Suunnitelmissa olisi suunnata tosiaan Goalle helmi-maaliskuulla. Lentoja katseltu nyt ensin Delhiin ja sieltä sitten sisäisellä lennolla Goalle.
Kokemuksia kaipailen, että oletteko saman matkan taittaneet varanneet jatkolennot jo Suomesta vai vasta Delhin kentältä?
Delhiin olisi tarkotus matkana Finnairin suoralla lennolla. Mietittiin myös vaihtoehtoa ottaa lennot esim. skyscannerin kautta suoraan Goalle, tällöin matkustusaika vaan on sen 17-24h..
Kertokaa vinkkejä ja kokemuksia, kuinka olette itse reissanneet Goalle :)
Goalle helmikuussa, apuja :)
pirpanapa3
3
299
Vastaukset
- go, go Goa
cleartrip calender
saa lentolippuja monen yhtiön
sieltä olen lippini ostanu jo valmiiksi Suomesta ja kortilla maksanut- Intia mielessäin
Makemytrip ja sieltä olen ostanut lennot ja Suomessa masanut luottokortilla. Voi vertailla hintoja ja lähtöjä.
- antilope1
Jatkolennot kannattaa ehdottomasti varata Suomesta käsin ajoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877