Mukavia lapsuusmuistoja.

kauan sitten

Kevättalvella äidin ja isän yön yli poissaollessa meillä oli naapurin tyttö lapsenvahtina. Hänellä oli lupa ja tapana kutsua toisen naapurin tyttö seurakseen. Pikkuveljeni nukkuivat lastenhuoneessa, minä vanhempien makuuhuoneessa ja lapsenvahdit viereisessä huoneessa. Olin noin kymmenvuotias ja tytöt 15 – 16 vuotiaita.

Kun pikkuveljet oli nukutettu tytöillä oli tapana vaihtaa yöpaita päälleen ja tulla istuskelemaan sänkyni laidalle seuraa pitämään.
Tyttöt kiusoitelivat minua ”levottomilla” jutuilla ja kurkkivat yöpaitansa kaula-aukosta sisälle. He saivat tietenkin minut kiinnostumaan siitä mitä heillä oli yöpaitansa alla ja inttämään heitä näyttämään tisunsa.

Pitkän kerjäämisen jälkeen onnistuin vihdoinkin saamaan heiltä lupauksen, mutta jouduin vastikkeeksi lupaamaan, että näytän mikä minulla törröttää pöksyissäni. Se oli kova paikka kun näkösälle vaadittu oli kovin pieni tyttöjen juttuihin verrattuna. Kivat tytöt ja suunaton uteliaisuuteni sai himon voittamaan pelon ja taivuin tyttöjen vaatimaan ”vaihtokauppaan”. Tytöt laskivat hetkiseksi yöpaidan yläosan vyötärölle ja minä pyjaman housut ”puolitankoon”. Se oli sellainen ”saavutus”, että yöllä ei meinannut uni tulla.

Odotin innolla seuraavaa kertaa kun vanhemmat olisivat taas yötä poissa. Odottavan aika oli pitkä kuin nälkävuosi ja ehdin sinä aikana useasti haaveilla seuraavista ”näytöksistä”.
Leikki jatkui kun se ”onnenpäivä” vihdoin koitti. Sillä kerralla halusin myös kosketella tisuja ja arvaatte varmaan mihin jouduin suostumaan vaihtokaupassa. Se oli varovaista silittelyä, ei mitään sen kummempaa.

Aivan liian pitkän odotuksen jälkeen koitti vihdoinkin seuraava tilaisuus. Olin onneni kukkuloilla kun tytöt riisuivat yöpaitansa kokonaan ja saivat vaihtarina riisua minut alasti. Sain puristella ja imeä tisuja tyttöjen opastaessa. Kumpaakaan pimppiä en saanut nähdä eikä koskea. Tytöt saivat ottaa pienen kikkelini suuhunsa ja vetää kireän esinahkani taakse vaikka yritin estellä kun se sattui.

Parilla seuraavalla kerralla sain touhuta mielin määrin tissien kanssa kun tytöt halusivat ja saivat runkata minua. Sitten alkoi kesäloma ja ikäväkseni lapsenvahteja ei enää tarvittu. Muistelen vieläkin lämmöllä kivoja tyttöjä jotka hoitivat meitä ja opastivat minlle seksin alkeita.

8

22187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miyy

      Hahaha :D Aika mieletöntä sanoisin. Olit aikas nuori tollaselle, mut toisaalta ei se kovin outoo oo ku muistelee omaa elämää ton ikäsenä ni kyllä sitä tuli kokeiltua vaikka mitä "aikuisten juttua" vaikka olinkin vielä lapsi. Uskon et jäi kivat muistot :)

      • kivat muistot

        Minkähän ikäisenä tuollaisesta seikkailusta poika osaa nauttia.


    • kauan sitten

      Kovin ujon pikkupojan odella kivat ja mieluiset muistot. Tytöt oli kilttejä, todella ystävällisiä ja luotettavia. Uskon, että juuri siksi uskalsin osallistua leikkiin. Minua ei mitenkään painostettu, olen pelkästään kiitollinen saamastani ”alkeisopetuksesta”. Tytöt opettivat minulle paljon muutakin kivaa.

      Kuvittelen, että lapsenlikan osaaminen meidän käsittelyssä tuli paljolti siitä, että hänellä oli kolme samanikäistä veljeä ja yksi häntä vanhempi velipuoli. Toivoin, että minulla olisi ollut noiden tyttöjen kaltainen isosisko. Ujona kadehdin aina poikakavereitani joilla oli isosisko jonka kanssa saattoi harjoitella tytöille puhumista.

      Vuosia myöhemmin tapasimme useinkin, mutta tuosta ”seikkailustani” ei koskaan keskusteltu vaikka uskon heidänkin muistaneen mitä tuli tehtyä.

    • kauan sitten

      Tuota edellistä muistellessa tuli mieleeni ”erilainen” lapsenvahti. Hän oli tuon naapurintytön isän sisar. Pienikokoinen n. 50v ”nainen” joka asui heidän kanssaan samassa taloudessa.

      Hän oli parina vuonna meillä lapsenvahtina vuosia edellistä tapahtumaa aiemmin. Isän ja äidin poissaollessa hän kävi pikkuveljeni ja minun kanssa saunassa.

      Olimme ehkä jotain 3–5 vuotiaita kun hämmästyksekseni huomasin saunan pukuhuoneen penkillä istuessamme, että naapurin tädillä oli n. saman pituinen, mutta paksumpi kikkeli kuin minulla ja pienet ”pallit”.

      Asia vaivasi pitkään pikkupojan mieltä kunnes sain rohkeutta kysyä asiaa ”kautta rantain” äidiltäni. Saamani vastaus oli minulle käsittämätön, mutta sain ankaran määräyksen olla puhumatta asiasta koskaan kenellekkään. Tämän jälkeen naapurin täti ei koskaan enää saunonut kanssamme.

    • Eno Elmeri

      Ransu!

    • Elmeri Eino

      Niinpä, mutta silloin kai k-18

    • en usko

      paskapuhetta

    • Isoisä

      Onhan n Transuja ollut mailman sivun. Joten ei siinä sen ihmeelisempää. Äiti olis vaan saanut nätisti kertoa jotta on muunkin laisia ihmisiä.Mutta sitten isompana ymmärätenemmän. On Tisut ja kikkelit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7949
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4522
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1689
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe