ram?

hölmö olen

Mulla on galaxy s2 ja kun päivitin samsung appsia niin se ram muisti tuli täyteen ja haluaisin tietää mikä se on ja miks kaikki lataamani sovellusten muisti menee sinne ja miten vois nähdä että mitäkaikkea siellä on ja poitaa niitä ja mitä tapahtuu jos tyhjentää sitä rqm muistia?

24

4069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • bllhhh

        Mutta onko se vaarallista siis eks niitä sovelluksia sit poisteta?


      • hölmö olen.
        bllhhh kirjoitti:

        Mutta onko se vaarallista siis eks niitä sovelluksia sit poisteta?

        Sammutin mutta se ei tullut tyhjäksi ja mitä tapahtuu jos se on täynnä eikö enää sitten pysty lataa mitään?


    • Ei ole. Sovelluksia ei tarvitse poistaa jos sisäistä muistia on riittävästi. Kannattaa vaan pitää huolta ettei ram muisti täyty liikaa sillä muuten puhelimen käyttö alkaa tökkimään.

    • Advance Task Killer

      Lataa task killer tappamaan turhat käynnissä olevat

    • Tosin kannattaa muistaa että Android voi käynnistää sovelluksia vaikka ne olisi suljettu.

      • hölmö olen m

        Mut mä sammutin mun kännykän se ei tyhjentynyt silti mitä mun nyt pitäis tehä


    • Onko nyt kyse varmasti ram muistista vai sisäisestä? Jos tarkkoja ollaan niin ram muisti ei voi kokonaan edes tyhjentyä koska käyttis vie aina osan ja myös sovellukset vaikka puhelimen käynnistyisi uudestaan. Lisää tilaa tällöin toki tulee.

      • hölmö olen

        No on mä jtn biisejä kin latanut mut an usko että se vaikkuttais niin palhon koska se on jo puolessa välissä


    • Ei ne biisit vaikuta mutta käyttis ja sovellukset kylläkin. Minullakin ram muisti on sovellusten sammutusten jälkeen noin puolessa välissä.

      Tämä on ominaisuus eli ei vika.

      • kiitossss

        Ok kiitos paljon kun vastauksia tulu niin nopeesti


      • oooohhioo
        kiitossss kirjoitti:

        Ok kiitos paljon kun vastauksia tulu niin nopeesti

        Vielä se että jos painaa tyhjennä muistia niin tapahtuuko mitään virheita haittaako se


      • 7+3
        oooohhioo kirjoitti:

        Vielä se että jos painaa tyhjennä muistia niin tapahtuuko mitään virheita haittaako se

        Ei tapahdu mitään.


    • ......

      Kuinka paljon Ram-muistia olisi suositeltavaa olla?

    • Vähintään 1 Gt, mieluummin enemmän.

    • jbpjcs

      joten onko 512 Mt tarpeeksi?

    • Jos siihen aikoo ladata sovelluksia ja käydä netissä niin ei olikin riitä ellei siinä ole 4.4 versio.

      • ....

        Entä jos kyseessä ei ole välttämättä android puhelin?


    • Silloin se riippuu sen käyttiksestä.

      • ...........

        no jos on kyse windows puhelimesta, kuten tässä tapauksessa lumia 625?


    • Riittää silloin. Tosin joitakin pelejä tai sovelluksia ei voi asentaa.

      • ......

        Jos jaksat vielä vastata niin, mitä tällaiset sovellukset ja pelit ovat, mitä ei siis voi silloin ladata?


    • Sellaisia jotka vaativat puhelimelta tehoja ja keskusmuistia.

      • ........

        joo, mutta onko joku suosittu peli tai sovellus tällainen mitä toden näköisesti haluaisin ladata?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe