suunnittelen yksin pakistaniin matkustamista. olisi tarkoitus mennä tapaamaan ystävää, mutten ole koskaan ennen käynyt pakistanissa. olisiko täällä ketään jakamaan tarinansa? katselin lentoja ja ainakin luvassa hirveän pitkä matka pysähdysten takia.
pakistaniin matkustaminen
1
252
Vastaukset
- Siellä käynyt
Suosittelen lukemaan UM:n matkustustiedotteen harkitsemaan matkustamiseen liittyviä riskejä. Läntinen Pakistan on sikäläisessä mittakaavassa turvallisempaa, mutta riskit silti paljon korkeammat kuin muualla on totuttu. Yleisen köyhyyden takia pelkästään länsimaalaisen riski joutua ryöstetyksi on suuri, jos näytät varakkaammalta voivat myös sieppauksia tekevät tahot kiinnostua...
Jos kuitenkin haluat matkaan lähteä, niin ainakin Lahoreen pääsee Abu Dhabin ja Qatarin Dohan kautta (~3h lento). Lontoosta menee myös PIA:n suora lento Lahoreen, samoin Tashkentista (jonne pääsee AirBalticilla). Varaudu hiukan toisenlaiseen meininkiin kuin täällä - ja jos matkustat sinne noilla lähialueen lennoilla, niin se alkaa jo niillä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823