Ompa lämmintä.

i.like.you

Kävin polkasees jotain 26 kilsan lenkin tuol kaukana meren rannalla. Hikoilin kuin porsas tai porsas mä oonkin melkein joten sellasta seon.

17

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klo 19.40

      Ja kesämökin sisälämpötila on 27c.
      Huh, huh, ei puhettakaan nukkumaanmenosta vielä moneen tuntiin.

    • Liian kuuma

      29.3c näyttää sisälämpötila yksiössäni :(

      • Kirkkaasti ykkönenkö

        ...täällä on 33,4c..! Sairasta...


    • kukkauikkari

      Kävin iltauinnilla tyttäreni kanssa ja ihanasti vilvoitti oloa.

      • 4+12

        Kuinka vanha tytär sulla on?


    • yksinäinen.

      Mul on kaks tuuletinta jotka hyrrää täysillä. Varmaan joku 20 astet olis nyt et pystyy nukkumaan

    • ---

      Saa tosiaan olla aika lämmintä että pyöräillessä hikoilee. 25 asteessa pysyy vielä ilmavirran ansiosta suht kuivana mutta 30 rupeaa jo olemaan sellainen lämpötila ettei se enää paljoa auta.

      • trikoosalama

        Riippuu, kuinka kovaa ajaa.


    • loppuis jo helle

      Mulla on vuorokaudet ympäri 27-28 sisällä näillä keleillä, vaikka teen kaikkeni pitääkseni paikan viileänä. Tänä aamuna ei asunto ollut viilentynyt eilisillasta yhtään, vaikka kaikki ikkunat sun muut apposen auki. En montaa tuntia nukkunut, ja aamulla huomasin pyörineeni lakanat rullalle. No, veljen luona oli sisällä 32 astetta klo 23 eilen illalla, hänellä vielä rankempaa.

      • Sama homma täällä, vaikka kuinka yrittää pitää viileenä niin kuuma vaan tulee.


    • Bikinit kohta

      Tietsikka puhkuu kuumaa ilmaa koko ajan. Jos johto riittäis, nostaisin ulos tuon ahjon. En ole kauppareissuilla tai ylipäätään missään pitänyt enää edes alkkareita sortsien alla, se auttaa vähän. Mutta kun ei ilma liiku ollenkaan, pitäs kait harkita sellasta tuuletinta jossa ei ole lapoja ollenkaan, vaan semmonen rinkula. Aika hintava lienee mut kuulemma tehokas.

    • mies.

      Mä oon alasti koko ajan kotona. Kauppareissulle laitin kalsarit jalkaan sentään.

    • asdfasdf

      No, pian tulee taas talvi ja nollakelit. Sitten kiva tta ootella 9 kk että tulis jälleen helle.

    • Onpa todellakin

      Ja "polkaisu" tarkoittaa fillarointia vai motskaria? Vai polkkaa?

    • Piukat paikat

      Ei tuo ole kyllä lenkki eikä mikään, helposti menee itsellä sellaiset 50 kilsaa. Ennätys 80 kilsaa että revi siitä! ;)

    • läski aina.

      Jaa, mulla ennätys 200km 6 tuntiin.

    • 2+5

      Olisipa nytkin lämmintä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe