W.i.t.c.h.- fanit lukekaa!

~Fleur~

Tässä muutama gallup tyylinen kysymys lehdestä:

1) Kuka on paras hahmo KAIKISTA hahmoista? (saa olla kaksi)

2) Entä paras itse noidista (vain yksi)

3) Ketä muistutatte testie perusteella?

4) Ketä muistutatte muuten omasta mielestänne eniten?

5) letteko lukeneet kirjoja?

6) Jos olette, mitä mieltä olette niistä?

7) Onko teillä kaikki lehdet/montako ja mitkä puuttuu??

Mun omat vastauket:
1) Irma ja Elyon

2) Irma

3) Taraneeta

4) Taraneeta (paitsi en ulkonäöltä)

5) Olen, "Kamppalu sydämestä" ja "Matkalla kotiin"

6) Tosi syvältä revittyjä...

7) Multa puuttuu eka lehti, mutta mulla on aikakirjat ykkönen

18

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Witch-fani90-

      1) Irma & Taranee
      2)Taranee
      3) Corneliaa
      4) Irmaa
      5) Juu, "Kamppailu sydämestä" ym. sen sarjan kirjat, ja omistan Ajan verkon 2 ensimmäistä osaa, mutten ole lukenut vielä ..
      6) Hyviä, paras varmaan oli Taraneen seikkailu
      7) Ei ole kaikkia, puuttuu mielettömästi 1. vuoden lehtiä.. mutta Aikakirjoja on 1, 2, 3 ja neljäs tulossa ..

      • Hay Lin

        Hei Fani! Kiinostaisko luotettava kirjeen vaihto witch-fani92 kanssa. Oon hulluna witchiin. Jos jaksat kiinnostua osoiteeni on little_puppy@ kolumbus.fi tai kirjetoverille minttu finnig Metelinkuja4 90820 Kello


    • Elyon91

      1) Parhaat hahmot on Elyon ja Cornelia.
      2) Noidista paras on Cornelia..
      3) Corneliaa yleisimmin.
      4) Elyonia..
      5) En oo. Haluaisin.
      6) En ollut lukenut.. :)
      7) Ei ihan kaikkia, sillä välissä on taukoja kun en saanut ostaa..

      • Michicio

        1) Minusta parhaat ovat Hay Lin ja Will.
        2) Hay Linhän se... :)
        3) Hay Liniä
        4) Olen ehkä sellainen Willin ja
        Hay Linin risteytys.
        5) Olen lukenut kaikki.
        6) Ihan kivoja kirjoja, juoni vähän kökkö.
        7) Minulta puuttuu 1,2 ja 3, mutta omistan
        Aikakirjat ykkösen


    • faerie

      1) Kuka on paras hahmo KAIKISTA hahmoista? (saa olla kaksi) matt ja caleb

      2) Entä paras itse noidista (vain yksi)
      irma
      3) Ketä muistutatte testie perusteella?
      irmaa
      4) Ketä muistutatte muuten omasta mielestänne eniten?
      irmaa
      5) letteko lukeneet kirjoja?
      en ole...
      6) Jos olette, mitä mieltä olette niistä?
      pla
      7) Onko teillä kaikki lehdet/montako ja mitkä puuttuu??mulla on ne aikakirjat..ei siis ole niitä yksittyisiä...sitten muut on ne ohuet ja vain numero 13 puuttuu ja se ärsyttää todella paljon

    • Hay Lin

      1)Hay Lin ja Ellie
      2)Hay Lin
      3)Hay Liniä
      4)Hay Liniä
      5)Olen lukenut kaikki
      6)p.e.v.o!
      7)numerot 11-20

      W.i.t.c.h. on paras lehti. Jos jollakin on puutuvat palat mun kokoelmasta ja sitä alkaa tympii voin ostaa lehet oikeeseen hintaan. Myös aikakirjat 1 kelpaa. Maksan kunnon mukaan. Jos raha kiinostaa mailatkaa osoitteeseen little_puppy @kolumbus.fi. tai kirjoita Minttu Finnig Metelinkuja4 90820 Kello.

    • GaiaOnline

      13-14 vee ja silti WITCH-fani??!Lukisit noita japanilaisia sarjakuvia mieluummin.

      • Cornelia

        No mutta ovathan Witch tytötkin 14-15 vuotiaita, että ei sun pitäs mennä moittiin, jos lukee witch lehtii. Kaikki saa lukee mitä huvittaa.


    • Jensku007

      MOI!!!!!!!!!!!!!!

      1)Paras on Cornelia
      2)Cornelia taas
      3)Corneliaa tai Hay Liniä
      4)Corneliaa
      5)Ooon lukenut kaikki witc kirjat
      6) Ne ei oo yhtä hyvii kun sarjikset.
      7)On suurin osa 5 puuttuu.
      Nyt mun kysymys teille: Onko teillä witch pinssejä haluisin Cornelia pinssin.

