Meidän pojalle on tullut ekaksi kaksi ala etuhammasta ja nyt on puhjennut yksi ylä kulmahammas, toinen kulmis jo näkyy. Onko muilla käynyt noin? Tuleekohan siihen keskelle sitten jossain vaiheessa ja voikohan ylä etuhampaat kasvaa kuitenkin suoriksi kun eivät ole ne ensimmäiset hampaat ylhäällä?
hampaiden tulo
5
139
Vastaukset
- jeppisjepulis111
Meille tuli ensin alhaalle 4 hammasta. Sitten tuli ylhäälle kakkoset ja myöhemmin tuli yläetuhampaat ja ihan suorat hampaat on :) ei ne kaikilla tuu "oikeassa" järjestyksessä..
- hampitäti
Ai kulmahampaat jo tullut?? Tarkotat varmaan kakkos hampaita. Kulmahampaat on kolmantena.
- NäinMeillä
Meillä kyllä tuli tytölle ykkösten jälkeen ylös kulmahampaat :) Ja nyt on tulossa kolmoset.. :)
- NäinMeillä
NäinMeillä kirjoitti:
Meillä kyllä tuli tytölle ykkösten jälkeen ylös kulmahampaat :) Ja nyt on tulossa kolmoset.. :)
Siis nyt on tulossa ne kakkoset.. en tiedä mitä sekoilin :D
Mutta joka tapauksessa kulmahampaat tuli ennen kakkosia :)
- kisu2
Meillä on just puhjennut ylös eteen eka hammas. Olin yllättynyt kun aattelin et ne puhkee alas ensin. Siinä huomas taas et kaikki lapset on erilaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172494Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671639Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1091559Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71557Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471433Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell901375Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681346Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311127En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521086