JÄTKÄT!! tytöllä raudat... mahdotonta!!!

minä vain... ei enää pitkä ...

kertokaa pojat voisitteko missään tapauksessa olla tytön kanssa jolla on raudat suussa... vaik se olis kuinka nätti... vai ootatteko ennenkä uskallatte ees kysyy alkaako sen kans et se saa ne suustaan pois? xD Täs ois tämmönen mielenkiintonen kyssä.. onks likka jolla on raudat ihan täys ällö?

17

1240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säilykepäärynä

Ei mulla ole mitään minkäänlaisia rautoja vastaan, ellei sitten ne raudat ala huutelemaan mulle törkeyksiä. Onneksi ne kyllä on hiljaa suurimman osan ajasta. Mulle on oikeestaan aika sama missä ne raudat elämänsä viettää... Se onko tytöllä raudat, ei pitäisi vaikuttaa mitenkään mielipiteeseen itse tytöstä. Jos raudat alkaa syytämään ajatuksiaan tytön mieleen, niin silloin voi olla paha paikka... mutta sekin taitaa olla aika harvinaista. Ei rautainen tyttö ole ällö...

• Typzy90

heips kukkuu...oon 14wee tyttö ja mulla on raudat..mutta tosin niitä ei oikein näe..kun ne on olhaalla sisäpuolella..en tajua sitä että jos muija on vaan sen takia ruma kun sillä on raudat..ei sille voi mitään jos nyt sattumoisin on raudat..haluan ainakin itse että mulla on suht koht hyvän näköset hampaat..eikä semmoset yx risti kaks hampaat.. :)

• mä vaan... ei enää pitkä ai...

mä inhoon hirveesti rautoja ja tuntuu että kaikki pojat ns. "katsoo kaukaa ja naureskellen"... mullakin on niin että vaikka puhun niin rautoja ei periaatteessa näy.. mutta se kyllä riittää että jos edes tietää että ne on....:(
        Mulla on jo suorat hampaaat mutta ku prkele ne hm hoitajat....
        ei yäääh.... en mä viiti mennä mihinkään bileisiinkään näiden vitun rautojen kanssa!!
        (ja tämä tarkottaa nyt sitä että meidän parin luokan kanssa on tulos yhet bileet... mutta emmä ketään kiinnosta, mullon raudat!!!!)

• tyttö...
        mä vaan... ei enää pitkä ai... kirjoitti:

mä inhoon hirveesti rautoja ja tuntuu että kaikki pojat ns. "katsoo kaukaa ja naureskellen"... mullakin on niin että vaikka puhun niin rautoja ei periaatteessa näy.. mutta se kyllä riittää että jos edes tietää että ne on....:(
        Mulla on jo suorat hampaaat mutta ku prkele ne hm hoitajat....
        ei yäääh.... en mä viiti mennä mihinkään bileisiinkään näiden vitun rautojen kanssa!!
        (ja tämä tarkottaa nyt sitä että meidän parin luokan kanssa on tulos yhet bileet... mutta emmä ketään kiinnosta, mullon raudat!!!!)

sanokaa kumpi on pahempi/parempi, et ei oo rautoja mut ois vinot hampaat, vai et ois raudat mut suorat hampaat? ku mul on aika vinot hampaat ja hieman ulkonevat nii saatan saada raudat, vaikken haluis vaik toisaalta haluisin ku mä haluisin kauniimmat hampaat.. onks se jätkien mielestä iha hirveetä jos tytöllä on rumat hampaat vastatkaa!

• boy

Kyllä!
      Tytön älykkyysosamäärä putoaa heti murto-osaan, kun tälle tulee raudat suuhun ja se muuttuu kaikin puolin vittumaiseksi ihmiseksi, jota pitäisi karttaa kuin tautia!
      HEI HALOO!!!!!!!!!

• Moi!

Minkäs ikänen sä oot? Ajattelin vaan et jos siel bileiskin on aika nuoria jätkiä (sellasia yläasteikäsiä) niin kyl ne saattaa alkaa heittää jotain läppää sun raudoista, mut tietenkään kaikki ei ole sellasii idiootteja. Mua ei ainakaan häiritsis olla tytön kans jolla on raudat, koska jos se on nätti tai mukava, niin eihän niit rautoja edes huomaa. Ja sit sulla on kauniit hampaat kun saat ne veks. =)

• mä vaan... ei enääää piiii...

kun mä oon siinä "kivas peruskouluiässä (Yläasteella)". ja ne pojathan tiedetään :P
        Musta tuntuu siltä et kukaan poika ei haluis ollal mun kans koska mulla on raudtat, eihän kukaan KEHTAISI olla... "mitä ihmettä kaverit sanois jos alkaisin tytön kans jolla on raudat"
        Sehän ois äly häpeää.... ja kun joku on läpälläänki heittäny et "alakko sen kans ku se tykkää susta"... mä en kohta enää kestä :P

