Alanya textil market

778899

Kolmas kerta toden sanoo, elikkä nyt tällä reissulla kaivettiin esiin tämä ATM. Voin sanoa että seuraavalla reissulla teen ostokset vain ja ainoastaan tässä liikkeessä. Lattiakauppojen huono laatu ja kiroilevat myyjät eivät saa enää aikaani ja rahojani. ATM on hyvin lähellä suomalaista vaatekauppaa. Ero on siinä että hinnat ovat halvat. Itse ostin lähinna Hilfigerin paitoja 12€ kpl. Kiinteät hinnat ja ei tyrkytetä. Paidoissa oli laput silkkinauhoilla ja hakaneuloilla kiinni kuten Suomessakin. Laatua vaikea erottaa aidosta joten tulin siihen tulokseen että ovat aitoja tai II-laatua.
On turhaa käyttää lomalla aikaa katukauppiaiden kanssa kinaamiseen ja huonon laadun ostamiseen.

ATM on lähellä satamaa Ataturk bulvarin suuntainen sivukatu, osoite Hayate Hanim str nro 33/A
www.alanyatekstilmarket.com

12

1638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pöllöplörö

      Riippuu varmaan paljon ajasta, mitä ATMssä on, kun kävin, oli lähinnä vain miehille hyvän näköisiä t-paitoja, naisten vaatteet näytti olevan enemmän itäisen maun mukaisia. Mutta edullista on!

      • Anonyymi

        Paska puhetta on etteivät muslimit syö sianlihaa. Hyvin ahneesti söivät ja kehuivat hyvää makua. Luulevat itsestään liikoja kun ovat vääräuskoisia. Muslimi suomessa aivan älytöntä. Suomen kulttuuriin ei kuulu muslimit. Aina vastustan


    • atm3

      Kannattaa ostaa myös rantapyyhkeet täältä - hyviä ja hinta kohdallaan ilman että tarvitsee tinkiä :)

      • ankkuri2

        Kerro vielä joku maamerkki. Minua kiinnostaa mennä tuohon liikkeeseen. Pääkadun pohjoispuolella? Basaarien lähellä?


      • 098765456789
        ankkuri2 kirjoitti:

        Kerro vielä joku maamerkki. Minua kiinnostaa mennä tuohon liikkeeseen. Pääkadun pohjoispuolella? Basaarien lähellä?

        Basaarialueella, pääkadun eteläpuolella. Isojen farkkujen lähellä, eli ensimmäisellä pääkadun suuntaisella kadulla.


      • atm3

    • Bazar

      Café operan lähellä!

    • Jalalama

      Olen jostain keskustelusta lukenut, että siellä myydään HM:n vaatteita. Ne eivät mielestäni ole kalliita Suomessakaan, joten what's the point? Vai onko siellä kenties jotain muutakin myytävänä?
      Kyllä minä haluaisin ostaa jotain muuta mitä täältä Suomesta saa....

      • 778899

        Käy paikanpäällä ja totea itse. Mun mielestä vaatteet oli aivan muuta kuin HenkkaMaukkaa


      • ankkuri2
        778899 kirjoitti:

        Käy paikanpäällä ja totea itse. Mun mielestä vaatteet oli aivan muuta kuin HenkkaMaukkaa

        Kiitos, nyt tiedänkin paikan. Käyty Alanyassa vaikka kuin monesti ja miten me ollaan tuo kierretty. Kuulostaa lupaavalta. Kiitos tuhannesti vinkistä. Turkista löytää hyviä vaatteita, mutta se tinkiminen on rasittavaa


    • muutakinlöytyy

      On henkkaa, vero Modaa, esprittiä yms.
      Toki myös paljon muutakin kuin vain niitä.

    • alanyaa1

      Katsokaa kuitenkin vaatteet tarkaan, kun tosiaan taitavat olla II-laatua!
      Kiva kauppa tosiaan, kun ei tarvitse tinkiä ja kivoja vaatteita löytyy, mutta itse satuin ostamaan Vero Modan topin, jossa oli valmiiksi reikä ja samoin Vero Modan mekko oli huonosti tehty, mutta omaa tyhmyyttä, kun ei katso mitä ostaa. Silti kyllä oli meidän lempi kauppa ja varmasti tullaan käymään seuraavallakin reissulla siellä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2364
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe