Suunnitelmissa olisi suunnata tosiaan Goalle helmi-maaliskuulla. Lentoja katseltu nyt ensin Delhiin ja sieltä sitten sisäisellä lennolla Goalle.
Kokemuksia kaipailen, että oletteko saman matkan taittaneet varanneet jatkolennot jo Suomesta vai vasta Delhin kentältä?
Delhiin olisi tarkotus matkana Finnairin suoralla lennolla. Mietittiin myös vaihtoehtoa ottaa lennot esim. skyscannerin kautta suoraan Goalle, tällöin matkustusaika vaan on sen 17-24h..
Kertokaa vinkkejä ja kokemuksia, kuinka olette itse reissanneet Goalle :)
Goalle helmikuussa, apuja :)
pirpanapa3
3
314
Vastaukset
- go, go Goa
cleartrip calender
saa lentolippuja monen yhtiön
sieltä olen lippini ostanu jo valmiiksi Suomesta ja kortilla maksanut- Intia mielessäin
Makemytrip ja sieltä olen ostanut lennot ja Suomessa masanut luottokortilla. Voi vertailla hintoja ja lähtöjä.
- antilope1
Jatkolennot kannattaa ehdottomasti varata Suomesta käsin ajoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017543
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055533- 835037
- 1384412
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113140- 492813
- 522759
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102344Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561946