Mikä yritys on Diamond Resert/Sunseekers?

Kesäkuu 2013

Rhodoksella pysäytettiin tyyliin "lomaosakkeiden myynti" arpalipukkeen avulla, jossa oli varmasti joku voitto. Diamond Reserts yritti myydä 5000€/2800€ hintaan hyväluokkaisia hotellimajoituksia edulliseen hintaan. Hinta riippui siitä kuuluiko pakettiin 1 4 6 matkaa vai 1 2 4 matkaa eri puolilla maailmaa. Siis lennot pitää maksaa itse, hotelleissa ympäri maailmaa sama kiinteä hinta (muistaakseni 235€) ja kolmanneksi pääoma (puhuvat käyttötilistä). Kun nämä kaikki 3 tekijää laskee yhteen niin saadaan loman todellinen hinta.

Esittely kesti todella pitkään. Nuo yllämainitut 5000€ ja 2800€ hinnat kerrottin vasta aivan lopuksi. Ei ollut aikaa laskea excelillä ja päätös piti tehdä heti. En osta sikaa säkissä joten voitimme Sunseekersien ilmaisen loman hintaa 99€. Heh. Pitäisi nyt soittaa puh.numeroon joka on Kreikassa.

Onko kenelläkään ihan oikeasti kokemusta (ei vain tyhjänpäiväisiä lauseita) tästä ketjusta? Ja onko kukaan käynyt tällä "ilmaisella" 99€ matkalla ja millainen se oli?

55

4162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesäkuu 2013

      Korjaus yllä olevaan. Siis Diamond Resorts (kirjoitin väärin).

    • sgfsdff

      Nuo on niin suurta huijausta että luulisi jo jokaisen tietävän ettei tuohon halpaan pidä mennä... HERÄTYS!

    • gsfrgv5y5
    • Timantti on hiiltä

      Haluan vain kertoa, että matkan jonka "voittaa arvasta" on yhtä suurta huijausta! Diamond Resorts varaa oikeuden "lahjan saanneilta" eväämään paikkapulan vuoksi matkan myöhemmäksi. Lipukehan on voimassa 18kk:tta. Kun sieltä aina sanotaan, että matkaa ei löydy, on selvää että 18 kk:tta on lyhyt aika jallittaa. Helppo väittää ettei hotelleja ole käytettävissä.!

      Näin saadaan "voittoarpa" lunastettua takaisin ja itse asissa et voitakaan mitään! Lusit neljä tuntia ja risat paahteessa ja hikoilet ja kuuntelet väsymiseen, janoon ja nälkään kärventyneenä loputonta myyntimiesten ja naisten puhetulvaa!

      Nämä myyjät käyttävät nimenomaan sitä hyväksi että ihmiset allekirjoittavat lomalla/helteessä/janoissaan ja väsyneenä vaikka vekselin jotta pääsevät takaisin hotellille!

      Näitä huijattuja on ympäri maailmaa varmasti pilvin pimein! Jos SINULLE tullaan tarjoamaan ulkomailla ARPAA jolla voi voittaa Ipadin, viinikokoelman, MP3-soittimen tai pääpalkinnon eteleänmatkan= juokse kiireesti tiehesi!!

      Vaikka sinne etelään joskus pääsisikin, EI siinä ole mitään ILMAISTA!
      99 euron vakuusmaksu käytettävästä hotellihuoneesta viikossa, sekä lennot kohteeseen ja takaisin vaikkapa kahdelta aikuiselta tekee jo enemmän kuin halpamatka kahdelta suomalaisia matkatoimistoja käyttäen!

      Nykyään saa halpoja pikalähtöjä ja ne jotka eivät voi niitä käyttää voivat ostaa normihintaisia kohteita jotka nekään eivät kovin kalliita ole.
      Rahaansa ei kannata syytää huijariyrityksiin! Näitä on vaan vaikea saada vastuuseen sen jälkeen jos olet retkahtanut kirjoittaamaan nimesi alle paperiin!

    • Kesä 2013

      Ton linkin joukkokanne menee jenkkeihin, jossa on myös Diamond Resortsin pääpaikka.
      Kuitenkin siellä puhutaan lomaosakkeista, pisteistä ja myöhästymismaksuista. Tuntuu että siellä on vähän erilainen systeemi mitä meille tarjottiin Rodoksella.
      Lueskelin heidän juttujaan niin en tunnistanut sitä samanlaiseksi.

      Rodoksella oli karmean pitkä esittely, jossa se olennainen kerrottiin vasta lopussa. Hinta. Aluksi ei edes vihjailtu että se maksaa, vaan korostettiin, ettei se ole mitään lomaosakekauppaa. Aivan lapsellinen kartoitus ja kysely minne päin maailmaa haluaisi matkustaa.

      Ymmärrän tietyssä mielessä että hinta kerrottiin vasta lopussa, mutta ihmisille ei anneta mahdollisuutta tutustua asioihin. Olisin halunnut tarkistaa netistä koko yrityksen toiminnan, olisin tarvinnut laskelmiini lentojen hintoja eri puolille maailmaa, ja objektiivista tietoa hotellien hinnoista eri puolilla maailmaa. Sitten vielä sekava kokonaisuus, jossa 4-5 vuodeksi annetaan vähän matkoja Eurooppaan ja vähän sen ulkopuolelle. Lisäksi yksi pakollinen matka Kreikkaan, jossa toimivat.

      Kun heittivät 5000€ maksun pöytään, sanoin että se on liian kallis. Heittivät sen jälkeen tarjouksen 2800€, mutta siitä oli karsittu matkoja pois. Sama paska mutta pienemmällä lautasella.
      Sanoin että näin suurta asiaa ei pysty päättämään täällä ja kysyin voinko ottaa yhteyttä myöhemmin kun olemme rauhassa laskeneet asioita. Myyjä tuhahti melkein halveksuen, että "minulla ei ainakaan ole aikaa kierrättää teitä uudelleen täällä". Vai kierrättää. Sitä kärsimystä en olisi halunnutkaan uudestaan. Mutta he pakottivat siinä paikan päällä tekemään ratkaisun. Jos asiassa olisi ollut edes jonkin verran rehellisyyttä, niin heihin olisi voinut ottaa yhteyttä myöhemmin vaikka Suomesta käsin. Tuli ihan paniikki, että nyt hylätään tarjous millä verukkeella tahansa, ja pois täältä ja lujaa.

      Voisiko joku kommentoida, joka on ostanut tämän paketin?

      • jhkgjh

        Tommoisistahan varoitettiin Rodoksella jo kesällä 2008, liekö vielä sama viritys. Vieläkö ne siellä pyörivät kusettamassa ihmisiä?


      • kufmyt

        Epäilenpä että et löydä ketään joka olisi tuohon kusetukseen mennyt. Ei ainakaan kukaan kehtaa tunnustaa...


    • Toimi loistavasti

      Olimme viime vuonna Rhodoksella esittelyssä, josta voitimme "ilmaisen" viikon huippukohteessa. Pyöreästi satasen maksava viikko jäi odottamaan, kunnes päätimme syksyllä -12 kokeilla kuinka homma toimii kytännössä ja onko se huijausta. Halusimme koko kuuden hengen perheen (palkinto oli enintään neljälle hengelle) mukaan, niinpä saimme toisen makuuhuoneen hintaan 385 €. Koska kerrankin lähtisimme koko perheellä liikkeelle tahdoimme olla vielä toisen viikon, josta saimme maksaa 600€. Näin saimme viettää kaksi viikkoa heinäkuun alussa sesonkiaikaan kuuden hengen perheellä viiden tähden miellyttävässä paikassa Kreetalla hintaan 1085 ja lennot 1650€ marraskuussa varattuna. Auton vuokra koko ajalta oli 650 €. Jos olisimme matkustaneet vain viikoksi neljällä hengellä, ainoa kustannus olisi ollut lentojen lisäksi 99 €. Kaikki toimi sovitusti ja ystävällisesti. Vain lomaosake-esittely oli kestettävä paikan päällä. Esittelyssä täytyy tehdä päätös, mutta jokaisella on harkinta-aikaa kaksi viikkoa oston jälkeen pitää kiinni päätöksestä tai perua kauppa ilman mitään perustelua. Matka ei ollut ilmainen, mutta emme muuta odottaneetkaan, perheellemme se oli ikimuistoinen ja olisi jäänyt tekemättä listahinnoilla.

    • Mustja

      Oliko Kreetan hotelli Diamond Resortin oma hotelli?
      Meille kävi tänään juuri noin, eli voitettiin matka. Emme tee päätöksiä miettimättä asiaa kunnolla joten emme ottaneet pakettia. Soitin heti sunseekersin puh.numeroon jossa saa myös suomenkielistä palvelua. Tosin ei ollut paikalla soittohetkellä mutta valittavissa olevat hotellit olivat 5 tähden hotelleja.
      Loistavaa jos teillä homma toimi, tulemme testaamaan itsekkin. 99e tuon tasoisista hotelleista on halpa hinta. Nykyään kun nuo lennotkin ovat erittäin edullisia.
      Epäilen että emme olisi saaneet llmaista lomamatkaa jos olisimme kieltäytyneet välittömästi ja antoivat siksi matkalahjakortin että saavat esitellä tuotteitaan uudestaan tuolla lomareissulla koska olimme hieman kiinnostuneita.

      • Cava

        Täyttä huiputusta koko juttu. Näköjään edelleenkin pyörii tämä sama juttu rodoksella. Meille esiteltiin näitä jo vuonna 2010 (muistaakseni) ja silloinkin olimme "voittaneet" matkalahjakortin. Kotimaassa katselimme tarkemmin mitä olimme "voittaneet" ja totesimme, että emme yhtään mitään. Laput tuli revittyä.
        Ainut oikea minkä voitimme oli kiertoajelu keskustan alueella cityjunalla.
        Silloinkin tarjottiin hienommassa hotellissa edullisia matkoja jne. ja todella hienoihin paikkoihin. Anteeksi vaan, mutta kuulun niihin ihmisiin, jotka eivät usko mihinkään ilmaiseen. Ja sen vuoksi sanon, että suuren luokan huijausta koko juttu.
        Kuulunee sarjaan pyramidihuijaukset. Suhtautuminen oli todella tylyä kun totesivat, ettemme aio ostaa mitään ja ratkaisutkin olisi ollut tehtävä saman tien!


    • joonas121

      Myos me saimme tallaisen voittomatkan talla viikolla taalla rodoksella. mielenkiintoista olisi tietaa onko joku saanut jonkun muun niista palkinnoista kun vain matkan?

      • Cava

        En ole kuullut kenenkään voittavan mitään muuta. Seurailimme ihmisten reaktioita siellä hotellillakin. Kauppaa käytiin kuumana hyvin monella eri kielellä.
        Olen sitä mieltä, että tämä on täyttä huijausta koko juttu, eikä mitään muuta.
        Se joka jotakin muuta väittää niin olkoon luulossaan.
        Sääliksi käy toisaalta niitä nuoria, jotka näissä lomakohteissa pyydystävät näitä asiakkaita ja lähettävät taksilla hotelleihin.
        Toivottavasti he saavat kunnon palkan jne. työstään.


      • marih7

        Minä sain tabletin ja mieni sai viinipullon :)


      • marih7

        Siis mieheni sai


    • lilli9

      Meille tuli joku brittiukko mainostamaan tällaista viime viikolla Rodoksella. Mieheni nosti arpakorista tuon voittomatkan, minä ilmaisen kiertoajelun, niin se äijä kehui että kävipä tuurin miehelläni. Oli viimeinen päivä eikä minua huvittanut käyttää sitä lähtemällä jotain löpinöitä kuuntelemaan, ja aavistin palaneen käryä. Kävin kysymässä yhdeltä paikalliselta sen mielipidettä, ja se sanoi että hän ei lähtisi. Hän sanoi että ilmaisen illallisen kyllä saa kun menee kuuntelemaan, mutta niitä jorinoita pitää kuunnella monta tuntia. Miestäni olisi kiinnostanut lähteä, ja sanoin hänelle että menisi yksin ja minä jätän väliin, mut kun mieheni oli palannut paikalle yksin niin se britti oli sanonut että sinne ei voi mennä kuin pariskuntana. Kerran Suomessa käytiin kuuntelemassa lomaosakemarkkinointia ja saatiin ilmainen risteily ja 60 euron lahjakortti Stockalle, ja silloinkin se suomalainen myyjä oli vähän tympiintynyt kun ei ostettu lomaosaketta. Mutta ulkomailla ei huvittanut käyttää viimeistä päivää sellaiseen. Jos olisi ollut enemmän lomaa jäljellä, niin olisimme ehkä mielenkiinnosta menneet katsomaan.

    • tatu29v

      1 2 4 paketti maksaa 2995 euroa, huoneen viikko hinnaks tulee 427 euroa. Ensimmäinen matka täytyy tehdä kreikkaan 1mh huoneistossa, max. 4 hlö. mielestäni on edullisia matkoja 4-5 tähden 2-3mh huoneistoista, toki lennot päälle, mutta esim. barbadokselle 2 hengen matka lentoineen diamond resortin tarjoamaan hotelliin 2viikkoa finnmatkojen kautta n. 6500 euroa, diamond resortin kautta 427euroa/viikko ja lennot n.1000euroa/hlö 215e/varausmaksu, eli jos kahestaan lähtee niin hintaa tulee 3284 eli 1642 per/hlö, ja jos aattelee että ottaa vaikka 2 kaveri pariskuntaa mukaan ja pyytää molemmilta esim. 500e loma viikosta niin itselle ei jää maksettavaa kuin 1142 euroa/hlö, eli reilu 2000e/hlö halvempi. toki ruoka maksaa ja jne. mutta niin ne maksaa valmismatkoillakin ja näissä huippuhuoneistoissa on täysin varustellut keittiö niin ei joka päivä tarvi kalliita ravintola ruokia syödä. Toki johonki rodos, bulgaria, turkki jne... saa matkoja 300euron pintaan lentoineen ja hotelleineen mutta hotellit on sitten 2tähden koirankoppeja :) eli mielestäni ei ole paha kokeilu jos 4 kuukaudessa on maksettu jo kaikki 7viikon majoitukset, sitten vaan ettimään halpoja lentoja :) mutta toki mielipiteitä on niin paljon kuin ihmisiäkin :) tiedän pari tuttava pariskuntaa jotka ovat paketin ottaneet ja kerran olemme itsekkin olleet matkalla mukana, eikä ikinä olla oltu sen tasosessa hotellissa eikä tulla olemaan jos pakettimatkoja kattelee, heinäkuussa oltiin rodoksella ja myös otettiin tämä halvempi kokeilu.

    • tassukisssa

      Meille on soiteltu useamman kerran perään, koska voitettiin matka kesällä. Ei olla vastattu. Nyt tuli sitten sähköpostia samasta paikasta, kyselevät eikö meitä kiinnosta matka.

      • Näin meillä.

        Minä myös voitin toukokuussa lomamatkan ollessamme Rodoksella. Pari viikkoa kotiutumisesta, soittelivat ja kertoilivat yksityiskohtia ja lähettivät tiedot myös sähköpostissa. Huijauksesta en osaa sanoa.. Itselle tuli mieleen, että jakavat ilmaisia (siis se 99e) hotellimajoituksia nimenomaan sen takia, että yrittävät vielä uudestaan saada ko henkilöt asiakkaaksi ja tekemään sen diilin kanssaan tämän ilmaisen majoituksen aikana. Aiomme tehdä varauksen, huom! saimme itse päättää hotellin (Kreikassa siis kuitenkin). Mielestäni esittely myös oli todella asiallinen paikan päällä eikä meihin suhtauduttu lainkaan tympeästi vaikka kieltäydyimme kohteliaasti asiakkkuudesta. Tapasimme mm työntekijän, joka oli aikanaan opiskellut kotikaupungissamme, joten siitäkin riitti juttua vielä kieltäytymisemme jälkeenkin. Negatiivisia kokemuksia näyttää monella olevan, mutta itselleni jäi ihan hyvä fiilis esittelystä. Lisättäköön vielä, että vaikka aiomme voittamani majoituksen käyttää, niin asiakkaita meistä ei kyseiseen firmaan tule koskaan.


      • Eikku9
        Näin meillä. kirjoitti:

        Minä myös voitin toukokuussa lomamatkan ollessamme Rodoksella. Pari viikkoa kotiutumisesta, soittelivat ja kertoilivat yksityiskohtia ja lähettivät tiedot myös sähköpostissa. Huijauksesta en osaa sanoa.. Itselle tuli mieleen, että jakavat ilmaisia (siis se 99e) hotellimajoituksia nimenomaan sen takia, että yrittävät vielä uudestaan saada ko henkilöt asiakkaaksi ja tekemään sen diilin kanssaan tämän ilmaisen majoituksen aikana. Aiomme tehdä varauksen, huom! saimme itse päättää hotellin (Kreikassa siis kuitenkin). Mielestäni esittely myös oli todella asiallinen paikan päällä eikä meihin suhtauduttu lainkaan tympeästi vaikka kieltäydyimme kohteliaasti asiakkkuudesta. Tapasimme mm työntekijän, joka oli aikanaan opiskellut kotikaupungissamme, joten siitäkin riitti juttua vielä kieltäytymisemme jälkeenkin. Negatiivisia kokemuksia näyttää monella olevan, mutta itselleni jäi ihan hyvä fiilis esittelystä. Lisättäköön vielä, että vaikka aiomme voittamani majoituksen käyttää, niin asiakkaita meistä ei kyseiseen firmaan tule koskaan.

        Kävimme Rodoksella 2012 esittelyssä. Esittely oli mukava kokemus, matkaa emme voittaneet, mutta ostimme koejäsenyyden. Erosin puoli vuotta tuon oston jälkeen ja siirsimme tuon jäsenyyden vain minun nimiini. Tänä vuonna kesäkuussa tein lasteni ja yhden heidän kaverinsa kanssa ensimmäisen matkamme Kreikan Hersonissokseen. Paikka ja hotelli oli upea ja paikan päällä sai parempaa palvelua ja opastusta ihan suomalaisesta henkilöltä, kuin valmismatkoilla ikinä olemme saaneet. Ostin tuolla matkalla täysjäsenyyden. Normaalisti myyvät vain pariskunnille, mutta koska minulla oli koejäsenyys, sain ostaa täysjäsenyyden myös yksin. Ostoihin liittyy aina 14 päivän peruutusoikeus, minkä myyjät kyllä kertovat, mutta aika "ohimennen". Saman tasoisiin hotelleihin ei saa samalla hintaa valmismatkoja. Mielestäni näissä ei ole mitään huijausta, matkojen varaaminen yms. vaativat toki hieman enemmän työtä, kuin valmismatkojen varaaminen. Jotkut täällä kirjoittavat hyvinkin voimakkaasti siitä, että huijausta ovat, pitäisi kuulemma jokaisen täysijärkisen tajuta se. Minä en ole löytänyt huijausta tukemaan mitään, vaikka asiaa olen tutkinut lakimiestuttavanikin kanssa. Ei se, ettei jotakin asiaa itse ymmärrä, tarkoita sitä, että se on huijausta. Te, jotka olette sitä mieltä, että huijausta on, laittakaa tänne faktatietoa, millä perusteella.


      • Heli42
        Eikku9 kirjoitti:

        Kävimme Rodoksella 2012 esittelyssä. Esittely oli mukava kokemus, matkaa emme voittaneet, mutta ostimme koejäsenyyden. Erosin puoli vuotta tuon oston jälkeen ja siirsimme tuon jäsenyyden vain minun nimiini. Tänä vuonna kesäkuussa tein lasteni ja yhden heidän kaverinsa kanssa ensimmäisen matkamme Kreikan Hersonissokseen. Paikka ja hotelli oli upea ja paikan päällä sai parempaa palvelua ja opastusta ihan suomalaisesta henkilöltä, kuin valmismatkoilla ikinä olemme saaneet. Ostin tuolla matkalla täysjäsenyyden. Normaalisti myyvät vain pariskunnille, mutta koska minulla oli koejäsenyys, sain ostaa täysjäsenyyden myös yksin. Ostoihin liittyy aina 14 päivän peruutusoikeus, minkä myyjät kyllä kertovat, mutta aika "ohimennen". Saman tasoisiin hotelleihin ei saa samalla hintaa valmismatkoja. Mielestäni näissä ei ole mitään huijausta, matkojen varaaminen yms. vaativat toki hieman enemmän työtä, kuin valmismatkojen varaaminen. Jotkut täällä kirjoittavat hyvinkin voimakkaasti siitä, että huijausta ovat, pitäisi kuulemma jokaisen täysijärkisen tajuta se. Minä en ole löytänyt huijausta tukemaan mitään, vaikka asiaa olen tutkinut lakimiestuttavanikin kanssa. Ei se, ettei jotakin asiaa itse ymmärrä, tarkoita sitä, että se on huijausta. Te, jotka olette sitä mieltä, että huijausta on, laittakaa tänne faktatietoa, millä perusteella.

        En tiedä voittolomasta mutta meillä myös on täysjäsenyys ja olemme erittäin tyytyväisiä!! Hotellit ovat hyvä tasoisia ja oikein mukava henkilökunta, emme myöskään ole saaneet muualla niin hyvää palvelua! Ja mikä parasta lapset viihtyvät hyvin kun on mukavat hotellialueet! Varasimme juuri matkan ensi keväälle, odotamme innolla!


      • Se on rahasta kiinni
        Eikku9 kirjoitti:

        Kävimme Rodoksella 2012 esittelyssä. Esittely oli mukava kokemus, matkaa emme voittaneet, mutta ostimme koejäsenyyden. Erosin puoli vuotta tuon oston jälkeen ja siirsimme tuon jäsenyyden vain minun nimiini. Tänä vuonna kesäkuussa tein lasteni ja yhden heidän kaverinsa kanssa ensimmäisen matkamme Kreikan Hersonissokseen. Paikka ja hotelli oli upea ja paikan päällä sai parempaa palvelua ja opastusta ihan suomalaisesta henkilöltä, kuin valmismatkoilla ikinä olemme saaneet. Ostin tuolla matkalla täysjäsenyyden. Normaalisti myyvät vain pariskunnille, mutta koska minulla oli koejäsenyys, sain ostaa täysjäsenyyden myös yksin. Ostoihin liittyy aina 14 päivän peruutusoikeus, minkä myyjät kyllä kertovat, mutta aika "ohimennen". Saman tasoisiin hotelleihin ei saa samalla hintaa valmismatkoja. Mielestäni näissä ei ole mitään huijausta, matkojen varaaminen yms. vaativat toki hieman enemmän työtä, kuin valmismatkojen varaaminen. Jotkut täällä kirjoittavat hyvinkin voimakkaasti siitä, että huijausta ovat, pitäisi kuulemma jokaisen täysijärkisen tajuta se. Minä en ole löytänyt huijausta tukemaan mitään, vaikka asiaa olen tutkinut lakimiestuttavanikin kanssa. Ei se, ettei jotakin asiaa itse ymmärrä, tarkoita sitä, että se on huijausta. Te, jotka olette sitä mieltä, että huijausta on, laittakaa tänne faktatietoa, millä perusteella.

        Ilmeisesti teit sopimuksen jo yhden keikan perusteella?


    • friteerattubanaani

      Mun tapauksessa ei ollut kyllä mitään huijausta :) Voitin viime vuonna Rhodoksella arvonnasta matkan neljälle, suunnattiin tänä kesänä siis Kreetalle viikoksi. Ainoa mitä meidän tuli maksaa itse oli menopaluu lennot paikan päälle. Hotelli oli 5 tähden luokkaa ja se kyllä näkyikin kaikessa. Respasta haettiin golfautolla ja vietiin ihan hotellihuoneeseen asti, laukut kannettiin autosta huoneeseen asti. Itse hotellihuone oli siisti ja täynnä ylellisyyksiä, kuten valkoviiniä jääkapissa odottamassa sekä tuoreita ruusuja pöydällä. Myös saimme nauttia ilmaisesta juustojen ja viinien maistelusta ja itämaisesta illasta. Hotelliympäristö oli viimeisen päälle, kasveineen trimmattu, kylämäinen ja viihtyisä yksityinen alue, jossa oli isot uima-altaat ja kauniit maisemat. Työntekijät olivat todella ystävällisiä, ripeitä ja olivat hälytettävissä 24/7. Ainoa velvoite tästä viikosta oli jäädä kuuntelemaan myyntipuhetta Diamon Resortsista yrityksenä muutamaksi tunniksi eikä ollut edes myyntipakkoa. Aivan mahtava kokemus enkä vaihtaisi mihinkään. Nyt olen iloinen Diamondin uusi lomaosakkeen omistaja. Se tarjoaa monia etuuksia, jos tykkää reissata ja haluaa toteuttaa pisimmätkin matkahaaveensa. :)

    • riina701

      Olen niin huojentunut kuulla,etten ole ainoa henkilö,joka kokee olevansa hyvillään päätöksestään!Hankimme mieheni kanssa lomat keväällä-13,ja nyt jo kovasti odotellaan,että pääsemme varaamaan lomamme kreetalle ensi keväänä! Mietin perumisoikeuden käyttämistä heti päätöksemme jälkeen, mutta mieheni sai minut tajuamaan,että hän ei jaksa enää kuunnella minun ainaista valitusta matkatoimistojen huonoimmista huoneista,jotka suomalaisille aina annetaan. Meille myyjä sanoi jo etukäteen, että tulemme tapaamaan kreetalla suomalaisen henkilön,jolta voimme hankkia lisää lomia,JOS haluamme.Me aiotaan lomailla ostamamme viikot ensiksi, ja toivottavasti ollaan diamondin asiakkaina vielä monta vuotta !

    • Jarmo48

      Olemme myös tyytyväisiä asiakkaita, kävimme ensimmäistä kertaa nyt syksyllä Teneriffalla kyseisen firman kautta ja emme voi muuta kuin ihmetellä näitä skeptisiä suomalaisia...Hotelli oli mukava, lapset viihtyivät ja emme ole olleet ennen jäsenyyttä koskaan näin tasokkaissa hotelleissa! Lähdemme keväällä Madeiralle, se on ollut vaimon unelmakohde jo pidemmän aikaa!

      • Anne77

        Meillä myös kaikki toiminut hyvin! Teimme juuri ensimmäisen lomamme Kreetalle ja saimme asiantuntevaa palvelua ja meillä oli yksi ikimuistoisimmista lomista Kreikassa! Henkilökunta on todella mukavaa ja olimme myös tyytyväisiä huoneistoomme! Siellä oli kaikki mitä tarvitsi!


    • EskojaLeena

      Olemme tehneet jo useamman matkan Diamond Resortsin kautta ja emme ole pettyneet yhteenkään hotelliin. Olemme mm. käyneet Portugalissa ja Italiassa ja hotellit ovat olleet 5 tähden luokkaa. Palvelun tuntee joka paikassa ja huoneet ovat korkeatasoisia. Olemme jo 68-vuotias pariskunta ja haluamme nauttia lomasta! Ei tulisi mieleenkään mennä halpis lomille 2 tähden hotelleihin, missä mikään ei toimi. Myös tuttavamme ovat Diamondin jäseniä ja eivät ole päivääkään katuneet!

    • Arto44

      Olemme myös Diamond Resortsin jäseniä ja olemme tyytyväisiä!

    • lassi5

      Terveiset Kreetalta!
      Olemme juuri pari paivaa sitten saapuneet Village Heights-hotelliin Hersonissokseen! Lentomme Oulusta oli myohassa,joten toivoimme matkalla hotelliin,ettei uusia pettymyksia tulisi. Ensimmainen aamumme alkoi tervetulotilaisuudella,josta ja hyva maku suuhun. Nayttaa pitavan Lahtelaisen pojan puheet paikkansa, silla hotelli on aivan ihana ja asiakaspalvelu toimii!
      Lomamme on vasta puolessa valin,mutta voin jo nyt todeta,etten malta odottaa,etta paasen jo suunnittelemaan seuraavaa lomaamme,jos kerta aina nain mukavasti sujuu! Meilla on ainakin todella hyva olo paatoksestamme hankkia lomapaketti viime vuonna, toivottavasti seuraavatkin matkat ovat nain onnistuneita ja hotellit yhta laadukkaita!

    • Joskusmatkallakin

      Käytiin Kreetalla Village Heights:ssa 2013. Jännitettiin, että meneekö 99,- € hukkaan, ja onko paikan päällä olemassa mitään hotellia edes. Kaikki meni aivan hienosti: huippu laadukkaassa huoneistossa, todella hyvä palvelu, mahtava ruoka ja aivan ihanat oppaat. Lähettäkää Minnalle parhaat terveiset jos näette. Hän oli aivan mahtava opas Kreetalla ja esittelijä Rodoksella 2012.

      Uskalluksesta on paljon kiinni. Huijareitakin vileisee todella paljon lomabisneksessä. Me kyllä ehdimme ihan hyvin lukea tabletista mitä tästä yrityksestä oli kirjoitettu. Ja kehtaan sanoa että hankimme myös osakkuuden. Nyt kesäkuussa 2014 vietimme ensimmäisen loman osake-eduillamme. Kohde oli RCI:n hotelli Espanjassa. Hotellin laatu oli aivan huippu, loma meidän neljän hengen perheelle antoisa. Lento pitää itse varata, mutta kun sen tekee ajoissa jo talvella, saa aika hyvän ja kohtuuhintaisen. Nyt suunnittelemme jo ensi kesää 2015, ehkäpä Portugaliin ja 2-viikkoa. Suosittelen tätä pakettia.

    • TARKKAA HARKINTAA

      Se on kiva että olet tyytyväinen. Sinulle ehkä sopii, että sitoudut eliniäksesi (-75v) yhteen ja samaan ketjuun.

      Minä haluan valita mihin menen. Viidentähden hotelleja löytyy muitakin maailmalta, ja voin löytää niistä paljon sopivamman hinnan ja ajankohdan kuin Diamond ikinä pystyy tarjoamaan.
      Vaikka meillä koematkoista on vieläkin 2 4 käyttämättä, vaadittiin jo nimeä sopimukseen ("toista tarjousta ei tule!") Mielestäni Diamond ei luota itse omaan pakettiinsa, kun vaatii allekirjoituksen yhden näytön perusteella, vaikka asiakkaan oikeuksiin kuuluu nähdä muidenkin paikkojen kuin tämä Kreetan toimivuus (sopimusrikkomus?)

      Edes elämäntilanteen muuttuessa Diamondista ei pääse irti tulematta haukutuksi.

      Varoitan, että kaikille ei tämä paketti sovi. Olen itsekin opiskellut myyntiä ja pystyin taistelemaan meidät irti allekirjoitustilaisuudesta, vaikka pahoilla mielin sieltä lähdimmekin - ei voi mitään...

    • Eskola 1234

      Täällä huomaa että monet kirjoittelevat kyseisestä firmasta, ilman että ovat edes käyneet muualla kuin Kreetalla ko. yrityksen kautta! Me olemme olleet jäseniä jo pari vuotta, oikein nauratti tuo kommentti "taistelimme irti allekirjoitustilaisuudesta", no ei siellä kenellekään todellakaan pakkomyydä mitään!!! Itsehän olette kaupantekoon asti edenneet ja sitten tod näk alkanut kaduttamaan! Meillä on pelkästään positiivisia kokemuksia, aina olemme saaneet erinomaista palvelua ja hotellien taso on ollut joka paikassa mitä on luvattu! Olimme tammikuussa Floridassa ja muita kokemuksia meillä on mm. Italiasta sekä Ranskasta. Ne ketkä eivät ole kuin tehneet yhden loman Kreetalle, ei voi kyllä kertoa mitään, sillä teillä ei ole kokemusta ennen kuin käytte useammassa kohteessa! Ja kaikki ovat aina tykänneet Kreetan kohteestakin, monet suomalaiset kertoivat siellä ollessamme että se oli heille ensimmäinen kerta viiden tähden hotellissa. Me olemme matkustelleet aiemminkin viiden tähden hotelleissa ja tiedämme paljonko ne maksavat! Emme ole kertaakaan katuneet että hankimme jäsenyyden!

      • PERKELE6

        VITTU MINÄ KIRJOTIN TOTUUDEN NÄISTÄ PASKA HUIJAREISTA JA TE SAATANA POISTATTE VIESTIT!


    • Jampe

      Me oltiin just tommosella Rhodokselta voitetulla Kreetan lomalla. Ei ollut mitään ongelmia. Hotelli oli todellakin loistava, Village Heights Hersonissoksessa. Kaikki toimi niinkuin oli luvattu. Tokihan ne yritti saada meidät jäsenikseen siinä pakollisessa myyntitilaisuudessa, joka kesti n. 2h, mutta ei siitä nyt tarvinnut taistella itseään vapaaksi. Jos olis ylimääräistä rahaa, niin oltais varmaan liityttykkin. Eli ei ollut mitään huijausta.

    • eki.

      Näihin lomaosakekauppiaisiin olen joskus törmännyt minäkin.
      Muutama vuosi sitten Rodoksella vaalea sänkitukkainen suomalaispoika änkeytyi parina päivänä seuraan kaupittelemaan esittelyitä. Sanoin hänelle kohteliaasti heti ensimmäisellä kerralla, etten ole kiinnostunut ja jatkoin matkaani. Seuraavana päivänä homma toistui, kerroin taas kohteliaasti, että emme aio lähteä esittelyjä kuuntelemaan. Poika jatkoi kaupusteluaan ja oli aika tungetteleva ja päällekäyvä.
      Silloin ärsyynnyin sen verran, että lupasin antaa hänelle selkään, jos vielä tapaamme näissä merkeissä.
      Olimme vaimoni kanssa taas seuraavana päivänä kaupungilla kun tämä markkinamies tulee mopollaan ja huutelee jotain.
      Pistin siinä sitten juoksuksi ja juoksin mopon perässä parin korttelin verran, poika hädissään karkuun. Vaimollani oli hauskaa kun hän jäi katsomaan menoa kadun kulmaan.
      No, eipä tullut mopopoika enää osakkeitaan kauppaamaan.

    • gorbazovia1

      Kävelimme alkuviikolla Rodoksella ja rannalla tuli vastaan Jassu joka kertoi meille rehellisesti mistä on kyse. Mieheni sai arvalla matkalahjakortin ja koska meillä ei ollut mitään suurempia suunnitelmia, lähdimme taxilla (he maksoivat) 10min matkan päähän kuuntelemaan esittelyn Diamond resorts ketjusta.
      Siellä tarjottiin mehua, vettä, kahvia, teetä, olisi saanut sämpylääkin, muttei ollut nälkä. Esittely oli hieman liian pitkä, mutta mukava kuitenkin. Pääsimme katsomaan erään heidän hotellin aluetta ja huonetta myös.Lapset viihtyivät koko sen ajan lasten leikkihuoneessa jossa oli myös aikuinen heidän seuranaan. Yhtään ei harmittanut esittely oli niin mukavaa (kiitos tiina,Paimiosta;) jopa meidän 14v tyttö viihtyi ja tykkäsi vaikka ei lastenhuoneessa ollutkaan.
      Valitettavasti meillä ei ollut rahaa mukana ostaa tätä pakettia eikä varaa juuri nyt sitoutua tällaiseen, mutta en minäkään mitään huijauksen makua tässä nähnyt. Kyse ei ole lomaosakkeista niin,kuin holiday clubissa. Eriasiat! Meihin myäs suhtauduttiin todella kivasti vaikka emme voineet taloudellisista syistä ostaa pakettia. Kerron sitten kuinka tämä matkan (99e) hankinta tulee onnistumaan, kun sen aika tulee:) Näimme myös, että kyllä sieltä eräs pariskunta lähti mp3 soitin mukanaan joten saa niitäkin sieltä. ipad kuulema lähtee harvoin kenenkään matkaan. Eli jos on aikaa joskus ja kiinnostusta, tämä on tosi mielenkiintoinen juttu ( enkä itse ole mikään esittelijä) käydä vaikka huvikseen kuuntelemassa:) Saimme ilmaiset taxikyydit (2 taxilla koska meitä oli 5 hlö) takaisin rodoksen keskustaan ja just sinne mihin haluttiin:):)Jos joskus rahatilanne on toinen voisin harkitakin tämän ostoa ehdottomasti=)

    • lomaosake?

      Kävin itse tässä esittelyssä ihan vaan mielenkiinosta, koska matkustan aina omatoimisesti. Varaan siis lennot sekä hotellit itse. Pakko sanoa, että esittely oli hyvä ja hinnat todella kilpailukykyiset. Olen kuitenkin matkannut aasian, euroopan sekä amerikan läpi ja jos tätä nyt tarjotaan arpalippujen kautta niin minulle ihan v***n sama. Liityin mukaan ihan vain koska vanhempani ovat ottaneet saman "paketin" vuosia sitten. Kyseessä ei ole mikään huijaus eikä mikään lomaosake niinkuin osa näistä neropateista sanoo!

    • Tellus 1967

      Esittely alkaa minuutilleen juuri nyt, livistin porukasta. Kuuntelin nuo liirumlaarumit jo aiemmin thaimaassa. Laskee keikat miten vain tulee aina halvemmaksi ja mukavammaksi kulkea omatoimisesti tai matkatoimiston kautta. Se että saa kyydin täällä kreetan paikassa kolopalloautolla ovelle on ihan puhdas pakko. tämä on logistisesti jopa vaarallinen alue. esim. tulipalo...sokkelo yksisuuntaiset poistumistiet...bla ...ei jaksa..."ilmainen viini kaapissa" => kylillä 2,50€ pullo. Tulin tänne vanhempieni kanssa, he olivat voittaneet lahjamatkan...OK... Tuo luksus....hmm... täällä kreetalla ainakin se on vielä vähän hakusessa. Tämä on itseasiassa hieman pelottava paikka vartijoineen ja aitoineen...eläkehelvetti :) paikalliset nauravat meille kun tulemme taksilla tänne "nato-base" he sanovat.
      Käyttäkää rahanne viisaasti ja eläkää vapaasti. Minna on kyllä kiva ja hyvä opas / myyjä. Soisin hänelle paremman paikan tehdä töitään.
      PS... edellinen nimimerkkki "friteerattu banaani" on muuten yksi myyjistä.
      PPS. ryhmäkannelinkki on evätty hotellin serveriltä

    • Jampe

      Kukin tykkää mistä tykkää, mutta mikään huijaus juttu tää ilmainen matka ei kumminkaan ollut. Kaikki mistä oli puhuttu hoidettiin niinkun piti. Tokihan siinä yritetään väkisin myydä tota pakettia, mutta jos ei halua niin sitten vaan kieltäytyy, ei se vaikeeta ollut.

    • edullista matkailua

      Olimme keväällä Rodoksella, missä hankimme koejäsenyyden, Hinta oli 2900 euroa. Lokakuun alussa olimme ensimmäisellä DR matkalla Kreetalla, missä hotelli oli asiallinen ja palvelu hyvää.
      Meille tarjottiin täysjäsenyyttä. Siinä liittymismaksu on noin 17500 euroa/40 vuotta.
      Vuosimaksu on 1950 euroa, millä saa 15500 pistettä. Näillä pisteillä on mahdollisuus hankkia lomaviikkoja. Kohteesta ja sesongista riippuen näillä pisteillä saa 3-4 viikkoa. Huoneistot ovat 4-6 henkilölle.
      40 vuoden aikana kokonaiskustannukset ovat n. 140000 euroa kun lasketaan pääomalla 5% vuotuinen korko. Vuodessa kustannukset ovat näin laskien 3500 euroa.
      Viikkohinta huoneistolta on 875-1166 euroa.
      Tälläisen tarjouksen saimme me.

      • JuanJesus

        Mielestäsi hyvä tarjous?


    • Ixianlomalainen

      Vielä vuonna 2015 tapahtuu tälläistä pysäyttelyä, olimme kesäkuun alussa perheemme kanssa kävelyllä rantakadulla Rodoksella, Ixiassa/Ialissoksella. Vastaamme käveli Pia, huutaen "Hei! oletteko suomalaisia, mä oon täällä töissä, onko hetkiaikaa vastata kyselyyn" Jäimme siihen lastemme kanssa vastaamaan kyselyyn, nostimme "voittoarvan" ja seuraavana päivänä istuimme 6 tuntia kuunnellen esittelyä, jonka piti muuten tämän Pian mies Pasi ja lopussa kuulimme hinnan, johon totesimme ei kiitos. Palasimme takaisin "toimistolle" vastasimme asiakaskyselyyn, lunastimme voittomme ja pääsimme ilmaisella taksilla ostoksille Rodoksen kaupunkiin. Jossakin muussa keskustelussa törmäsin esittelijän mainintaan että myy "osakkeen"/matkan kahdeksalle kymmenestä, tämä Pasi sanoi myyvänsa yhdeksälle kymmenestä :D ihan en kyllä uskoisi näitä juttuja, hyvät kokemukset aina tulevat työntekijöiden puolelta. Sitä paitsi, hotellin lennon saa aina jostain halvemmalla, enkä mielellään sitoudu eliniäksi kyseiseen ketjuun! Niinkuin on oppaat näkyneet varoittelevan, niin uskokaa heitä! Oikeasti!!!

    • Timanttiresortti

      Meillekkin tuli "lentävä-Hollantilainen" juttelemaan ko. yrityksestä, mutta ekalla kerralla emme kerenneet tyttöystävän kanssa jäädä jutteleen. Toisella kerralla hänet nähdessämme jäimme vastaamaan kysymyksiin ja saimme vastauksiin palkkioksi kaksi arpaa, joista toisella saatiin hop-in/hop-off bussitiketit ja toisella "JACKPOT" ***** tähteä ja vamos huusi kaupustelija. Väitti ensin että voititte ilmaisen vkon matkan, mutta teidän vain tarvii tulla kuuntelemaan 90min ajaksi jotain höpinää heidän firmasta, mutta hetken siinä jutellessa selvisikin, että kyseessä oli joku 4 vaihtoehdosta (matka, viinikokoelma, ipad tai mp3soitin). Menimme taksilla seuraavana päivänä hotellilta heidän kohde hotellille (Rhodoksella), jossa saatiin eka lasi vettä ja nähdä tyyliin 5 eri työntekijää kertomassa kuinka perkeleen ihanaa että just ME tultiin kuunteleen. Tunnin verran meille joku myyjä siinä myi tätä osakkuutta, mutta aika itseluottamusta vailla tää myyjä oli, kun sain koko ajan myytyä sille omia juttujani ja jäädytettyä kaverin kerta toisensa jälkeen ja siittä seuras se että saatiin aika helposti sanottua ei heille ja voitettua sillä "JACKPOT" lipulla vittu 2*1.69€ viinikokoelma, josta punaviinipullo oli jo avattu, kenties joku myyjistä vetänyt rohkasuryypyn ennen myyntihetkeään. Eli VÄLTTÄKÄÄ ihmiset noita myyjiä ja niitä jotka tarjoo niitä arpoja, kun ei ole olemassa ! ilmaista lounasta !

    • Viivikissa

      Hei. Viime vuonna syksyllä Rhodoksella hankimme mieheni kanssa kolmen matkan paketin. Nyt lokakuulla olimme Kreetalla viettämässä sen pakollisen loman. Hotelli oli hieno, kaukana vuorella, josta pääsi onneksi bussilla Hersonissoksen kaupunkiin. Toki auton vuokraus on suositeltavaa. Myyjät/oppaat piti hyvää huolta ja tasoa korkealla. Hyvin meihin tutustuivat etukäteen ja lahjoivat. Olihan se luksusta arkeen. Myynti kesti viisi tuntia ja nyt sai ostaa pisteitä, joita käyttää matkoihin. Pisteistä ei voinut saada rahojaan takaisin , muuten kuin myymällä ne eteenpäin jos ei itse kyennyt käyttämään. Oliko vähän kuin osakekauppa? Kaikkea en ymmärtänyt ja ohjekirjasessa oli poikkeuksen poikkeuksia, että alkoi epäilyttämään kuitenkin. Me emme pysty pitämään yhteistä lomaa kuin viikon vuodessa, joten ajattelimme että Diamond ei ole meitä varten ja peruimme kaupat. Kyllä se on ihan ok jos on aikaa ja rahaa ja voi lähteä koska vaan ympäri mailman. Meille se ei tässä elämän vaiheessa sovi. David olisi tarjonnut meille vielä kuohuviiniä, kun kävimme perumassa kaupat siis tietämättömyyttämme. Kiitin niin kauniisti kuin osasin. Siihen päättyi huolenpito meistä. Vielä on kuitenkin viime syksynä kaksi ostettua matkaa, johon lennot päälle. Harmi, kun meidän on matkustettava ruuhka aikaan..

      • Petkutusta

        Minun kokemukseni on, että huijausta loppujen lopuksi. He puhuvat pyörryksiin, silti löytyy asioita mistä ei ole mainittukaan. Suosittelen välttämään moisia "ilmaisia" rekryjä jäsenyyteen, kadulla ei kannata jäädä juttelemaan. Minulla jäi vain pettynyt olo.


    • Lomafiilis

      Me olemme olleet Diamond Resortin jäseniä jo useamman vuoden ajan, ja olemme erittäin tyytyväisiä. Matkailemme ulkomailla 2-3 kertaa vuodessa.

    • iiiiiiiii

      Yrityksellä on niin vähän majoituspaikkoja.että varaukset on tehtävä jo vuotta aikaisemmin.On varmaankin laskettu niin että paljon lomia jää käyttämättä.

    • MKi

      Me ollaan oltu Diamond Resortin jäseniä jo useamman vuoden ajan ja olemme erittäin tyytyväisiä. En pois vaihtaisi! Tämä ei ole mitään huijausta.

    • ikarios

      Ei todellakaan mitään huijausta. Olemme myös täysjäseniä olleet jo ainakin 5 vuoden ajan Olemme tehneet 2-3 lomatkaa vuodessa. Kreikkaan, Espanjaan, Teneriffalle, Ranskaan, Englatiin. Hotellit on olleeet 5 tähden luokkaa. Palvelu todella ystävällistä. Ei ainuttakaan kirppu pesää. Olemme olleet erittäin tyytyväisiä.

    • Ei tuo mitään huijausta ollut. Aikoinaan, siis 2012 käytiin esittelyssä Rodoksen Ialyssoksessa ja joo tyttö "voitti" arvonnassa Cd-soittimen. Jäi semmoinen tunne, että kaikki voittavat jotakin. :-) Ostettiin täysjäsenyys ja ollaan käyty sekä Kreetalla että Rodoksella. Toki tiedän, että maailma on avoin Diamond Resortsin asiakkaana, mutta tykätään Kreikasta. TUI:n ja Aurinkomatkojen lennoilla ollaan menty Kreikkaan pelkästään lentolippujen hinnalla.
      Onhan siellä kohteessa se esittely-juttu, mutta siinä tilaisuudessa voi sanoa, että nykyinen järjestely on OK.

      • jaru

        millä puhelinnumeroillaan voi varata loman ei nimittäin ole suomenkielistä palvelua


    • Rhodoksen.Ritari

      Lomalla haluan lomailla ja rentoutua enkä osallistua ihmisten arpapeleihin enkä muihinkaan eksytyksen kavaliin juoniin.

    • Matkajussi

      Olemme olleet Diamond Resortsin jäseniä jo monta vuotta. Matkustaneet Diamot Resorts hoteilleisa ympärin europpaa. Kaikki hotellit missä olemme asuneet on ollut esim, Aurinkomatkojen hotelleihin verattuna huippuluokkaa. Ei edes Aurinkomatkojen viidentähden kirpuja täynnä olevat hotellit vedä vertojaan näille luxus luokan huoneistoille. Joten nämä Aurinkomatkojen trollit voivat lopettaa Diamont Resortsin mustamaalaamisen. Tietenkään Diamont Resossilla matkustaminen ei ole kaikkein halvinta, mutta ei se varman ole tarkoitettukaan persaukisille. Joka haluaa mennä kirppuseen halpa hotelliin niin se hänelle suotakoonm, mutta minä haluan asua lomani ylellisesti , hienoissa huoneistoissa ja siihen tasoon nähden edullisesti. Olen viettänyt lomani Diamont Resortsin hotelleissa Kreetalla, Englannissa, Ranskassa. Espanjassa, Teneriffalla, Saksa ja Bulkariassa. Missään ei ole ollut negatiivistä sanottavaa.
      Minua tympäsee ihmiset jotka kirjottaa mutu tuntumala , joilla ei ole mitään tietoa asiasta.
      Ne jotka haluaa asua lomala hienoissa hotelleissa, saada ystävällistä palvelua, monipuolista loma viihdettä, suositelen Diamont Resortsia heille. Persaukiset ja tiukan pipon omistavat älkööt vaivautuko

    • Olemme olleet Diamont Resortsin jäsenenä useita vuosia. Tehneet parikymmentä matkaa. Kreikkaan, Saksaan, Ranskaan, Espanjaan, Englantiin, Kanarian saarille jne. Kaikkissa kohteisteissa huoneistot on ollut luxus-luokkaa. Olemme olleet erittäin tyytyväisiä. Suosittelen muillekin.

      • Anonyymi

        Yritän irtisanoa jäsenyyteni on tehty vaikeaksi kyllä tämä lopuksi oli huijaus ei pelkkä ilmoitus riitä pitää olla lääkärintodistus ym. Olen ollut 5 v jäsen ja raskaasti pettynyt diamond resortsiin onko muilla samoja kokemuksia


    • Anonyymi

      emme päässeet koskaan siihen hienoon hotelliin jota esiteltiin yhtenä majoituspaikkana, eroaminen onnistui ainoastaan ajantasaisella lääkärintodistuksella huonontuneen terveyden perusteella

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3568
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      196
      1662
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1317
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1192
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      845
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      814
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      52
      811
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      809
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe