Olen lähdössä lomalle 15.8-4.9 ja tarvitsisin kissalle hoitajan,tai hoitopaikan helsingin kontulasta. Asialliset vastaukset [email protected]
Roope haluaisi kissarakkaasen perheeseen, tottunut matkaaja
hoitomaksusta sovitaan erikseen
pulassa
5
161
Vastaukset 5
- rooope2
jatkoa, siis en kontulasta yksistään, vaan koko helsingisn alueelta etsinkissan hoitajaa, kokemusta pitää olla ,
- Hoitolaan
Luulisi helsingissä tai lähiseudulla nyt kissahoitoloita olevan?
- roope ja minä
onhan niitä, mutta viikko maksaa yli kolmesataa euroa, jkv siitä pois niin antaisin senkin rahan jollekkin yksityiselle hoitajalle
kateltu on paikkoja, josko löytyisi vähän edullisempaa.
- trussssttt
suosittelen Kissahotellia Helsingissä, tosi hyvä hoito, ei koskaan mitään tulehduksia, tarjoavat laaturuokaa ym. Kissa viihtynyt aina hyvin. Tietää mitä saa. Et kai luovuta omaa rakasta lemmikkiäsi kelle tahansa hoitoon.
- roope ja minä
no en tietenkään ihan kenelle tahansa, tietty tässä ehtisi katsastaa hoitajiksi haluavia,täytyy toi kissahotelli katsoa minkä hintatason on, t. osa-aika työläinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261464- 1141196
- 1151065
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116821
- 111812
- 18460
- 37433
- 36423
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i90412