Mulla on galaxy s2 ja kun päivitin samsung appsia niin se ram muisti tuli täyteen ja haluaisin tietää mikä se on ja miks kaikki lataamani sovellusten muisti menee sinne ja miten vois nähdä että mitäkaikkea siellä on ja poitaa niitä ja mitä tapahtuu jos tyhjentää sitä rqm muistia?
ram?
24
4206
Vastaukset
Ram: http://fi.wikipedia.org/wiki/Keskusmuisti
Eli itse sovellusten asennustiedostot eivät mene sinne vaan puhelimen muistiin. Ram muisti täyttyy jos sovelluksia on paljon taustalla päällä tai jos jokin sovellus on raskas.
Tyhjennys onnistuu esim puhelimen sammutuksella tai tällä: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rechild.advancedtaskkiller&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5yZWNoaWxkLmFkdmFuY2VkdGFza2tpbGxlciJd- bllhhh
Mutta onko se vaarallista siis eks niitä sovelluksia sit poisteta?
- hölmö olen.
bllhhh kirjoitti:
Mutta onko se vaarallista siis eks niitä sovelluksia sit poisteta?
Sammutin mutta se ei tullut tyhjäksi ja mitä tapahtuu jos se on täynnä eikö enää sitten pysty lataa mitään?
Ei ole. Sovelluksia ei tarvitse poistaa jos sisäistä muistia on riittävästi. Kannattaa vaan pitää huolta ettei ram muisti täyty liikaa sillä muuten puhelimen käyttö alkaa tökkimään.
- Advance Task Killer
Lataa task killer tappamaan turhat käynnissä olevat
Tosin kannattaa muistaa että Android voi käynnistää sovelluksia vaikka ne olisi suljettu.
- hölmö olen m
Mut mä sammutin mun kännykän se ei tyhjentynyt silti mitä mun nyt pitäis tehä
Onko nyt kyse varmasti ram muistista vai sisäisestä? Jos tarkkoja ollaan niin ram muisti ei voi kokonaan edes tyhjentyä koska käyttis vie aina osan ja myös sovellukset vaikka puhelimen käynnistyisi uudestaan. Lisää tilaa tällöin toki tulee.
- hölmö olen
No on mä jtn biisejä kin latanut mut an usko että se vaikkuttais niin palhon koska se on jo puolessa välissä
Ei ne biisit vaikuta mutta käyttis ja sovellukset kylläkin. Minullakin ram muisti on sovellusten sammutusten jälkeen noin puolessa välissä.
Tämä on ominaisuus eli ei vika.- kiitossss
Ok kiitos paljon kun vastauksia tulu niin nopeesti
- oooohhioo
kiitossss kirjoitti:
Ok kiitos paljon kun vastauksia tulu niin nopeesti
Vielä se että jos painaa tyhjennä muistia niin tapahtuuko mitään virheita haittaako se
- 7+3
oooohhioo kirjoitti:
Vielä se että jos painaa tyhjennä muistia niin tapahtuuko mitään virheita haittaako se
Ei tapahdu mitään.
- ......
Kuinka paljon Ram-muistia olisi suositeltavaa olla?
Vähintään 1 Gt, mieluummin enemmän.
- jbpjcs
joten onko 512 Mt tarpeeksi?
Jos siihen aikoo ladata sovelluksia ja käydä netissä niin ei olikin riitä ellei siinä ole 4.4 versio.
- ....
Entä jos kyseessä ei ole välttämättä android puhelin?
Silloin se riippuu sen käyttiksestä.
- ...........
no jos on kyse windows puhelimesta, kuten tässä tapauksessa lumia 625?
Riittää silloin. Tosin joitakin pelejä tai sovelluksia ei voi asentaa.
- ......
Jos jaksat vielä vastata niin, mitä tällaiset sovellukset ja pelit ovat, mitä ei siis voi silloin ladata?
Sellaisia jotka vaativat puhelimelta tehoja ja keskusmuistia.
- ........
joo, mutta onko joku suosittu peli tai sovellus tällainen mitä toden näköisesti haluaisin ladata?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192188Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281694Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021197- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632