jätkät!!!

enkuli*

kertokaa mielipiteenne!!!
oon 17wee(kohta 18w), 173 pitkä, painoa on 63,vihreät silmät, punaset pitkät hiukset, kuppikoko 75D.
käytän yleensä farkkuja toppia...
en polta, juon harvoin. koulussa en oo mikään hikari, päinvastoin...pinnattua tulee paljon...aika menee kyläl kaverin kans autolla kaahaillessa tai auton poppivärkkei laitellessa...
harrastan lenkkeilyä,musaa jne. biletystä ilman alkoholia...nimittäin mä osaan pitää hauskaa ilman viinaa esim. evillä =)

10

950

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A II

Mulle kelpaisit ;) 10

• Phobos

Noh, mulle et kelpais. Ei tarvita mitään turhanpäivästä punapäätä, joka ei tajua opiskella.

• poikaaa

Ei oikeen sytytä tommoset jotka ei tajua opiskella. Eikä muutenkaan autonrassaaja chicksit innosta...

• mikko^^^^

se on ainakin hyvä juttu ettet polta ja juo...tai juot kohtuudella..mut mä ite tykkään lyhyistä tytöistä vaikka ite oonki pitkä...pienemmät rinnat on enemmän mun makuu...mut muuten oot iha ok...punertavat hiukset plussaa!:)

• mika

liian isot rinnat

• Kundi 84

Oot ihan hyvä mitoiltas, liian suuret rinnat oon enemmän pienirintaisten perään. Hyvä ettet juo etkä polta mutta koulua kannattais käydä nyt varsinkin ku se on vapaaehtoista...

• jätkä

ikä:ok (mulle), pituus ja paino: suhde ihan hyvä, silmien väri: öö sama ku mulla, hiusten väri: ei merkitystä (niitähän voi aina värjätä), kuppikoko: uuh... , vaatteet: ok, tupakointi: tosi iso plus ettet polta, alkoholi: pääasia ettet oo alkoholisti, koulu: suurin miinus (se on pohja hyvälle tulevaisuudelle), harrastukset: kelpaa..
      Yhteenveto: koulua lukuunottamatta lähentelee 10:ä. (siis näillä tiedoilla mutta yksi tärkeimmistä jutuista puuttui eli luonne)

• enkuli*

no se luonne....oon aika hilpee tyyppi...
        hymyilen tosi paljon...varsinkin ku oon kuullu et se kannattaa ku on nätit hampaat ja koru.. =)
        hullu ja huumorintajunen...
        luotettava...rauhallinen ja ei ihan niin rauhallinen...välillä...

JA HUOM!!! kyl mä sitä koulua käyn, jos tunnin tai kaks pois viikossa niin...no joo...

• jätkä
        enkuli* kirjoitti:

no se luonne....oon aika hilpee tyyppi...
        hymyilen tosi paljon...varsinkin ku oon kuullu et se kannattaa ku on nätit hampaat ja koru.. =)
        hullu ja huumorintajunen...
        luotettava...rauhallinen ja ei ihan niin rauhallinen...välillä...

JA HUOM!!! kyl mä sitä koulua käyn, jos tunnin tai kaks pois viikossa niin...no joo...

hilpeys ja hymyily on tosi positiivinen asia ku ne tekee päivistä hauskempia ja "helpommin" elettäviä.. ja niinhän se on että kun hymyn annat niin sen myös saat takaisin.. nätit hampaat kertoo hyvästä hygieniasta (ja tietysti hyvästä perimästäkin) joten kannattaahan hyvää esitellä mutta kunhan ei syyttä suotta hymyile kun sehän vaa antais hieman höntin kuvan..
        jos oot positiivisessa mielessä hullu (kuten luulen) niin kuulostaa mielenkiintoiselta, jos et oo positiivisessa mielessä niin.. no eipä sitä tarvi sanoo kun uskon et oot ihan hyvällä lailla hullu..
        huumorintajuisuutta pidän todella todella todella tärkeenä koska sillä pystyy hoitaa monet vaikeat tilanteet ja tapahtumat.. varmaa yksi tärkeimmistä ominaisuuksista.
        luotettavuus on tietenkin myös tosi tärkeä.. varsinkin kahden läheisen ihmisen välinen luotettavuus antaa jonkinlaista turvaa ja luottoa..
        rauhallisuus tulee varmaan aina tilanteen ja mielentilan mukaan joten ei siitä sen enempää..

JA HUOM!! kyllä tunti tai kakskin on aina poissaoloa joten koitahan nyt kuitenkin käydä.. sillehän ei voi mitää jos ei oo mikää hikari (eikä tarvikkaa olla (hyvä vaa ettet oo)) mutta ois kuitenkin hyvä jos yrittäis parhaansa niin koulussa kuin muussakin elämässä..
        Ja harrastuksistas vielä sen verran et itse oon kans jonkun verran poppikoneita asennellu joten tiedän sen olevan kiehtovaa toimintaa..

• luru

just hyvä.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe