Osaisiko joku auttaa tän ongelman kanssa. Eli omistan iphone 4s luurin ja kun soitan sillä rätisee ja suhisee puhelu. Myös vastapuoli kuulee saman äänen ja puhetta ei tuon metelin keskeltä kuule. Puhelimeen on juuri vaihdettu mikrofoni joten missä vika. En ymmärrä että jos puhelimesta on nyt sitten kaiutin rikki niin kuinka sekä kuuluisi myös puhelun toiselle puolelle suhinana ja kohinana...
Iphone 4s rätisee
6
542
Vastaukset
- Lumiat suhisee
Onkohan vastapuolella android tai lumia kun suhisee?
Kannattaa kysyä.
Lumiat tuppaa kaikumaan ja suhisemaan ja vaatii huoltokeikan. - Sizba
Ei ole väliä mikä puhelin tai liittymä on toisella puolella. Pienen oman etsimisen jälkeen luulen löytäneenikin vian joka siis todennäköisesti johtuu iphonen audio sirusta. Korvakuulokeen ja mikrofonin äänet kulkevat tämän kortin kautta ja on lukemani perusteella varsin yleinen vika iphoneissa...
- Empä uso tuota
En usko että sellainen on vika, ios laittwissa kun äänipiirit sattuu olemaan parhaimmistoa.
- hoksauttaja.
Empä uso tuota kirjoitti:
En usko että sellainen on vika, ios laittwissa kun äänipiirit sattuu olemaan parhaimmistoa.
sua on johdettu harhaan....ikävä kyllä....
- Alchemyyy
hoksauttaja. kirjoitti:
sua on johdettu harhaan....ikävä kyllä....
Sua on johdettu harhaan, kokeile itse.
Osta lumia 900, kaikuuko ääni, no mutta huoltoon se, siinä on vakio vika.
Osta iphone, asenna vaikka alchemy tai joku muu, miltä kuulostaa?
- ÄÄnistä!
Ei se mikään Sony ole, Rätinä on tuttua iphoneissa, vähän kuin ominaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145