lirkuttelu ;)

Mie

Minkälaisista sanoista tai eleistä käytöksessä te huomaatte flirtin? Tämä ei oikein aukene ainakaan minulle. Aina on joko kuvitellut tai toivonut liian paljon..tai joskus taas ilmeisesti menettää monta hyvää tilaisuutta, kun ei vaan tajua!

4

1142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tribsu

oon vähintäänki yhtä onneton tuon flirtin kanssa... :( joskus joku tyttö yritti myydä mulle siideriään, kun ei jaksanut juoda sitä. silloin vaan sanoin tylysti "juu ei kiitti". enpä tiiä. tuskin siinä mitään flirttiä tms oli, mutta jälkeenpäin kävi mielessä, että olisi siihen voinut sentään yrittää vastata vähän toisella tavalla...

• sieni

ite en kyllä ikinä flirttiä huomaa, mutta oon sitäkin kovempi flirttaamaan.. puhun ja puputan.. ja samalla katson niin syvälle silmiin kun vaan mahdollista on... eipä tuo ole toivottua tulosta tuottanut mutta olempahan saanut paaaljon nauruja=) lienekö nekin vaan paniikin omaisia hörähdyksiä ollut....

• Zora

Se on se intuitio!

• Celine

Harrastin lirtsun heittoa ja ihan kokeillakseni.Hauskaa ja opettavaa toisen osapuolen kokonaisvaltaista huomioimista.Katseesta se alkaa ja siihen voinee vaan vastata,jos haluaa osallistua.Mä heitin katseita naiselle josta olin kiinnostunut ja myöhemmin sanoja ja eleitä ja täytyy kyllä sanoa,että toimii.Wauh sitä tummaa katsetta.Mikään ei tunnu paremmalta.Siitä se alkoi...ja työpaikalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe