hei kaikki matkailjat.tänä kesänä ei turkkiin välttämättä haluis ja mieleen tuli kultahietikko.voisko joku kertoo että minkälainen mesta se esim alanyaan verrattuna on,onko älytön pätsi elokuussa,ja minkälainen hintataso..ruoka &juoma.
hinta ja kuumuus
2
626
Vastaukset
- pårtyboy
Paljon paljon halvempi, lämpötila paljon parempi, ei ole tukalan kuuma. Vuosi sitten olin Alanyassa elokuussa, nyt Varnassa. Hietikoilla ei ollut rasittavia kaupustelijoitakaan kimpussa. 5-0 Hietikoille
- ehkä vielä joskus
Omasta mielestäni Alanya voittaa 6-0. Viime vuonna Alanyassa, nyt juuri Kultahietikolta palanneena.
No, ei niin kuuma paikka kun Turkki, halvempi kuin Turkki (ruoka ravintoloissa erittäin edullista). Mutta todella tylsä paikka itse Kultahietikko: ehkä sopiva mesta biletykseen, jos sitä kaipaa joka ilta. Parissa päivässä nähty. Kannattaa ehdottomasti mennä Varnan kaupunkiin useampana päivänä.
Jatkuva melu iltaisin ja öisin, en suosittele ainakaan lapsiperheille!
Iltaisin paljon viileämpää, kuin Turkissa. Toiset tykkää, toiset ei. Voisin toistekin ehkä mennä, mutta onneksi elokuun matka Alanyaan on jo maksettu, sitä odotan innolla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181