• Kundi86
        mä vaan... ei enääää piiii... kirjoitti:

kun mä oon siinä "kivas peruskouluiässä (Yläasteella)". ja ne pojathan tiedetään :P
        Musta tuntuu siltä et kukaan poika ei haluis ollal mun kans koska mulla on raudtat, eihän kukaan KEHTAISI olla... "mitä ihmettä kaverit sanois jos alkaisin tytön kans jolla on raudat"
        Sehän ois äly häpeää.... ja kun joku on läpälläänki heittäny et "alakko sen kans ku se tykkää susta"... mä en kohta enää kestä :P

no mut pää pystyyn! älä koko ajan mietin niit rautojas, vaan jotain muita hyviä puolias. kyl sä vielä tuurilla (ehkä? :P) löydät jonkun joka osaa arvostaa muijaa raudoista huolimatta. =)

• minttu

mulla itellänikin oli joskus niskavedot ja kaikenmoisia kidutuskapistuksia hampaita varten,niitä tosin pidettiin yöllä.jouduin pitää niit monta vuotta vaikka hampaani oli mielestäni jo suorat ja äitinikin mielestä joten en kuvitellut omiani. joten marssin hammaslääkäriin iskin raudat pöytään ja sanoin et pidä hyvänäs.niin sukkelaan se kävi..nykyään omistan suorat nätit hampaat vaikka itse sanonkin;)

• poju

Ei haittaa siis ainakaan mua yhtää jos tytöllä on raudat.. Eihän ne koko loppuelämää suussa ole. Ja sitäpaitsi jossain tapauksissa raudat saattaa antaa vaa söpöyttä vielä lisää.. Mut suihinottoa en suosittelis, ihan vaa jätkän kannalta.. :)

• onseoikeestaan

Se haittaa ainakin mua.. tarttuu kieli siihe ja kaverit kattoo vinoon..
      Hei hannkkiudu eroon..............................

• girl87

mullakin on raudat eikä niitä kukaan huomaa,eikä ne muakaan haittaa.
        mutta sä taidat olla sellanen tyyppi jolle kelpaa vain täydellinen tyttö(sellaista ei ole olemassakaan)olet ilmeisesti hiukan idiootti.

• mä vaan.. ei enää piiitkää!
        girl87 kirjoitti:

mullakin on raudat eikä niitä kukaan huomaa,eikä ne muakaan haittaa.
        mutta sä taidat olla sellanen tyyppi jolle kelpaa vain täydellinen tyttö(sellaista ei ole olemassakaan)olet ilmeisesti hiukan idiootti.

Joo nää raudat onkin toosi helppo iskee pöytään :P
        Justiin torstaina meil oli koulukuvaus ja kuvaaja kysy "et mihinkäs sun hampaat jäi" sit mä vaan sanoin et suussa ne on ja sitten se kysy mun raudoista ja mä häippäsin.. en ottanu koko kuvaaa ollenkaan x) no, ei siitä muutenkaan ois hyvää tullu. :P
        No toi ei liittyny poikiin mut mä tiiän ettei mulla oo mitään mahollisuuksia ennenkä multa otetaan nää ketjut pois suusta! xP

• girl87
        mä vaan.. ei enää piiitkää! kirjoitti:

Joo nää raudat onkin toosi helppo iskee pöytään :P
        Justiin torstaina meil oli koulukuvaus ja kuvaaja kysy "et mihinkäs sun hampaat jäi" sit mä vaan sanoin et suussa ne on ja sitten se kysy mun raudoista ja mä häippäsin.. en ottanu koko kuvaaa ollenkaan x) no, ei siitä muutenkaan ois hyvää tullu. :P
        No toi ei liittyny poikiin mut mä tiiän ettei mulla oo mitään mahollisuuksia ennenkä multa otetaan nää ketjut pois suusta! xP

tottakai sulla voi olla mahdollisuuksia,mullaki on.mul on tiedossa yks jätkä ja se on sanonu ettei sitä mun raudat haittaa

• whiii

siis IHAN ÄLYTÖNTÄ! ei kukaan ihminen muutu mitenkään jos sillä on raudat suussa! voi elämä.. itselläni on ollut raudat monta kertaa,viimeksi 8.luokalla. tietenkin inhosin niitä,ja en tuntenut itseäni niin kauniiksi,ja itsevarmaksi. mutta eipä niille voinut mitään. enkä koskaan olisi halunnut että joku poika,joka olis ollu kiinnostunu musta muuten,niin ei ois NIIDEN RAUTOJEN TAKIA halunnut olla kanssani! silloin alkoin itsekin exäni kanssa,ja olimme ihan rakastuneita

• whiii

olen kuullut MONIA MONIA kertoja olevani kaunis:) galleriassa ja ii2 tulee positiivista kommenttia.

• whiii
        whiii kirjoitti:

olen kuullut MONIA MONIA kertoja olevani kaunis:) galleriassa ja ii2 tulee positiivista kommenttia.

ymmärsin hieman väärin. luulin että olet poika! :D juup.. (itsekin olen siis tyttö)

voi hitto mä nauran:DDDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1060
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe