River garden Belek

savolaanen1

Tämän kesä kokemuksia Nazarilla olevasta River gardenista kaipailisin!

5

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Atk-Erkki

      Kesäkuussa 2013 käytiin. Mukava ja vaivaton kohde 2A 3L perheelle. Hotelli ok, hyvin varustellut huoneet, siivous ja pyyhkeet vaihtui joka päivä. Uima-altaita riittää rakennusten välissä sekä tietenkin pääallasalue liukumäkineen. Altaalla riitti aktiviteettia ja/mutta se ei pahemmin häirinnyt. Altaat hyviä ja puhdistettiin joka päivä. Sapuskaa ja juomaa riitti liiaksikin (all inclusive) ja vaihtuvuus ok, toki yltäkylläisten pöytien ähky iski melko pian, ainakin minulle. Kaiken kaikkiaan ihan ok paikka.

      Jotta ei reissu mennyt ihan kuin Strömsössä, niin lomavieraat olivat 95% saksalaisia ja henkilökunnan englannin kielitaito oli niin ja näin. Hotelli oli aivan täysi ja "peak hour" ruoka-aikoina lievää kapasiteettiongelmaa yms. perusjuttua. Ja "kirsikkana" kakun päällä onnistuin reissun ehtoopuolella saamaan karmean vatsataudin, joka paljastui kotimaan kokeissa salmonellaksi... mutta tämän kai voi saada missä tahansa välimeren maassa.

      • ninna2

        Olemme menossa ko.paikkaan lokakuun alussa 7 hlön porukalla. Hieman on nuo hotellin arvostelut olleet laidasta laitaan. Kiva kuitenkin kuulla että siellä siivottiinkin, koska monet valittaneet paikan likaisuutta :( Itse olen astmaatikko, joten pölyisyys on hieman mietityttänyt..Osa myös kertonut ruokapoliiikan olleen yksitoikkoista. Mites juomapuoli oli hoidettu, saiko esim. olutta ihan ongelmitta päivän aikana altaalta ja rannalta? Tuo salmonella ei tietenkään ole mukava tuliainen, mutta sen voi tosiaan saada mistä vaan. Olemme säästyneet aikaisemmilla Turkin reissuillamme vatsataudilta, joten sitä ei haluttas saada nytkään.
        Sakemannien "seuraan" on totuttu jo aikaisemmasta, parempia ovat kuin venakot!


      • Morri2
        ninna2 kirjoitti:

        Olemme menossa ko.paikkaan lokakuun alussa 7 hlön porukalla. Hieman on nuo hotellin arvostelut olleet laidasta laitaan. Kiva kuitenkin kuulla että siellä siivottiinkin, koska monet valittaneet paikan likaisuutta :( Itse olen astmaatikko, joten pölyisyys on hieman mietityttänyt..Osa myös kertonut ruokapoliiikan olleen yksitoikkoista. Mites juomapuoli oli hoidettu, saiko esim. olutta ihan ongelmitta päivän aikana altaalta ja rannalta? Tuo salmonella ei tietenkään ole mukava tuliainen, mutta sen voi tosiaan saada mistä vaan. Olemme säästyneet aikaisemmilla Turkin reissuillamme vatsataudilta, joten sitä ei haluttas saada nytkään.
        Sakemannien "seuraan" on totuttu jo aikaisemmasta, parempia ovat kuin venakot!

        Laittakaas nyt tietoa kaikesta mahdollisesta miten reissu tuolla meni :)


    • Pettynyt2

      Nazar poistanut yksipuolisella päätöksellä hotellin tarjonnastaan. Meillä jo maksettu matka ensi kesäksi ja nyt olemme vailla hotellia! Kohtalotovereita? Meille eivät ainakaan vielä ole onnistuneet järjestämään vastaavaa majoitusta ja saman ännä-luokituksen hotelleihin emme lähde.

    • Hannu K

      River Garden ei ole muuta Nazarin tasoa. Ruoka kelvollista mutta ei juuri kehumista. Henkilökunan kielitaito heikkoa, Iltaohjelma lähes ala-arvoista. Huoneet ok. Eipä tuo ole hotelliksi aluperin tehtykään ja sen huomaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe