Vaikka sitähän se on ollut aina että teinitytöt haksahtaa markkinapelle touhuun.Musiikki teollisuus rahastaa teinigimmat tyhjiin.Esimerkkejä on paljon.
Artistien ihailu saanut sairaita piirteitä
6
467
Vastaukset
- esimerkki
Eikös nämä Hanna Pakarisen fanit ole aika hyvä esimerkki tälläisestä hurahtamisesta? Kierretään artistin mukana keikalta toiselle jne. Vähän niinkuin se olisi joku Jeesus tai jotain.
Käsittääkseni Hanna Pakarinen on vain tuote. Ne sen levyllä olevat biisit olisi voinut olla ihan hyvin laulamassa joku toinen. - Poison
Miten tämä eroaa teinipojista? Kuunnellaan MTV:n roskaräppiä jossa isot mustat miehet huitoo käsillä ympäriinsä päällään liian isot vaatteet ja puolialastomia pumpattavilta barbaroilta näyttäviä naisia pomppii ympärillä. Sitten vaan omaan walkmaniin tämä sonta soimaan, ostetaan kuulit vaatteet kaupasta (tai varastetaan isoveljeltä) ja joujoujou....
Musiikkiteollisuus iskee niihin joihin sen on helpointa iskeä, teinit ja lapset saadaan helposti aivopestyiksi.- AlfredJKwak
ja se on sairasta manipulointia jonka yhteiskunta hyväksyy nurkumatta kunhan massia tulee.
- jep
Puhut asiaa! Sama se on pojilla kuin tytöilläkin, musiikki vaan on erilaista, useimmiten. Mutta kaikkihan täällä pyörii rahan ympäri, kuten on taas saanut huomata...
- miska
jep kirjoitti:
Puhut asiaa! Sama se on pojilla kuin tytöilläkin, musiikki vaan on erilaista, useimmiten. Mutta kaikkihan täällä pyörii rahan ympäri, kuten on taas saanut huomata...
mä oon kundi ja en todellakaa kuuntele mitää rappia tai hiphoppia,ei sovi mulle!!!! oon silti muute suosittu ja bilettävä partyeläin mutta musamyaku ei vaa kaikkien kundien kaa tuu törmään..mun omii suosikkeja on madonna,christina aguilera jne....myös mariah carey kulkee iha ok...
jotai vikAA????? TIÄN KYL MUITKI POIKII JOTKA O VARSINKIN AGUILERAAN IHaSTUKSISSA...niitä on varmaa kymmenen miljoonaa maailmalla..enemmä...tän hetken suosituin nuorisolaulajatar!sexy tapaus toi x-tina!! - The Outsider
AlfredJKwak kirjoitti:
ja se on sairasta manipulointia jonka yhteiskunta hyväksyy nurkumatta kunhan massia tulee.
Sori, mutta täältä sen totuuden aina löytää. ! Metallica nyt sattuu olemaan mitä se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11536Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva184888Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2767- 102750
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42731Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks28728- 7694
- 60673