Olen matkustanut Viroon yleensä Eckerööllä, mutta viimeksi valittiin aikataulusyistä Viking. Varsinkin buffetti oli Vikingillä iso pettymys. Suolaista ja etikkaista ruokaa jota ei pystynyt kertakaikkiaan syömään. Jäätelö oli kuitenkin ihan ok, mutta tulipa siitä aika kallis jäätelöannos.
Viking Linen buffet pettymys :(
14
3570
Vastaukset
- Kehno Tallink!
Onneksi et mennyt Tallinkilla. Silloin olisi todella ollut syytä vuodatukseen!
- Gloyd Orangeboar
Ei se ole koko laivayhtiöllä pahaa. Sattui vain XPRSlle silloin huonommat kokit. Amorellalla ja Gracella on ollut hyvää tai ainakin parempaa ruokaa kuin tuo.
- miksi valitat!
Asiat etukäteen selvittämällä on helppo vaikuttaa omiin valintoihinsa.
Viking XPRS:llä ei edes ole perinteistä buffettia vaan BISTRO-buffet:
Bistro Bella
Modernissa, ranskalaisvaikutteisessa Bistro Bellassa tarjoillaan huolella valmistettua, maukasta ruokaa. Ruokajuomat sekä olut ja viini sisältyvät hintaan.
tämä oli selvästi mainittu aluksen sivuilla, olisit siis itse voinut vaikuttaa asiaan tutustumalla tuohon normaalista buffetista eroavaan bistrobuffetiin ja sen tarjoamiin palveluihin.
Tässä olikin taas hyvä esimerkki kun asioita ei selvitetä itselleen etukäteen jonka vuoksi koetaan pettymys, on silloin helppo syyttää asiasta muita.
tutustukaa asioihin ennen kuin valitatte omasta ajattelemattomuudestanne,
siihen korjaus löytyy ainoastaan teistä itsestänne!- Tärkeä nimi
Ja tutkikaa tarkkaan etenkin se, mitä laivan kyljessä lukee. Sillä se vaikuttaa oleellisesti koko matkaan. Ei ole väliä, millä laivalla kuljette, vaan millä yhtiöllä. Yhtiön nimi ratkaisee, ei laiva eikä laivan henkilökunta eikä liioin laivan tarjonta.
- sivusta...
Lisätäänkö tähän Bistro-Buffetiin lisää etikkaa ja suolaa?
- miksi valitat
sivusta... kirjoitti:
kaikkialla ei ole samainen maku, ranskalaistyylinen saattaa olla aika erikoinen yllätys suomalaiseen makuun nähden, että tuskinpa siihen mitään etikkaa tai suolaa ole sen enempää lisätty kuin suomalaiseen.
Koko systeemi on vain täysin tosenlaisen keittiön valmistamaa kuin perinteinen pohjoismainen on .... - :)))
sivusta... kirjoitti:
:D
- tarto rules
Mekin ollaan oltu Ekkeriin tosi tyytyväisiä, ja ei noissa Tallinkinkaan paateissa pahempaa valittamista ole. Hyvin on syöty molemmissa. Viikingistä ei omia kokemuksia kun siitä kuuluu niin paljon negaa.
- life is life
Minulle kävi samoin viikingin buffessa, jäätelö ja kahvi maistui, muu oli todellista teollisuuskuraa.
- Terveiset kokeille!
Minustakin XPRS:n Bistro Buffan ruoka on ollut enemmän virolaiseen kuin suomalaiseen makuun suunniteltua. Pari kertaa ollaan annettu siitä palautetta mutta ei ole tapahtunut muutosta. Suolaa varsinkin on ollut aivan liikaa!
Me ei yleensä enää viitsitä mennä sinne Bistro Buffetiin, vaan mennään maihin syömään tai jos on kova nälkä, niin syödään kahvilassa, koska siellä on buffet-pöytä, jossa maksu menee annoksen painon mukaan.
Kunnon buffan puuttuminen on iso miinus XPRS:lle! Muuten ollaan tykätty XPRS.tä kun se on iso ja siisti laiva. Mutta onhan se Eckerönkin Finlandia nyt uusi, täytyy testata se ensi kerralla.- Selkeästi sanottua
Vanha suomalainen viisaus:
Suolainen ja sakea
on köyhän mielestä makea.
Siinä se. - niimpä niin
Ranskalaistyyppinen keittiö on erilainen kuin suomalainen,
Ranskalaistyylinen keittiö on kansainvälinen!
Reitti jolla Viking XPRS kulkee on kansainvälinen.
ei kaiken tarvi olla kuin jossain härmän perukoilla!
- Anonyymi
Buffetti on aina kompromissi. Ja haluaa pelata varman päälle niin menee ala carteen.
- Anonyymi
Jahas, taasen on vakiohäirikkömme syönyt pilleripurkkinsa tyhjäksi ja demonit ovat alkaneet riivata. Eikä saanut käyttää umpeutunutta alennuskuponkia matkan ostoon. Kostoksi nostelee ikivanhoja ketjuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351