Kevättalvella äidin ja isän yön yli poissaollessa meillä oli naapurin tyttö lapsenvahtina. Hänellä oli lupa ja tapana kutsua toisen naapurin tyttö seurakseen. Pikkuveljeni nukkuivat lastenhuoneessa, minä vanhempien makuuhuoneessa ja lapsenvahdit viereisessä huoneessa. Olin noin kymmenvuotias ja tytöt 15 – 16 vuotiaita.
Kun pikkuveljet oli nukutettu tytöillä oli tapana vaihtaa yöpaita päälleen ja tulla istuskelemaan sänkyni laidalle seuraa pitämään.
Tyttöt kiusoitelivat minua ”levottomilla” jutuilla ja kurkkivat yöpaitansa kaula-aukosta sisälle. He saivat tietenkin minut kiinnostumaan siitä mitä heillä oli yöpaitansa alla ja inttämään heitä näyttämään tisunsa.
Pitkän kerjäämisen jälkeen onnistuin vihdoinkin saamaan heiltä lupauksen, mutta jouduin vastikkeeksi lupaamaan, että näytän mikä minulla törröttää pöksyissäni. Se oli kova paikka kun näkösälle vaadittu oli kovin pieni tyttöjen juttuihin verrattuna. Kivat tytöt ja suunaton uteliaisuuteni sai himon voittamaan pelon ja taivuin tyttöjen vaatimaan ”vaihtokauppaan”. Tytöt laskivat hetkiseksi yöpaidan yläosan vyötärölle ja minä pyjaman housut ”puolitankoon”. Se oli sellainen ”saavutus”, että yöllä ei meinannut uni tulla.
Odotin innolla seuraavaa kertaa kun vanhemmat olisivat taas yötä poissa. Odottavan aika oli pitkä kuin nälkävuosi ja ehdin sinä aikana useasti haaveilla seuraavista ”näytöksistä”.
Leikki jatkui kun se ”onnenpäivä” vihdoin koitti. Sillä kerralla halusin myös kosketella tisuja ja arvaatte varmaan mihin jouduin suostumaan vaihtokaupassa. Se oli varovaista silittelyä, ei mitään sen kummempaa.
Aivan liian pitkän odotuksen jälkeen koitti vihdoinkin seuraava tilaisuus. Olin onneni kukkuloilla kun tytöt riisuivat yöpaitansa kokonaan ja saivat vaihtarina riisua minut alasti. Sain puristella ja imeä tisuja tyttöjen opastaessa. Kumpaakaan pimppiä en saanut nähdä eikä koskea. Tytöt saivat ottaa pienen kikkelini suuhunsa ja vetää kireän esinahkani taakse vaikka yritin estellä kun se sattui.
Parilla seuraavalla kerralla sain touhuta mielin määrin tissien kanssa kun tytöt halusivat ja saivat runkata minua. Sitten alkoi kesäloma ja ikäväkseni lapsenvahteja ei enää tarvittu. Muistelen vieläkin lämmöllä kivoja tyttöjä jotka hoitivat meitä ja opastivat minlle seksin alkeita.
Mukavia lapsuusmuistoja.
8
22813
Vastaukset
- Miyy
Hahaha :D Aika mieletöntä sanoisin. Olit aikas nuori tollaselle, mut toisaalta ei se kovin outoo oo ku muistelee omaa elämää ton ikäsenä ni kyllä sitä tuli kokeiltua vaikka mitä "aikuisten juttua" vaikka olinkin vielä lapsi. Uskon et jäi kivat muistot :)
- kivat muistot
Minkähän ikäisenä tuollaisesta seikkailusta poika osaa nauttia.
- kauan sitten
Kovin ujon pikkupojan odella kivat ja mieluiset muistot. Tytöt oli kilttejä, todella ystävällisiä ja luotettavia. Uskon, että juuri siksi uskalsin osallistua leikkiin. Minua ei mitenkään painostettu, olen pelkästään kiitollinen saamastani ”alkeisopetuksesta”. Tytöt opettivat minulle paljon muutakin kivaa.
Kuvittelen, että lapsenlikan osaaminen meidän käsittelyssä tuli paljolti siitä, että hänellä oli kolme samanikäistä veljeä ja yksi häntä vanhempi velipuoli. Toivoin, että minulla olisi ollut noiden tyttöjen kaltainen isosisko. Ujona kadehdin aina poikakavereitani joilla oli isosisko jonka kanssa saattoi harjoitella tytöille puhumista.
Vuosia myöhemmin tapasimme useinkin, mutta tuosta ”seikkailustani” ei koskaan keskusteltu vaikka uskon heidänkin muistaneen mitä tuli tehtyä. - kauan sitten
Tuota edellistä muistellessa tuli mieleeni ”erilainen” lapsenvahti. Hän oli tuon naapurintytön isän sisar. Pienikokoinen n. 50v ”nainen” joka asui heidän kanssaan samassa taloudessa.
Hän oli parina vuonna meillä lapsenvahtina vuosia edellistä tapahtumaa aiemmin. Isän ja äidin poissaollessa hän kävi pikkuveljeni ja minun kanssa saunassa.
Olimme ehkä jotain 3–5 vuotiaita kun hämmästyksekseni huomasin saunan pukuhuoneen penkillä istuessamme, että naapurin tädillä oli n. saman pituinen, mutta paksumpi kikkeli kuin minulla ja pienet ”pallit”.
Asia vaivasi pitkään pikkupojan mieltä kunnes sain rohkeutta kysyä asiaa ”kautta rantain” äidiltäni. Saamani vastaus oli minulle käsittämätön, mutta sain ankaran määräyksen olla puhumatta asiasta koskaan kenellekkään. Tämän jälkeen naapurin täti ei koskaan enää saunonut kanssamme. - Eno Elmeri
Ransu!
- Elmeri Eino
Niinpä, mutta silloin kai k-18
- en usko
paskapuhetta
- Isoisä
Onhan n Transuja ollut mailman sivun. Joten ei siinä sen ihmeelisempää. Äiti olis vaan saanut nätisti kertoa jotta on muunkin laisia ihmisiä.Mutta sitten isompana ymmärätenemmän. On Tisut ja kikkelit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057