mistä antaisit uroksessa/nartussa plussaa? :D
nartun ja uroksen plussat?
4
219
Vastaukset
- mrm3
Nartuilla juoksut miinusta ja uroksilla (ainakin tällä hormonihirviöllä) narttujen hajut/merkkaus, meidän tapaus myös karkailee.
- Aloit.
Kumpi teil on?
- Molempi parempi
Narttu on pehmeämpi /- riippuu kumpaa haluaa
juoksut - (toisaalta uroksella on tavallaan ainainen juoksu, kun taas nartut eivät ole niin hormoniensa vietävissä muulloin kuin muutaman viikon/vuosi)
Uros on yksioikoisempi: kun sen päähän saa (mikä toisaalta voi olla haasteellisempaa) kuka tätä rumbaa johtaa, niin se pysyy siellä. Nartut taas tahtovat aina venyttää rajojaan ("no olihan siitä kyllä puhetta, mutta sitten mä ajattelin että...")
Meillä on yksi uros ja kaksi narttua. Kaikki ovat ihania omalla tavallaan. Kultsu-uroksethan ovat uroskoiriksi suht. helppoja ja nämä nartut ovat NIIIN kilttejä ...siihen asti kunnes silmä vättää ;) - mrm3
Uros siis meillä :) muuten oikein loistava tapaus, mutta kateellisena muiden kultsuja katselee kun ne ilman hihnaa niin nätisti kulkevat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu705727Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274747Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182966- 1772367
- 172026
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1662011- 1011470
- 681184
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171156Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771038