Eli välkällä katson ihastustani ja sitten ihastus katsoo minua.. Yleensä kummatkin kääntää katseen pois.. Voisiko olla kiinnostunut? Muuten ihan kiva mutta jätkä on mun ex.. Voisitteko te olla kiinnostuneita existänne?! Tämä vaivaa minua.. :(
Vihaako?
3
447
Vastaukset
- ...heeh...
Kylhän aina voi olla exään ihastunu ja voi palaa yhtee... Mul meni nimittäin mun exän kaa aika monta kertaa välit poikki ja oli puolen vuoden taukoiki mut sit palattii yhtee... Mut siit on kyl jo 3 vuotta joten mul ei oo ees tietoo missä se on... Mul on kuiteski uus kiikarissa. :D Onnea yrityksee..
- tyhmä
Kiitus kiitus.. Kai mun on sit vaan pakko mennä puhuu sille..
- *auringonsäde*
tyhmä kirjoitti:
Kiitus kiitus.. Kai mun on sit vaan pakko mennä puhuu sille..
Kyl exään voi rakastuu uudelleen.... tai varsinkin jos sä oot se joka on tullu jätetyks, eli sun tunteet ei ees oo kuollu missään vaiheessa, tai jos ero ei oo ollu kunnolla harkittu... Mä ja mun ex erottiin 3 kertaa ja aina palattiin yhteen.... yhellä kerralla mä jätin sen ja se kaks kertaa mut...nyt ei olla yhessä enää, ikävä kyllä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249