Muutin just isän luo... Täällä mulla on 6v pikkuvelipuoli. No veli menee nukkumaan puol kymmeneltä, iskä ja vaimonsa noin puol yheltätoista... Mulla on semmonen unirytmi et valvon kahteentoista/ yhteen ja nukun sit vaik kymmeneen/yhteentoista täydessä hiljasuudessa. No se ei meekkään täällä niin! Joudun heräämään kuudelta siihen et pikkuvelipuolella on telkkari auki ja se pelaa tietokoneella! Sit se viel huutaa vähän välii "Isii?!? Isii?!?" ja ne kaikki äänet kuuluu mun huoneeseen ihan koko ajan! Se ei pysy hiljaa sekunttiakaan! Ja siitä mä haluun eroon. Enhän mäkään melua sillon yöllä ku ne nukkuu!!! Se on väärin! Oon miettiny et jos joku ei nyt tee asialle mitään, mäki alan pitää konees äänii täysin yöllä ja huutelen yksinäni "Isii?!" Oon laskenu et viikos mulle tulee 24h univelkaa ja oon 13w tyttö, onks se oikein??? Pliis auttakaa mua!
Hei pliis auttakaa mua! :'(
Turhautunut viiltelijä
2
448
Vastaukset
- HILJAAAAAAAAA!!!!!
Hanki korvatulpat!!!!!!!!!!!!! ÄLÄKÄ VALITA!!!!
- Bsnslsgsuwoiuw
Ei ne mitään auta .. Miksei yritä vähitellen korjata unirytmiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642536Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2371504- 931297
- 1241067
- 66827
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8761- 70747
- 52744
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17721