miten voisin auttaa rakastani jolla on todella huono itsetunto? rakastan häntä ja olen kertonu sen monesti hänelle. jätkä puhuu myös itsemurhasta jos jätän hänet mikä ei ole tullut päähänikään. mua pelottaa vaikka tää jätkä on luvannu mulle olla tekemättä mitään itsellensä..
miten auttaa..?
4
365
Vastaukset
- Tyttönen
Yritä sanoo se sille niin, että se varmasti uskoo sinua...
- Jossukka87
Minä olen itse samassa tilassa paitsi minä en pysty luottaan kenenkään.,. mutta sano hänelle kun kovasti yrittää niin kyllä se siitä.. sanot hänelle vain tarpeeksi usein että rakastat sitä.. äläkä tee mitään sellasta mistä se voisi epäillä että jätät sen..
- poju
sano sille että sitten tulee kaksi ruumista kun joudut tappamaan itsesikin kun et pystyis elää ilman sitä. Tietysti nyt kannattaa toivoa ettei se innostu ajatuksesta ja ehdota ns.joukkoitsemurhaa..
- Tipi -91
Jätkäs varmaanki kerjää sun huomioo...Tai sit on muuten vaa seko tai jotain...mut sano sille et jos tekee itsarin ni miettis eka et mitä kaikkee suruu se sais aikaan ku kaikki sukulaiset ja kaikki jäis suree sitä, ja et sil on viel koko elämä edessä... Ja jos se on kunnon tyyppi ni se pitää lupauksensa... Ja se saattaa vaan sanoo et se tekis itsarin mut ei se uskalla! vaan harva selväpäinen uskaltaa/viittii tehä itsarin. Ja jos sä luotat siihen niin se ei tee yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603