      • Witchin ehdoton fani!

        Moro! Mun lemppari hahmo on Cornelia, koska se on tosi nätskä. Mää oon kyl poika mut mitäs siitä. Testien perusteelal muistutan Corneliaa ja samoin omasta mielestäni. Willkin on ihan hyvä mut se on vaan aika lyhyt.


      • Cornelia
        Witchin ehdoton fani! kirjoitti:

        Moro! Mun lemppari hahmo on Cornelia, koska se on tosi nätskä. Mää oon kyl poika mut mitäs siitä. Testien perusteelal muistutan Corneliaa ja samoin omasta mielestäni. Willkin on ihan hyvä mut se on vaan aika lyhyt.

        Moro! Määkin oon poika mut sehän ei haitta mitään. Määkin pidän Corneliasta, koska se on kaunein mun mielestä. Wil on tosiaan aika lyhyt vain 156cm. Mää tykkään Willistäkin ihan, mutta en kuitenkaan niin paljon, kuin Corneliasta.
        Mää muistutan myös testien perusteella Corneliaa ja samoin omasta mielestäni. Witch on mun mielestä tosi hyvä lehti.


      • pallopäivät
        Cornelia kirjoitti:

        Moro! Määkin oon poika mut sehän ei haitta mitään. Määkin pidän Corneliasta, koska se on kaunein mun mielestä. Wil on tosiaan aika lyhyt vain 156cm. Mää tykkään Willistäkin ihan, mutta en kuitenkaan niin paljon, kuin Corneliasta.
        Mää muistutan myös testien perusteella Corneliaa ja samoin omasta mielestäni. Witch on mun mielestä tosi hyvä lehti.

        Ihana ku pojatkin lukee sitä lehtee. Tulee heti niin miehekäs olo (vaikka olen tyttö) ettei pelkästään pikku tyttöset lue sitä. Phobos on paras!


    • ~Fleur~

      Kiitos kaikille vastauksista joita on näin pitkän ajan kuluessa joitakin tullut!

    • Basso

      1) Kuka on paras hahmo KAIKISTA hahmoista? (saa olla kaksi) -oraakkeli

      2) Entä paras itse noidista (vain yksi) -Irma

      3) Ketä muistutatte testie perusteella? tais olla irma välillä ja välillä corn ja välillä taranee ja välillä will ja joskus tais olla haylin

      4) Ketä muistutatte muuten omasta mielestänne eniten? en ketää

      5) letteko lukeneet kirjoja? on mulla pari (will ja irman kirjat)

      6) Jos olette, mitä mieltä olette niistä? ihan ok, mut ei mitään mestariteoksia.

      7) Onko teillä kaikki lehdet/montako ja mitkä puuttuu?? Muutamia puuttuu sieltä välistä. ku välillä oon lopettanut ja välillä sit taas alottanut. no 19 numeroa tällä hetkellä.

      • ---'''----

        1) Paras kaikista: Phobos

        2) Paras itse noidista: En osaa sanoa. Ehkä Will. Jossain määrin Cornelia.

        3) Ketä muistutatte testie perusteella? Milloin ketäkin. Will/ Cornelia/ Taranee/ Hay Lin

        4) Ketä muistutatte muuten omasta mielestänne eniten? W.i.t.c.h.-tytöistä en ketään, muuten osittain Phobosta osittain Cedriciä.

        5) letteko lukeneet kirjoja? Ai niitä semmosii... En.

        6) Jos olette, mitä mieltä olette niistä? ---

        7) Onko teillä kaikki lehdet/montako ja mitkä puuttuu?? Kaikki 8-54 ja 6 ja 7 Aikakirja 3:ssa.


    • Cornelia

      1.Cornelia ja Hay Lin

      2.Cornelia

      3.Corneliaa

      4Corneliaa

      5.Jo vain! Matkalla kotiin ja Taistelu syvyyksistä

      6.Ihan hyviähän ne ovat.

      7. Mulla on numerot 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 16 21 28 30 31 32 33 34 ja loput puuttuu.

    • Irma -94

      Musta... 1 Irma Orube 2 Irma 3 vissiin Hay Hey tai Irma? 4 Irma tai Corny 5 Mä oon lukenut kaikki aikakirjat ja osan salaisen kirjaston kirjoista ja sitten Cornyn ja hay heyn ja taran kirjat myös pari ajan verkko kirjaa! 6 musta ne on aika hyviä! 7 Mulla on 5, ja 30 etteepäin.

    • will vandom

      1)irma ja hay lin.2)will ja irma.3)en muista.4)irmaa.5)olen.6)on tosi hyviä.7)kaksi ekstraa ja neljä aika kirjaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4490
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      243
      2228
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1630
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      159
      1437
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      289
      1315
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1127
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1084
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      60
      1011
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      118
      957
    Aihe