anonyymi00042
      UUSI

Sillai hienosti kiertäen ilmaistu, että poikkeuksellisen musta "tukka". Juu, juu.

• Anonyymi00045
      UUSI

Lapua tarvitsee heitä, on tulevaa työvoimaa.

• Anonyymi00046
      UUSI

Ilmoittakaa ihmiset poliisille heti, jos näette kyseisen tyypin. Poliisi saa selvittää, että onko hänellä edes oleskelulupaa olla suomessa. Ja jos on niin voi ottaa sen pois.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      33
      1492
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      72
      932
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      290
      829
    4. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      74
      744
    5. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      258
      710
    6. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      684
    7. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      43
      650
    8. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      32
      579
    9. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      72
      564
    10. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      51
      554
    Aihe