Samsung galaxy gio ja Samsung S5230, molemmat valkosia ja toimii! Näytönsuojat naarmusia mut näytöissä itsessään ei pitäisi olla naarmuja. Gion mukana punanen silikoonisuoja, laturi, usb-piuha ja muistikortti, S5230 roinat missä-lie-varaston-pohjalla. Molemmat palautettu tehdasasetuksille.
Olympus mju 820 digikamera. Sininen. Toimii hyvin ja akku kestää vaikka miten. Mukana USB-piuha, laturi ja muistikortti. Ohjekirjat kadoksissa. Tosi helppo käyttöinen, sopiva vaikka lapselle ekaksi kameraksi :)
Samsungit Gio 60€/tarjous, S5230 25€/tarjous ja kamera 35€/tarjous. Kuvia ja lisätietoja sähköpostilla. Tavarat Lapualla (etelä-pohjanmaa), nouto Lapuan keskusta, satunnaisesti Kauhava/Seinäjoki tai postitus jolloin ostaja maksaa kulut.
Gio 2v vanha, S5230 ostettu 2008? ja kamera 06 tai 07.
Hinta: 0-60
Yhteystiedot: [email protected]
O: Kaksi (2) samsung kosketusnäyttöpuhelinta ja olympuksen kamera
Puhelimiamyyn
3
180
Vastaukset
Tarjoan 15€ postit tuosta S5230 luurista.
- puhelimiamyyn
18€ postit jos maksat niin saat sen, laita säpoä jos hyväksyt :) toi on tiukka hinta
- puhelimiamyyn
S5230 20€/tarjous, Gio 45€/tarjous, kamera 35€/tarjous
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392627
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381493- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32816
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621