mitä mee aito kaalet temme näilee nämä menne minun hermoo.jaa ollan niin sivistyneita etää ollan ninkö valkolaiset .voi voi tee kaajein moiset rahanut alka opiaa
jaa nämä batterit voi herranen aika
9
808
Vastaukset
- Mä vaan
Voisitko jo lopettaa tuollainen turha höpötys. Sinä olet samanlainen batteri, kun kaikki muutkin. No taidat olla itäsuomalainen romani tai puoliromani.
- aito kaalo
sinä vastat ninkö kaajet
- PÖÖÖ
Tuohan on sähissy täällä jokaisessa aiheessa ei kannata ottaa mitään kantaa!Ihan selvästi kaveri on riidan velloja
- aito kaali
PÖÖÖ kirjoitti:
Tuohan on sähissy täällä jokaisessa aiheessa ei kannata ottaa mitään kantaa!Ihan selvästi kaveri on riidan velloja
oot sitte oppinu uuden sanan. käytä nyt ahkeraan ettei unohu.
ruokavarastossa oli muute patterit tarjouksessa. hae omas ettet jää ilman.
nii... tiedetään jo etukäteen sun vastaus... "kaaajemoseti vaastaatit" - mä vaan
aito kaalo kirjoitti:
sinä vastat ninkö kaajet
Olla niin veikeä ja ankaran totinen mukamas ja vielä mukamas oikia mustalaanen. Kyllä mä sanon, että mitä sinun kanssa oikein tekisi. millä takois vähän järkeä sinne.
- aito kaalo
mä vaan kirjoitti:
Olla niin veikeä ja ankaran totinen mukamas ja vielä mukamas oikia mustalaanen. Kyllä mä sanon, että mitä sinun kanssa oikein tekisi. millä takois vähän järkeä sinne.
mää en iknä ole haluvanut puhua paska vain sittä mitä mää tijään on totta .jos olen sua loukkanut en voi mitä .mutta ajatele etä teisä battereisa on niin paljon kaajeinmoista mää en puhu etä olet pouli kaajeita mää puhun tavat on niin kaajeinmoisa jos tee batterit ropiste käytämäm ninkö kaalet niin enn mää nää teisä paha .jaa monet batterit on ylpeitää olla pouli kaajeita
- aito kaalo
aito kaalo kirjoitti:
mää en iknä ole haluvanut puhua paska vain sittä mitä mää tijään on totta .jos olen sua loukkanut en voi mitä .mutta ajatele etä teisä battereisa on niin paljon kaajeinmoista mää en puhu etä olet pouli kaajeita mää puhun tavat on niin kaajeinmoisa jos tee batterit ropiste käytämäm ninkö kaalet niin enn mää nää teisä paha .jaa monet batterit on ylpeitää olla pouli kaajeita
ja teidän veri on taalvista suomen talonpojan verta jos teisä ollis jotain tumma kaajein verta niin en näis mitä paha teisää
- Mä vaan
aito kaalo kirjoitti:
ja teidän veri on taalvista suomen talonpojan verta jos teisä ollis jotain tumma kaajein verta niin en näis mitä paha teisää
olla niin, että antaa kaikkien kukkien kukkia. Vielä tähän maailmaan mahtuu ääntä, mutta tämän palstan valvojaksi pitäisi sitten saada joku batteri tai oikia kaalo. Ei tämän paikan valvoja ymmärrä koska on asiaton viesti ja koska asiallinen.
- vaihokas
aito kaalo kirjoitti:
ootko vähän niiko säälittävä sää et raukka ossaa ees kirjottaa minkäköhänlaine apukoululaine sääki oot vai ookko ees laps rukka koulua nähnykkää?? voi sua jeero kapistusta mikä oot ÄLÄ RUPPEE PUHUMAA MUSTASTAMAALISTA ETHÄ!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869