fogus/2005 kittivikaa

foortti..

missä vuosi mallissa esintyy kitti vikaa, tark.ostaa vm,05 ja onko tässä viellä moista ongelmaa, sekä yleensä ruoste jutut kyseisessä autossa, tää on chia malli!

17

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köffffffff

      osta pois vaan..hihhiii ei kittivikaa.hahhhhhhaaaaa ja ei muitakaan ongelmia..hhoohhoooooo
      osta heti kaksi..toinen vaimolle ja..

      • foor...

        sinä köffff ota aamu lääke että jaksat loppu päivän jotenkinn hengitellä..


    • Ei ole enää kittivikaa siinä mallissa.
      Jos aijot pitää autoa pitkään, niin suosittelen kuitenkin ruostesuojausta sillä pohja saattaa olla jo pintaruosteessa.
      Uusimmassa mallissa on käytännössä koko pohja peitetty muovisuojalla eikä kivet pääse hakkaamaan pohjan suojakerrosta rikki, mutta 2005 pohja oli täysin avoin kiveniskuille.

      • -Jeppe-

        Sekä mk1:stä että mk2:stä on myyty 2005. Mk1 on se ruosteläjä, mk2:ssa ei ole ruosteongelmia. Mk1:n valmistus on lopetettu 2004, mutta myynti on jatkunut vielä 2005 puolella, joten ole tarkkana kumpaa mallia olet ostamassa.


      • -Jeppe-
        -Jeppe- kirjoitti:

        Sekä mk1:stä että mk2:stä on myyty 2005. Mk1 on se ruosteläjä, mk2:ssa ei ole ruosteongelmia. Mk1:n valmistus on lopetettu 2004, mutta myynti on jatkunut vielä 2005 puolella, joten ole tarkkana kumpaa mallia olet ostamassa.

        Muuten 2006 loppupuolen malleihin tuli ESP vakioksi. Suosittelen että unohdat vm05:n ja ostat vm06:n. Trend X juhlamalleissa on hyvä varustelu eikä hinta eroa käytettynä normi Trendistä. Noita ei osata edes monesti myydä Trend X:nä vaan pelkkänä Trendinä.


    • FOORT...

      tässä tyyppi mistä kyse fogus 1.6 Ti-VCT 115hv sport 5d/ NETTIAUTO ID5699419

      • -Jeppe-

        Tuo on mk2.


      • foor...
        -Jeppe- kirjoitti:

        Tuo on mk2.

        mistä jeppe tiedot poimina ja onko tosi kuin vesi kiitos!


      • -Jeppe-
        foor... kirjoitti:

        mistä jeppe tiedot poimina ja onko tosi kuin vesi kiitos!

        Ihan kuvista näkee että on mk2. Helpoiten mk1:n ja mk2:n erottaa ohjaamon kuvista, toki monesta muustakin kohdasta. Kato nettiautosta ID 5713907, joka on mk1 vm05.


    • ....

      Askarruttaa, että mikä siinä on, että kun sanoo ajavansa Fordia, niin katseet ja ihmisten asenteet muutuu sellaiseksi niinkuin olisi juuri sanonut sairastavansa kuppaa tai HIV:tä.

    • köfffffffff

      Johtuu siitä, et auto on foooordi, joka on tunnettu kestävyydestään ja luotettavuudestaan. Ihmiset on kato katteellisia..hiihiiiiii

      hahhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • Tietääkseni kittivika poistui 2002 vm, samalla kun mallia muutenkin uudistettiin.
      Uudemman mallin erottaa helposti etuvilkkujen paikasta, vanhassa mallissa ne ovat etupuskurissa ja uudemmassa mallissa ne ovat ajovaloumpioissa.

      Minulla oli focus 2005vm joka oli sitä vanhempaa korimallia, siinä ei ollut kittivikaa eikä mitään muutakaan vikaa koskaan.

    • Lasse

      Mulla on Focus 2,0 sport 2005 II-koppanen. Ruostesuojattu pohja ja kotelot 2v. iässä, eikä ruosteen alkuakaan havaittavissa missään. 58tkm meni etupyörän laakeri, muuten ollut ilman vikoja toistaiseksi. Mittarissa nyt 97tuhatta. Luotettava käyttöpeli. Tuollahan on ollut Autotalli.comissa vähän ajettu 2,0 myynnissä jo pitkään tätä vuosimallia, oli ainakin pari viikkoa sitten vielä myymättä kun katselin.

      • -....-

        Mistähän se johtuu että ei kelpaa kenellekään?


    • Lasse

      Sä ja muut joille ei kelpaa, on saattanut löytää auton, jossa ei ole ja johon ei tule ikinä mitään vikaa, mutta itse olen ollut melko tyytyväinen autoon, johon 97 000km aikana ei ole tullut kuin 200€ laakerinvaihto ylimääräisenä. Ja auto vaikuttaa edelleen täysin uudelta. Ja itse voi huoltaa halvalla, kun ei ole edes hihnanvaihtoja edessä.
      Itselleni kelpaa seuraavaksikin 2-litranen Focus, sitten joskus kun vaihdon aika tulee, sen verran hyvät on käyttökokemukset.
      Muiden mielipiteet ei kiinnosta, mä vaan ajan ja nautin siitä.

    • fogus1

      Kitti ja vetariviat oli MK I Focuksen riesana 1998-05 tosin ruostealttius on kyllä
      havaittu uudemmissakin "Foguksissa" myös "Chia" mallissa johtuen siitä
      ettei autoja ole ruostesuojattu kunnolla uutena, nääs..

    • Kari1985

      Mulla 05 vuotinen ja ajettu kohta 170 000. edellä mainittuja vikoja ei ole ilmaantunut. elikkäs noista ollaan vissiinkin päästy jo eroon. edellinen oli 01 vuoden farkku ja kahdet vetarit oli jo vaihdettu 200 000 :n ja ovet ruostuivat jo niin pahaks että seuraavaksi ei muuta mahdollisuutta kun hommata uudet..vaihdon sitten hiukan uudempaan focukseen ja nyt todella tyytyväinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe