Alanya textil market

778899

Kolmas kerta toden sanoo, elikkä nyt tällä reissulla kaivettiin esiin tämä ATM. Voin sanoa että seuraavalla reissulla teen ostokset vain ja ainoastaan tässä liikkeessä. Lattiakauppojen huono laatu ja kiroilevat myyjät eivät saa enää aikaani ja rahojani. ATM on hyvin lähellä suomalaista vaatekauppaa. Ero on siinä että hinnat ovat halvat. Itse ostin lähinna Hilfigerin paitoja 12€ kpl. Kiinteät hinnat ja ei tyrkytetä. Paidoissa oli laput silkkinauhoilla ja hakaneuloilla kiinni kuten Suomessakin. Laatua vaikea erottaa aidosta joten tulin siihen tulokseen että ovat aitoja tai II-laatua.
On turhaa käyttää lomalla aikaa katukauppiaiden kanssa kinaamiseen ja huonon laadun ostamiseen.

ATM on lähellä satamaa Ataturk bulvarin suuntainen sivukatu, osoite Hayate Hanim str nro 33/A
www.alanyatekstilmarket.com

12

2197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pöllöplörö

      Riippuu varmaan paljon ajasta, mitä ATMssä on, kun kävin, oli lähinnä vain miehille hyvän näköisiä t-paitoja, naisten vaatteet näytti olevan enemmän itäisen maun mukaisia. Mutta edullista on!

      • Anonyymi

        Paska puhetta on etteivät muslimit syö sianlihaa. Hyvin ahneesti söivät ja kehuivat hyvää makua. Luulevat itsestään liikoja kun ovat vääräuskoisia. Muslimi suomessa aivan älytöntä. Suomen kulttuuriin ei kuulu muslimit. Aina vastustan


    • atm3

      Kannattaa ostaa myös rantapyyhkeet täältä - hyviä ja hinta kohdallaan ilman että tarvitsee tinkiä :)

      • ankkuri2

        Kerro vielä joku maamerkki. Minua kiinnostaa mennä tuohon liikkeeseen. Pääkadun pohjoispuolella? Basaarien lähellä?


      • 098765456789
        ankkuri2 kirjoitti:

        Kerro vielä joku maamerkki. Minua kiinnostaa mennä tuohon liikkeeseen. Pääkadun pohjoispuolella? Basaarien lähellä?

        Basaarialueella, pääkadun eteläpuolella. Isojen farkkujen lähellä, eli ensimmäisellä pääkadun suuntaisella kadulla.


      • atm3

    • Bazar

      Café operan lähellä!

    • Jalalama

      Olen jostain keskustelusta lukenut, että siellä myydään HM:n vaatteita. Ne eivät mielestäni ole kalliita Suomessakaan, joten what's the point? Vai onko siellä kenties jotain muutakin myytävänä?
      Kyllä minä haluaisin ostaa jotain muuta mitä täältä Suomesta saa....

      • 778899

        Käy paikanpäällä ja totea itse. Mun mielestä vaatteet oli aivan muuta kuin HenkkaMaukkaa


      • ankkuri2
        778899 kirjoitti:

        Käy paikanpäällä ja totea itse. Mun mielestä vaatteet oli aivan muuta kuin HenkkaMaukkaa

        Kiitos, nyt tiedänkin paikan. Käyty Alanyassa vaikka kuin monesti ja miten me ollaan tuo kierretty. Kuulostaa lupaavalta. Kiitos tuhannesti vinkistä. Turkista löytää hyviä vaatteita, mutta se tinkiminen on rasittavaa


    • muutakinlöytyy

      On henkkaa, vero Modaa, esprittiä yms.
      Toki myös paljon muutakin kuin vain niitä.

    • alanyaa1

      Katsokaa kuitenkin vaatteet tarkaan, kun tosiaan taitavat olla II-laatua!
      Kiva kauppa tosiaan, kun ei tarvitse tinkiä ja kivoja vaatteita löytyy, mutta itse satuin ostamaan Vero Modan topin, jossa oli valmiiksi reikä ja samoin Vero Modan mekko oli huonosti tehty, mutta omaa tyhmyyttä, kun ei katso mitä ostaa. Silti kyllä oli meidän lempi kauppa ja varmasti tullaan käymään seuraavallakin reissulla siellä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe