Niin mitä mieltä ootte nytten yleisesti katsoen ratsastajista?
1. Onko se ällöttävää jos tyttö harrastaa ratsastusta?
2. Onko ratsastus ruualla leikkimistä?
3. Haluaisitko ite harrastaa ratsastusta?
4. Jättäisitkö tyttöystäväsi jos hän kertoisi olevansa ratsastaja?
mitä mieltä olette hevostytöistä?
7
65
Vastaukset
- eisaatanajätkä
vittu että voi olla tyhmä?
- larintoo
Ratsastaja tytöt on parhaita omasta mielestä
1. Ei ole. Miksi olisi?
2. Ei. (vaikka onhan hevosenliha ihan hyvää...)
3. En.
4. Oletko vähän tyhmä? (en jättäisi)
Minulla ei ole tapana erotella ratsastajia muista ihmisistä. He eivät ole sen parempia tai huonompia.
Haluaisin tietää, miksi kysyt nämä kysymykset. Onko joku kiusannut sinua koska ratsastat? Ja mitä nuo numerot nimimerkissäsi tarkoittavat?- ratsastaja2747494)49
On minua kuisattu, koska ratsastan ja nuo numerot eivät tarkoita mitään
- Jätkä11
No en sellaisen kanssa suhteeseen joutuisikaan joka vain puhuisi hevosista eli en jättäisi jos vain sanoisi "hei olen ratsastaja " niin vastaisin vain jaa mut jos joku vaan ois"ihkuu heppa ja toi heppa ja tää heppa ja tu tuolla........" Niin sellaiset on ärsyttäviä mut mikäs siinä jos ratsastaa yks haileeha se o
- reijo7
Niin mitä mieltä ootte nytten yleisesti katsoen ratsastajista.
Ei minulla mitään ratsastavia tyttöjä ja poikia vastaan ole, se on ihan hyvä harrastus. Mutta sellaista ratsastusta vastaan minulla on sanomista jos ratsua kiusataan. Kun olet oppinut ratsastamaan laukaten niin siinä olen sitä mieltä, että ylimääräinen kannustaminen ja ohjaksilla yllytys ja käskeminen on asia jota en hyväksy. Myöskään sellaista, en hyväksy, että kannustetaan ja käännetään ohjaksilla, niin että ratsu nousee takajaloilleen, se tekee sen äkkiä tulleen kivun tähden, kun sitä kannustetaan.
Jouduin ajamaan hevosella metsä ajoa ja se on tosi rääkkiä hevoselle jos ohjastaja on kokematon ja tunnoton eläintä kohtaan. Minulle sattui metsä ajossa moni kolareitaita. Laitoin myöskin sille liikaa kuormaa. Huonosta hevosen kohtelusta tuli minulle ainakin tämän elämän aikainen painajainen ja itku. Olen jo nyt pappa iässä ja olin silloin alle 25 v kun hevosta ajoin. Vieläkin minulla on huono omatunto hevosenn väärän kohtelun tähden. Toivoisin, että ottaisitte neuvostani vaarin. Hevosen väärästä kohtelusta tulee elin ikäine huono omatunto. - onions
1. Kyllä. Kallistuu jopa oksettavuuden puolelle.
2. Alkaa epäilyttämään, että mitä sä sillä hevosella teet o_o
3. Nah..
4. Totta kai jättäisin. Kukapa ei?
herp derp*
Brains... Ever heard of them?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456