pääseekö siis ferihegy kentältä junalla rautatieasemalle?hinta,helppous?
junalla kentältä
18
335
Vastaukset
- että sillee
Voi olla vaikeaa , Mutta koita , se on seikkailua
- VRällä mennään
Muista tilata ravintolavaunuun pöytä. Se on pakollinen
- ei junaa
Junayhteyttä ei ole olemassa. Siksi nuo kaksi ylempää viestiä ovat tuollaisia.
- VRllä vaan
On jos menet ensin bussilla kakkosterminaalista ,ykkösteminaalille ja siitä junalla keskustaan. Helppoa , eiks ole
- ei ole.....
VRllä vaan kirjoitti:
On jos menet ensin bussilla kakkosterminaalista ,ykkösteminaalille ja siitä junalla keskustaan. Helppoa , eiks ole
Juu mutta vanhalla terminaalilla (jota kutsut ykköseksi) ei enää ole matkustajalentoliikennettä eikä se ole erityisen lähelläkään. Rata siitä vierestä kyllä kulkee ja junan kyytiinkin voi hypätä, jos sellainen siinä jossain vaiheessa pysähtyy, mutta ei ole mitenkään houkutteleva tai suositeltava vaihtoehto varsinkaan ensikertlaiselle Budapestin kävijällemennä seisoskelemaan sinne keskelle autiohkoa teollisuusaluetta, kun metrolla, taksilla tai airport shuttlella pääsee hyvin kätevästi ja nopeasti keskustaan. Eiks nii.
- että silleen
ei ole..... kirjoitti:
Juu mutta vanhalla terminaalilla (jota kutsut ykköseksi) ei enää ole matkustajalentoliikennettä eikä se ole erityisen lähelläkään. Rata siitä vierestä kyllä kulkee ja junan kyytiinkin voi hypätä, jos sellainen siinä jossain vaiheessa pysähtyy, mutta ei ole mitenkään houkutteleva tai suositeltava vaihtoehto varsinkaan ensikertlaiselle Budapestin kävijällemennä seisoskelemaan sinne keskelle autiohkoa teollisuusaluetta, kun metrolla, taksilla tai airport shuttlella pääsee hyvin kätevästi ja nopeasti keskustaan. Eiks nii.
Kyllä minä sen tiedän , ettei ole liikennettä ykkösterminaalissa. Mutta kysymys olikin junasta, pääseekö keskustaan. Ykköseltä pääsee .
Ja bussilla ja metrolla pääsee kätevästi, eiks niin - niin niin ja...
että silleen kirjoitti:
Kyllä minä sen tiedän , ettei ole liikennettä ykkösterminaalissa. Mutta kysymys olikin junasta, pääseekö keskustaan. Ykköseltä pääsee .
Ja bussilla ja metrolla pääsee kätevästi, eiks niinSe että joku tekee tyhmästi muotoillun kysymyksen ei pakota laatimaan vielä tyhmempää vastausta. Vastaus voi olla tyhmä vaikka faktat olisivatkin kohdallaan. Eiks vaan, olet sen jo osoittanut.
- on se tyhmä
niin niin ja... kirjoitti:
Se että joku tekee tyhmästi muotoillun kysymyksen ei pakota laatimaan vielä tyhmempää vastausta. Vastaus voi olla tyhmä vaikka faktat olisivatkin kohdallaan. Eiks vaan, olet sen jo osoittanut.
Ollaan sitä nyt viisaita maailmanmatkaajaa . Kai sen jo jokainen tietää ,että taksilla pääsee lentoasemalta ,jopa Helsingissä.
Nyt oli kyse junasta, Eli pääsee junalla ykkösterminaalista junalla,kun hoitaa ensin sinne itsensä ,vaikka kävelen, Eiks niin.
Hommaa silmälasit niin näet paremmin. Vai olisiko aloittajan tarvinnut laittaa tavuviivat sinua pölvästiä varten. - loppusanat
on se tyhmä kirjoitti:
Ollaan sitä nyt viisaita maailmanmatkaajaa . Kai sen jo jokainen tietää ,että taksilla pääsee lentoasemalta ,jopa Helsingissä.
Nyt oli kyse junasta, Eli pääsee junalla ykkösterminaalista junalla,kun hoitaa ensin sinne itsensä ,vaikka kävelen, Eiks niin.
Hommaa silmälasit niin näet paremmin. Vai olisiko aloittajan tarvinnut laittaa tavuviivat sinua pölvästiä varten.Menepä sinne itse kävelemään liikenteen sekaan jalkaisin törmäilemään. Jos hyvin käy niin maailma on sen jälkeen parempi paikka ilman sinua.
- helppoa vai mitä
loppusanat kirjoitti:
Menepä sinne itse kävelemään liikenteen sekaan jalkaisin törmäilemään. Jos hyvin käy niin maailma on sen jälkeen parempi paikka ilman sinua.
Kyllä minuakin v.ituttasi ,jos olisi huononäkö.
Ykköstermiinaalin vierestä muuten pääsee junalla keskustaan .
Eiks niin. - ulkopuolisen kanta
loppusanat kirjoitti:
Menepä sinne itse kävelemään liikenteen sekaan jalkaisin törmäilemään. Jos hyvin käy niin maailma on sen jälkeen parempi paikka ilman sinua.
Kuulkaas nyt molemmat:
Vänkäämisenne on varmasti nyt täyttänyt tehtävänsä. Aloittaja on taatusti vakuuttunut kahdesta seikasta ja saanut tarvitsemansa. Nuo kaksi seikkaa ovat
1) Juna on olemassa
2) Junaa ei kannata käyttää
Eiköhän tämä ollut tässä.
- wo5635646
Joko menet taxilla 4000-5000 forinttia (alle 20 euroa), Airport Shuttlella (minibuss), tai julkisilla (bussi metro).
- wo5635646
Tai sitten polkupyörällä
- Budapest-tuulari
saako taxissa/ airport shuttlella munakokkelia?
- Budaan vaan
Saa jos tilaa pöydän taksiin . Saa myös prinssinakkeja, ja begonia !
Polkupyörällä matkustaville ei ole tarjoilua
- Januzs
Saako junassa gulashi-keittoa? Paljonko maksaa litran pullo palinkkaa?
- Hyi saatana
Saa soppaa, ja Unicumia !! Junassa on kauniimmat naisetkin ,kuin Suomalainen maatuska. Tuoksuvatkin paremmalta kuin maatuska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579