Miks blondei pidetään tyhminä? Me ollaan ihmisiä, niinkuin muutkin. Mekin tehdään virheitä ja voin sanoa, että se ei johdu hiusten väristä....
Blondit tyhmiä?
8
787
Vastaukset
- 16v.
ei ne seksikkäitä ainakaa oo.mun mielestä,siis tää on vaan mun mielipide.aina näkee vaa iha sairaan laihoja blondeja pitkät hiukset ja kireät farkut.ei ainakaa herätä mun mielenkiintoo...naises TÄYTYY olla lihaa ;) mieluummin liian paljon kuin liian vähän ;)
- ei_ihan_blondi
Eli ei pitkiä hiuksia? Voe...
Eikä todellakaan kaikki blondit ole sairaan laihoja.
Kattele ympärillesi. Et näemmä ole kovin kokenut jos yleistät blondit noin kovasti...aiai!
- haha
niinpä niin. ei kaikkea tarvi ottaa tosissaan. sitäpaitsi vitsi "..basisti hengaa muusikoiden kanssa" sopisi paremmin rumpaliin sillä rummutus nyt on mielestäni vähemmän musikaalista kuin basson soitto. ei tarvi ottaa liian vakavasti.
- ...
Ne on vaan vitsejä. Tuskin kukaan niin oikeasti ajattelee. Niit vitsei on vähän muistakin väreistä..
- Montte
Ilman basistia bändi pärjää, mutta ilman rumpuja on jo aika paska. Mietipä sitä.
Oikeasti jos totta puhutaan niin minua on alkanu pikkusen keittää blondit. Oikeasti mikä siinä vaaleudessa kiehtoo?! Sellaset jotka syntyy vaaleina niin on kauniita, mutta naiset jotka värjää hiukset vaaleiksi ei vaan pure. Tekoblondeja on ihan liikaa, nurkat täynnä. Pikimustatukkasia on harvassa ja sellanen tukka on kuin kymmenen. Ruskeatukkasetkin on jees.
Eli kiteytettynä ilmeisesti kaikki tekoblondit on tyhmiä, kun eivät tajua että se ei ole hieno ollenkaan :| - valkea
Joo mä tiiän et ne on vaan vitsejä, oon kuullu blondivitseistä. Mut miks blondei pidetään tyhminä? Mistä ne vitsit on lähtösin?
- vaaleahiuksinen, ei blondi
Montte kirjoitti:
Ilman basistia bändi pärjää, mutta ilman rumpuja on jo aika paska. Mietipä sitä.
Oikeasti jos totta puhutaan niin minua on alkanu pikkusen keittää blondit. Oikeasti mikä siinä vaaleudessa kiehtoo?! Sellaset jotka syntyy vaaleina niin on kauniita, mutta naiset jotka värjää hiukset vaaleiksi ei vaan pure. Tekoblondeja on ihan liikaa, nurkat täynnä. Pikimustatukkasia on harvassa ja sellanen tukka on kuin kymmenen. Ruskeatukkasetkin on jees.
Eli kiteytettynä ilmeisesti kaikki tekoblondit on tyhmiä, kun eivät tajua että se ei ole hieno ollenkaan :|Melkein alkaa tässä pelottaa, että aletaan syrjiä vaaleen tukan takia. Musta on ylipäätään ärsyttävää värjätä hiuksia minkään värisiksi, enkä voi sille mitään, että olen vaaleetukkaseks syntyny. Valitettavasti vanhempani ovat suomalaisia ja geeniperimäni samaten, joten vaalea tukka ei ole mikään harvinaisuus. Noh, nuo värjätyt blondit on aika kaukana luonnollisesta liki valkoisine hiuksineen. Minäkin oon aika kaukana semmotteesta, vaikka vaaleetukkanen olenkin.
No, joittenkin (esim. ulkomaalaisten) mielestä tekoblonditkin voivat olla todella hyvän näkösiä. En ymmärrä minäkään, että miksi. On vain.
Mutta kai kaikilla sentään on oikeus värjätä hiuksensa minkä värisiksi tykkää? Ehkä joku, joka värjää hiuksensa vaaleiksi, tekee sen vain siksi, että itse tykkää siitä, ei siksi, että luulisi kaikkien muitten siitä pitävän.
Ja tuosta basistin ja patteristin tärkeysjärjestyksestä... Bändi tosiaan pärää ilman bassoakin, mutta kuulostaa aika kamalalta. Eli kyllä minusta molemmat on tärkeitä. Bassolla saadaan tanakkuutta ja se murisee hienosti. Jokainen soitin on hieno, kunhan sitä soittaa joku, joka osaa.
- blondi, vielä
Minä menetän vielä "blondiuteni", kun hiukset menevät vuosi vuodelta tummemmiksi. KIROTUN itäsuomalaisen geeniperimän syytä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558