Ulkomaille softaamaan

JOUsikasikaaa

olen katsellut tuossa airsoft videoita ulkomailta ja kiinnostunut menemään ulkomaille softaamaan.
ongelmana ei ole lentoliput eikä tämmöiset vaan tua että miten saan airsoft aseen vietyä ulkomaille?

10

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gusf

      Jos meinaat jonnekin Californiaan lähteä niin voit joutua maksamaan triplasti lentolippujen hinnan koska aseesta joutuu maksamaan tullin tai yksinkertaisesti et pääse aseen kanssa tullista läpi. EU:n sisällä sinut voidaan päästää maksun kanssa, mutta en ole varma asiasta.

    • Spol1/10

      Jos USA:an lähdet niin silloin kannattaa olla melki jotain tuttuja jo sielä maassa niin halvemmaks käy postittaa se sinne etukäteen. Muuten joutuu täyttelee papereita yms tullia varten. Semmoinen viälä että aseen täytyy olla alkuperäisessä laatikossa jos siinä on kaikki sen aseen tiedot yms.

      EU maihin on helpompi päästä kun lähettää vaan aseen muitten romujen kans ruumaan. EU:n sisällä ei tule ylimääräisiä maksuja airsoft aseista.

      Skotlannin suhteen itsellä kokemuksia, että siinä on vähän papereita täytettävänä, jos ei läheta hotellille/tutuille etukäteen asetta.

    • " Semmoinen viälä että aseen täytyy olla alkuperäisessä laatikossa jos siinä on kaikki sen aseen tiedot yms."
      Mihin tullimiehet sitä tarvii...? Japaniin tai Saksaan jos olet viemässä siiten ymmärän kun siellä mainitaan se teho.

      en.wikipedia.org/wiki/Legal_issues_in_airsoft

      • Spol1/10
        finsoft kirjoitti:

        http://en.wikipedia.org/wiki/Legal_issues_in_airsoft

        Tulli vaatii sen tiedon. Kokemukset ovat tuostakin ja Airsoft puljusta voi joutua jotain lomakkeita hakemaan millä todistaa aseen olevan airsoft käyttöön...

        Finsoft kysäse kuule Sovietilta tarkemmin noista se varmaanki tietää noista enemmän kuin minä.


    • Lentokentältä saa lomakkeen mihkä pitää ruksata jos on jotain aseita tai muutavastaavaa ja kirjoittaa mihkä käyttöön se on tehty. Tarkastuksissa kysytään onko lomaketta ja kun se n niin näyttää sen niin romppeet menee suoraan ruumaan ei lisämaksuja tule. Toki riippuu aina maista... Austraaliaan kun menee saa maksaa....

    • AloittelevaKiväristi

      Saako amerikkaan mennä edes jossei ooe sitä punasta tattia aseen päässä? Eikö se ole rikos?

      • HOX! Punasen tatin pitää olla pysyvästi kiinni.


      • Se pitää vain olla yleisilläpaikoilla kiinni tai pihassa. Muttei airsoftaus paikoilla.
        Joissakin osavaltioissa saa mennä rynkyn kanssa kauppaan yms.
        Joissakin savaltioissa aa ampua vaikka naapurin jos se tulee sun tontille....

        Se punainen osa piipussa on sitä varten ettei tule turhia poliisi operaatioita/ampuma välikohtauksia tai muuta vastaavaa.


    • xc3d3r

      lol

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe